نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امکان باز کردن مسیر برای ورود ارز از خارج از کشور وجود دارد و ما باید اجازه دهیم ارز از خارج وارد کشور شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیرجند- دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی با اشاره به اینکه برای پاسخ به شبهات نوجوان باید وقت بگذاریم، گفت: لازم است دانش آموزان کنشگر فرهنگی فعال تربیت کنیم.
با ورود آپشن‌ها و پاداش‌ها دیگر قراردادهای بازیکنان و باشگاه‌ها تبدیل به موضوعی پیچیده در فوتبال ایران شده است.
رئیس جمهور الجزایر بر ضرورت پیوستن کشورش به سازمان بریکس و کنار گذاشتن دلار و یورو برای تقویت اقتصاد این کشور تاکید کرد.
با چیدمان درست گیاهان می‌توانید محیطی دنج و دلپذیر هم در اتاق نشیمن خود ایجاد کنید تا از سرسبزی و نشاط آن‌ها بهره‌مند شوید.
امروزه گیاهان در طراحی و زیبایی خانه‌های آپارتمانی جای خود را بیش از گذشته باز کرده‌اند، اما جا و چیدمان مناسب گیاهان متناسب با شکل گیاهان و نیازهای نوری هر گیاه متفاوت است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امکان باز کردن مسیر برای ورود ارز از خارج از کشور وجود دارد و ما باید اجازه دهیم ارز از خارج وارد کشور شود.
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: برخی در شرایطی که کشور به ارز نیاز دارد، می خواهند صادرکنندگان را زمین گیر و صادرات را سرکوب نمایند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از صعود تیمش به فینال جام باشگاه های جهان، الهلال عربستان، حریفش در دیدار نهایی، را تحسین کرد.
یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای رئیس‌جمهور به فکر بقای قدرت خود است باید ایده دور هم جمع کردن نخبگان را انجام دهد. به نظر بهترین کسی که می‌تواند این کار را انجام دهد آقای رئیسی است. البته قبول دارم ممکن است آن چهره‌ها حرف آقای رئیسی را قبول نکنند تا جمع شوند، ولی ایشان باید خواهش کنند حتی اگر آنها هم نیامدند ایشان بروند و به نحوی بتواند آن چهره‌ها را جذب به همکاری کند.
مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس می‌گوید حاضر است هزینه آوردن VAR را بدهد.
دانایی در پاسخ اینکه کدام ارگان‌ها مسئول رسیدگی به این موضوع هستند؟ تصریح کرد: ارگانهای مختلف از جمله وزارت بهداشت، صمت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان ملی استاندارد دخیل هستند. اگر بخشی از سختگیری‌ها در مراحل طولانی مجوز دهی را کم کنیم، اما نظارت و سخت گیری را بر مبارزه با قاچاق بگذاریم، نتیجه بهتری می‌گیریم.
مربی مس رفسنجان مدعی است که اتفاقات بین دو نیمه به دلیل دفاع از سرمربی تیم‌شان مقابل بی‌احترامی حریف بوده است.
عبدالناصر همتی گفت: اگر واقعا گمان می‌کنید قبلی‌ها وضع را خراب کرده‌اند و شما نمی‌توانید آن را درست کنید استعفا دهید، بگذارید انتخابات جدید با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود.
رئیس سابق بانک مرکزی گفت: با صراحت بگویم. دوستان دولت فکر کردند توافق نزدیک است. گفتند ارز ۴۲۰۰ تومانی را برداریم تحریم هم که برداشته می‌شود، مشکل افزایش قیمت پیدا نمی‌کنیم. اما به هر دلیلی توافق انجام نشد و گرفتاری‌های جدید پیش آمد. حالا مدام می‌گویند گذشتگان بانی وضع موجود هستند. پس شما برای چه آمدید رئیس جمهور شدید؟ پس چرا در جلسات مناظره می‌گفتید ما می‌آییم وضع را درست می‌کنیم؟
عثمان دمبله، ستاره تیم ملی فرانسه، معتقد است که حتی لمس توپ‌های لیونل مسی هم می‌تواند خطرناک باشد.
بازیکنان تیم ملی مکزیک پس از حذف مرحله گروهی ناراحتی شدید خود را به نمایش گذاشتند اما در این بین ادسون آلوارز بیش از همه غصه خورد.
فرناندو سانتوس در یک مصاحبه مطبوعاتی به تمامی سوالاتِ پیرامون کریس رونالدو و حواشی که او و تیم ملی پرتغال را در بر گرفته، واکنشی جدی نشان داد.
بهزاد نبوی گفت: ما می‌خواهیم در چارچوب نظام، نظام را اصلاح کنیم. نمی‌خواهیم دینامیت زیر ساختمان نظام بگذاریم، بلکه می‌خواهیم همین بنا را اصلاح و ایراداتش را برطرف کنیم که البته می‌دانیم کار بسیار مشکل و پرهزینه‌ای است.
میکل آرتتا معتقد است که برای پیروزی برابر لیورپول بیش از همیشه به حمایت هواداران نیاز دارند. او لیورپول را همچنان مدعی قهرمانی می داند.
رابرت پیج، سرمربی تیم ملی ولز، می‌گوید جلساتی را برای بررسی شرایط خاص میزبانی قطر برگزار خواهند کرد تا مشکلی برای این تیم پیش نیاید.
رئیس‌جمهور روسیه با اعلام اینکه جنگ اقتصادی علیه روسیه با شکست مواجه شد، تصریح کرد انتظار می‌رود تورم در این کشور تا پایان سال جاری به ۱۲ درصد برسد.
تیم امید به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان در مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه شرکت نکرد.
تیم امید به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان در مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه شرکت نکرد.
سرمربی نفت آبادان می‌گوید نمی‌توانسته تیمش را مقابل پرسپولیس بی‌احتیاط به زمین بفرستد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ