یک کارشناس تعلیم و تربیت و عضو میز تعلیم و تربیت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات و دردسرهای تک فرزندی توضیحاتی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته مسابقات سازمان لیگ برای برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر با چالش های عجیبی مواجه شده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع نشر اکاذیب علیه یک خیر مدرسه ساز در کشور خبر داد.
ستاره ریزنقش تیم ملی درباره اهمیت انجام دیدارهای دوستانه بزرگ صحبت کرد.
مالکیت مشترک شرکت صنایع ملی مس ایران بر مس رفسنجان و مس کرمان برای شاگردان محمد ربیعی دردسرساز شده است.
حالا ما مانده‌ایم و یاغی‌گری جریانی که همین چند ماه قبل جنبش اصیل منطقه می‌نامیدن‌شان. ما مانده‌ایم و دردسر‌های بزرگ مواجه با یک گروه ترویستی که در پنداشت خود صاحب یک امارت اسلامی است. ما مانده‌ایم و صورت مساله مهمی تحت عنوان «مواجهه با یاغی‌های زمان‌پریشی به نام طالبان.»
دردسرهای انتقال پول برای باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، شب گذشته هم موفق شد دروازه حریف را باز کند تا بار دیگر توانایی‌هایش را اثبات کرده باشد.
از روز آینده دیدارهای بسیار مهمی در سراسر دنیا برگزار خواهد شد که چشم علاقمندان به فوتبال را معطوف خود می‌کند.
سرمربی سرخپوشان تهرانی در یکی دیگر از دیدارهای مهمی که باید برنده می شد، قافیه را به رقیب واگذار کرد و حالا باید منتظر اتفاقات آینده باشد.
ژروم روتن، هافبک سابق پاری سن ژرمن، به شدت از عملکرد لیونل مسی در دیدار برابر بایرن مونیخ انتقاد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که می داند سه امتیاز دیدارهای باقی مانده بیست و دومین دوره لیگ برتر برای تعیین قهرمان چقدر تاثیرگذار است، حاضر نشد روی سلامتی بازیکنانش ریسک بزرگ داشته باشد.
کاپیتان مس رفسنجان با تمجید از نمایش تیمش طی هفته‌های اخیر مدعی است طی دیدارهای آتی به نتایج بهتری نیز دست خواهند یافت.
رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته هفتم مرحله برگشت پیگیری می‌شود؛ هفته‌ای که در مرحله رفت با بردهای خوشایندی برای تیم های ته جدولی و میانه نشین همراه بود.
رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته هفتم مرحله برگشت پیگیری می‌شود؛ هفته‌ای که در مرحله رفت با بردهای خوشایندی برای تیم های ته جدولی و میانه نشین همراه بود.
سرمربی آلومینیوم معتقد است شاگردان او نباید در دیدارهای بزرگ اشتباه‌های کوچک هم داشته باشند.
پرسپولیس و سپاهان برای دومین مرتبه طی یکسال اخیر در دیداری تدارکاتی به مصاف هم می‌روند.
در ادامه رقابتهای فوتبال جام بیست و دوم امروز چند بازی حساس برگزار می شود که ممکن است زمینه حذف یکی از مدعیان بزرگ را فراهم کند.
پرونده اختلاس بزرگ بازار سهام در دادسرای ویژه جرایم اقتصادی تشکیل شده است. پرونده‌ای که بنا به برخی شنیده‌ها، میزان تخلفات آن از دو هزار میلیارد تومان فراتر می‌رود. این پرونده که مربوط به یک کارگزاری مطرح بورس است، به لحاظ مالی ابعاد پیچیده‌ای دارد و مشتریان کارگزاری متوجه وقوع تخلفات شده و مراتب را به نهادهای ناظر اطلاع داده‌اند.
احساس درد‌های متناوب بیرانوند، تبدیل به دغدغه بزرگ تیم ملی شده است
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: روسیه، در برجام و در جنگ اوکراین، ما را دچار خسران کرده است. هم برجام و هم ماجرای پهپاد‌ها در عین حال که مسئولان ایرانی بار‌ها فروش آن‌ها به روسیه را تکذیب کرده‌اند، اکنون به دردسر‌های بزرگی برای ما تبدیل شده‌اند. این نشان می‌دهد سیاست خارجی ما از موازنه دقیقی برخوردار نیست.
حتی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، هم از دست طعنه‌های سر الکس فرگوسن در امان نبوده است.
لوتار ماتئوس در آستانه بزرگترین بازی بوندس‌لیگا بین بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند می‌گوید دورتموند می‌تواند بایرن را به دردسرهای بزرگی مواجه کند.
در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا امروز سه شنبه تیم اندونزی با سرمربی ایرانی خود به مصاف ژاپن می‌رود.
رابرت پیج، سرمربی تیم ملی ولز، می‌گوید بازیکنانش آماده رویارویی با تیم‌های بزرگ هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ