به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن مراسم جشن بزرگ" مادر و دختری" در سالن تختی بافق برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور 18 تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
دبیر ستاد مردمی برگزاری مهمانی بزرگ غدیر گفت:خانمی آمده بود و می‌گفت فرزند یتیم من با پولی که جمع کرده یک گوشی تلفن همراه تهیه کرده، حالا همان را فروخته تا یکی از میزبانان مهمانی باشد.
مهمانی 10 کیلومتری غدیر تهران در حالی از ساعت 18 برگزار شد که در طول برگزاری این جشن بزرگ، جمعیت عظیمی از مردم پایتخت در آن به عنوان برگزارکننده و شرکت کننده، حضور یافتند و روز عید غدیر، به یکی از شادترین روزهای پایتخت تبدیل شد.
مهمانی 10 کیلومتری غدیر تهران در حالی از ساعت 18 برگزار شد که در طول برگزاری این جشن بزرگ، جمعیت عظیمی از مردم پایتخت در آن به عنوان برگزارکننده و شرکت کننده، حضور یافتند و روز عید غدیر، به یکی از شادترین روزهای پایتخت تبدیل شد.
همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت و امامت و ایام سعید اعیاد قربان و غدیر، جشن بزرگ لحظه‌های عاشقی در مراکز یاورشهر و گرمخانه‌های پایتخت برگزار شد.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از برگزاری ۳۰۰ جشن ویژه هفته ازدواج خبر داد و گفت: آیین نامه‌ای جهت رفع مشکل تامین ضامن برای وام ازدواج در حال تدوین است.
۱۲ تکواندوکار برتر تاریخ المپیک امشب در چارچوب برگزاری مراسم جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی، معرفی خواهند شد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری ضیافت بزرگ افطاری ویژه دانش آموزان استان خبر داد و گفت: شش هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این مراسم حضور خواهند داشت.
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی از این وزارتخانه در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شرکت کرده است.
«جشن ملی پرچم» فردا همزمان با ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
جشن نیمه شعبان در لبنان با مشارکت خیل عظیم دوستداران اهل بیت برگزار شد.
جشن نور «تهران زیبا» بزرگترین جشن نور کشور است که در آن ۵۰ سازه نوری هنری و تعاملی در اشکال و فرم های مختلف توسط هنرمندان و مجریان طراحی، ساخته و نصب شده است.
دبیر سازمان لیگ فوتسال توضیحاتی درمورد زمان و محل برگزاری جشن قهرمانی لیگ برتر ارائه کرد.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، در ۳۸ هزار روستا و ۱۴۰۰ شهر با حضور پرشور مردم آغاز شد.
مشهد ـ جشن بزرگ دختران انقلاب با عنوان «ایران دخت» با حضور ۳۰ هزار دانش آموز دختر دهه هشتادی مشهدی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به درخشش زنان بزرگ و تأثیرگذار در تاریخ ایران عزیز، خاطرنشان کردند: امروز زنان برجسته و مسئولیت‌پذیر ما در بخشهای علمی، عملی و جهادی که مایه افتخار کشور هستند، زیاد و بیش از گذشته هستند. شما نیز سعی کنید با درس و کتاب خواندن و کار و فکر کردن، در آینده جزو زنان بزرگ کشور عزیزتان شوید.
در شب میلاد امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، مراسم جشن تکلیف دختران دانش‌آموز امروز (جمعه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
در شب میلاد امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، مراسم جشن تکلیف دختران دانش‌آموز امروز (جمعه) در حسینیه امام خمینی (ره) درحال برگزاری است.
در شب میلاد امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، مراسم جشن تکلیف دختران دانش‌آموز امروز (جمعه) در حسینیه امام خمینی (ره) درحال برگزاری است.
گرگور مندل در برنو، دومین شهر بزرگ جمهوری چک، زندگی و کار می‌کرد. در سال ۲۰۲۲، او ۲۰۰ ساله شد. محققان جمهوری چک به دنبال راه‌هایی بودند تا به این مناسبت از مندل که قهرمان زادگاهش به‌شمار می‌رود، تجلیل کنند. گزینه‌های پیش روی آن‌ها عبارت بود از برگزاری جشنواره، برپایی یک کنفرانس علمی و ساخت یک مجسمه.
کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا طی روزهای آینده همزمان برگزارکننده جشن سالگرد این فدراسیون و دوره جدید مسابقات کاپ آسیا خواهد که نمایندگان ایران هم در آن شرکت خواهند داشت.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه متروی تهران هم‌زمان با برگزاری جشن بزرگ جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در میدان ولیعصر خبر داد.
به مناسبت هفتاد و چهارمین سالگرد تأسیس کره شمالی مراسم جشن بزرگی با حضور کیم جونگ اون و همسرش در پیونگ یانگ برگزار شد.
معاون مشارکت های مردمی کمیته از برگزاری دو ماهه جشن عاطفه ها در سال جاری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ