ترس از تنبیه و سرزنش کردن والدین، کودکان را وادار به دروغگویی می‌کند. این راه یکی از اشتباه‌ترین راه‌های تربیت کودک است که والدین می‌خواهند با ترساندن و تنبیه کردن از حقیقت آگاه شوند. مطالعات و تحقیقات نشان داده است که کودکانی که والدین سخت‌گیرتری دارند، دروغگو هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
در فهرست رئال برای اولین بازی رسمی فصل مقابل بیلبائو، نام لوکاس کانیزارس، فرزند سانتیاگو کانیزارس نیز به چشم می‌خورد.
عادات غذایی خوب می توانند سلامت کودک را برای تمام عمر تحت تاثیر قرار دهند. نتایج مطالعات نشان می‌دهند که مشکلات مرتبط با سلامتی مانند بیماری قلبی و دیابت می توانند از اوایل دوران کودکی آغاز شوند.
کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا با استناد به شهادت یکی از همکاران تجاری پسر جو بایدن، اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور درباره روابط تجاری فرزندش دروغ گفته است.
اظهارات جالب فرزند حمید نوری در گفتگو با شبکه بی بی سی فارسی که دروغ های این شبکه را درباره دادگاه پدرش برملا کرد.
یک کارشناس تعلیم و تربیت و عضو میز تعلیم و تربیت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات و دردسرهای تک فرزندی توضیحاتی داد.
یک کارشناس تعلیم و تربیت و عضو میز تعلیم و تربیت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات و دردسرهای تک فرزندی توضیحاتی داد.
احمد عربانی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن رابطه فرزندآوری و آلودگی هوا را سوژه‌ی طنز خود قرار داده است.
شهید «خضر عدنان» را باید از زادگاهش شناخت، مهد مقاومت و شهر تسلیم ناپذیرِ «جنین» که فرزندی در قامت خودش را به عنوان الگوی همیشگی مبارزات ملت فلسطین تقدیم کرد.
به گفته فرزند مرحوم افروغ، وی به دلیل عوارض ناشی از بیماری سرطان بامداد امروز در بیمارستان درگذشت و قرار است مراسم تشییع وی در روزهای آینده برگزار و در صحن مصطفی خمینی حرم مطهر امام (ره) به خاک سپرده شود.افروغ از نظریه پردازان سرشناس اصولگرا و مبدع نظریه نقد درون گفتمانی بود
منابع عبری با اشاره به تشدید انتقادات از نتانیاهو در سطوح مختلف جامعه، احزاب و مقامات اسرائیلی، از رسیدن اختلافات درون خانوادگی وی نیز به سطح هشدار خبر می‌دهند.
همشهری درباره مادر کیان پیرفلک نوشت: حالا که قاتل اصلی کیان را یافته‌اند و قرار است قصاص شود، مدعی بی‌گناهی او شده است و هشتگ نه به اعدام یک بی‌گناه می‌زند. به واقع ببینیم چه فرایندی درون یک نفر باید طی شود که قاتل فرزندش را مظهر شرف بداند و برای آزادی‌اش کمر راست کند؟
خبرگزاری فارس: این زن 54 ساله هیچ فرزندی در مدرسه دخترانه 13 آبان تهرانسر ندارد و در طول چند ساعت حضورش در مقابل مدرسه مکرراً اقدام به تشویق دانش‌آموزان و عابران به سر دادن شعارهای ساختارشکنانه کرده است.
هاکان بالتا، اسطوره گالاتاسرای و ملی‌پوش سابق ترکیه، دختربچه‌ای که 90 ساعت زیر آوار زلزله مانده و با دست شکسته نجات داده شده بود را به فرزندی پذیرفته است.
معاون امور زنان ریاست جمهور درجلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف: فرزند من دو تابیعتی نیست و برای کار به خارج رفته و الان به کشور برگشته است. نوه من کلاس اول است و در اینجا به مدرسه می رود. رسانه ها فکر می کنند هر چیزی را باید به دروغ منتشر کنند و به دروغ پر و بال بدهند و این جای تاسف دارد. پسر من یک قران نه از من نه از پدرش و نه از دولت نگرفته، یک نرم افزاری تهیه کرده؛ باید تشویق شود یا توبیخ؟
برگزاری جلسه تشکل های گردشگری با نماینده های مجلس، بلیت موزه برای مادران دارای سه فرزند، کمیته ای برای حل چالش های علیصدر، از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت مادر و فرزندی بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن در بستان آباد خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت مادر و فرزندی بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن در بستان آباد خبر داد.
قالبیاف رئیس مجلس گفت: این اتفاقی که برای مهسا امینی و فرزندی از فرزندان این سرزمین رخ داد یک حادثه تلخ بود و همه ما ناراحت شدیم و با صراحت اعلام کردیم حتما این موضوع را رسیدگی خواهیم کرد.
زینت که از درون زیرزمین منزل صدای زن برادرش را شنیده و به ماجرا پی برده بود پنجره زیر زمین را گشود و با چهره‌ای غضب آلود گفت: ۱۳ سال بیشتر نداشتم که به پای این مرد بی مسئولیت سوختم و مدام باردار شدم، اما فرزندانم نابینا بودند چرا که او حتی هزینه آزمایش‌های پزشکی یا حتی مخارج درمان را نمی‌پرداخت به همین دلیل من هم نمی‌توانستم به پزشک مراجعه کنم تا این که سه فرزند نابینا به دنیا آوردم، اما این مرد بی خاصیت مرا به دام مواد افیونی انداخت تا او و فرزندان معلولم را رها نکنم.
حرف مردم و یا درد آن‌ها این نیست که کدام وزیر یا کدام مسئول فرزندی در خارج دارد پس باید برود. درد در جای دیگری است. نکته دیگر اینکه مردم از ریا و تظاهر و دوگانگی حرف و فعل مقامات به شدت متنفرند.
سید خلیل موسوی عضو تیم ملی ایران در المپیاد جهانی شطرنج 2022 هند، به لقب استاد بزرگی نائل شد.
برخی نوزادان با مو‌های پر به دنیا می‌آیند، در حالی که برخی دیگر موی کمی دارند یا اصلا مو ندارند و همه این‌ها طبیعی است و گذشته از ظاهر آنها، نوزادان با تمام فولیکول‌های مویی که در طول زندگی خود به آن‌ها نیاز دارند متولد می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ