تیم ملی والیبال ایران که در این دوره از مسابقات لیگ ملت ها نوسان زیادی داشته و نتایج رضایت بخشی کسب نکرده، در چهارمین دیدار هفته سوم این رقابتها برابر کوبا تن به شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز (سه‌شنبه ۲۴ مرداد) در دیدار تدارکاتی و دوستانه موفق به شکست پاکستان شد.
تیم ملی دانشجویان به دیدار رده‌بندی والیبال دانشجویان جهان رفت.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به شکست پورتوریکو شد و با سه برد و ۹ امتیاز در صدر گروه سوم باقی ماند.
تیم ملی والیبال ایران که در این دوره از مسابقات لیگ ملت ها نوسان زیادی داشته و نتایج رضایت بخشی کسب نکرده، در چهارمین دیدار هفته سوم این رقابتها برابر کانادا تن به شکست داد.
سرمربی تیم ملی والیبال کوبا گفت: نتیجه دیدار با ایران برایمان خیلی مهم است و بازی بسیار دشواری برابر این تیم خواهیم داشت.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد، اما یک امتیاز از این تیم قدرتمند گرفت.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد اما توانست یک امتیاز را به اندوخته های اندک خود اضافه کند.
تیم ملی والیبال ایران در ست دوم بازی برابر بلغارستان در لیگ ملتهای والیبال شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در ستهای اول و دوم بازی خود مقابل فرانسه در لیگ ملتهای والیبال شکست خورد.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال درشرایطی با شکست شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید که این تیم در ست سوم تا آستانه پیروزی پیش رفت اما نتوانست به بازی برگردد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات چلنجر کاپ آسیا مغلوب چین تایپه شد تا به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد مسابقات شود.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست به مصاف تیم جوانان تایلند رفت و در نهایت برابر این تیم شکست خورد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست به مصاف تیم جوانان تایلند رفت و در نهایت برابر این تیم شکست خورد.
کارشناس والیبال دلیل نوسان تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها به ویژه دیدار برابر لهستان را غرور بازیکنان دانست و گفت: در این دیدار زود جشن پیروزی گرفتیم.
تیم ملی والیبال کشورمان مقابل تیم لهستان در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.
دومین دیدار تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان با شکست برابر اسلوونی همراه بود.
تیم ملی والیبال ایران در بیستمین رویارویی خود با یکی از قدرتمندترین و پرافتخارترین تیم های دنیا نتوانست به پیروزی برسد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان بازماند.
تیم ملی والیبال ایران با شکست برابر هلند در آخرین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان، کار خود برای مرحله بعد را سخت کرد و باید به مصاف یکی از قدرت‌های برتر والیبال دنیا برود.
تیم ملی والیبال ایران با شکست برابر هلند در آخرین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان، کار خود برای مرحله بعد را سخت کرد.
تیم ملی والیبال ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را با پیروزی برابر آرژانتین پشت سر گذاشت.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام کنفدراسیون زنان آسیا مغلوب فیلیپین میزبان این مسابقات شد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جام واگنر مقابل صربستان قرار گرفت و به‌رغم نمایش خوب و رقابتی نزدیک مغلوب این تیم شد.
تیم ملی والیبال ایران دیدار خود برابر لهستان در جام واگنر را واگذار کرد.
تیم ملی والیبال ایران دیدار خود برابر لهستان در جام واگنر را واگذار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ