مهمانی 10 کیلومتری غدیر تهران در حالی از ساعت 18 برگزار شد که در طول برگزاری این جشن بزرگ، جمعیت عظیمی از مردم پایتخت در آن به عنوان برگزارکننده و شرکت کننده، حضور یافتند و روز عید غدیر، به یکی از شادترین روزهای پایتخت تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم عزاداری روز عاشورا روز گذشته با حضور گسترده مردم بحرین در منامه پایتخت این کشور برگزار شد.
مردم عراق امروز شنبه در مراسم روز عاشورا در شهرهای مختلف این کشور حضوری گسترده داشته‌اند.
مردم یمن ضمن حضور گسترده در مراسم بزرگداشت عاشورای حسینی، در بیانیه‌ای تاکید کردند که عشق و دلبستگی آنان به این مکتب، یکی از نشانه‌های ایستادگی در برابر ظالمان و جنایتکاران است.
مراسم عزادارای شب چهارم ماه محرم در منطقه سنابس در پایتخت بحرین، با حضور گسترده و پرشور مردم این کشور برگزار شد.
مهمانی 10 کیلومتری غدیر تهران در حالی از ساعت 18 برگزار شد که در طول برگزاری این جشن بزرگ، جمعیت عظیمی از مردم پایتخت در آن به عنوان برگزارکننده و شرکت کننده، حضور یافتند و روز عید غدیر، به یکی از شادترین روزهای پایتخت تبدیل شد.
رئیسی با بیان اینکه مردم ما امروز به‌رغم وجود برخی کمبودها و کاستی‌ها از همیشه امیدوارترند، تأکید کرد: گواه صدق این مدعا حضور گسترده آحاد مردم با سلایق مختلف در راهپیمایی باشکوه و عظیم ۲۲ بهمن امسال است.
تصاویر مخابره شده از سوی رسانه ها نشان دهنده حضور تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه برای سرکوب اعتراضات مردم پاریس است که برای چهارمین بار به طرح جدید «ماکرون» اعتراض کرده اند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان تلاش‌ فراوانی کردند تا مردم ایران را نسبت به جمهوری اسلامی بدبین کنند اما ملت با حضور گسترده خود این بار هم نقشه آنان را نقش بر آب کردند.
حضور حماسی و پرشکوه مردم از اقشار مختلف در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با بازتاب وسیعی از سوی رسانه های خارجی مواجه شد.
حضور حماسی و پرشکوه مردم از اقشار مختلف در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با بازتاب وسیعی از سوی رسانه های خارجی مواجه شد.
رسانه های عربی و منطقه ای در ساعات اخیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و حضور گسترده مردم ایران در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی را بازتاب دادند.
یکی از مشکلات حوادث چند ماه اخیر، ایجاد شکاف عمیق اجتماعی بود. مسئولان باید بدانند نارضایتی‌ها باید چاره‌جویی شود. برای اقناع مردم باید اقدامات لازم فرهنگی و سیاسی انجام شود. ریشه‌یابی اعتراضات و پاسخگویی به مردم وظیفه مهم مسئولان است ... کلید حل مشکلات امروز بازگشت به انتخابات رقابتی با حضور گسترده مردم در صحنه است.
کرمان - رئیس مجلس با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: اخلاص و مردم داری حاج قاسم موجب این محبوبیت شده است.
مردم لبنان امروز سه شنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در بیروت، حضور پر شوری داشتند.
در ویدئو‌های متعددی، صدای مردم شنیده می‌شود که از شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین و حزب کمونیست خواستار «کناره‌گیری» شده‌اند. جمعیت همچنین شعار می‌دادند: «تست کووید نمی‌خواهیم، آزادی می‌خواهیم» و "دیکتاتوری نمی‌خواهیم، دموکراسی می‌خواهیم". برخی از ویدئو‌ها نشان می‌دهد که مردم در حال خواندن سرود ملی چین هستند و بنر‌هایی در اعتراض به اقدامات فوق‌العاده سخت‌گیرانه این کشور برای همه‌گیری در دست دارند.
راهپیمایی روز دانش آموز در بندرعباس در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس با حضور گسترده دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها برگزار شد.
با حضور گسترده مردم متدین و انقلابی مشهد پیکر مطهر شهدای شاهچراغ وارد حرم مطهر رضوی شدند.
وبگاه المسیره امروز تصاویری از حضور گسترده یمنی ها در مراسم جشن ولادت نبی اکرم (ص) در شهرهای صنعاء، صعده و الحدیده منتشر کرده اند که بیانگر حضور میلیونی مردم یمن در این مراسم است.
مهدی رفیعی بهابادی می‌گوید اگرچه شمار قابل توجهی از مردم در شرایط کنونی عصبانی هستند، اما نیمی از مردم هم معتقدند اعتراض‌ها نفعی ندارد. دلایلشان هم متعدد است؛ یکی اینکه به اعتراض‌ها توجهی نمی‌شود. به نظرم همین یک عامل دلیل روشنی بر این است که هر بار اعتراض‌ها خشن­‌تر می‌­شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اغتشاشات اخیر با حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های متعدد جمع خواهد شد و فتنه‌گران متوجه خواهند شد که خط مردم از آنها جدا است.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: حضور گسترده مردم همیشه حماسه‌ساز بوده و فتنه‌ها را به طور کامل خنثی می‌کند.
در آستانه اعیاد یهودی، گروه های فلسطینی از مردم فلسطین خواستند تا در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به طور گسترده ای در مسجدالاقصی حضور پیدا کنند.
نمازگزاران و اقشار مختلف مردم تهران پس از برگزاری راهپیمایی گسترده در محکومیت اهانت به مقدسات و اغتشاشات اخیر، با حضور طولانی مدت در مقابل نیروی انتظامی از خدمات و زحمات آنها قدردانی کردند.
پس از وداع شبانه مردم با شهدای دفاع مقدس در پایتخت و دیگر استان‌ها، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مقابل دانشگاه تهران و ۱۰۰ شهید گمنام در ۲۴ استان دیگر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ