اریک تن‌هاخ تصمیم گرفته بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد را به برونو فرناندز، ستاره پرتغالی تیمش، بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود اینکه احتمال دارد یاسین بونو در ماه های ژانویه و فوریه 13 بازی رئال را از دست بدهد، باشگاه مادریدی روی جذب او برای جانشینی کورتوا به اطمینان کامل رسیده است!
یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی سویا، گزینه اصلی رئال مادرید برای جانشین تیبو کورتوا است.
برونو فرناندز، هافبک منچستریونایتد، خوشحالی‌اش از در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی این تیم را ابراز کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد درباره گرفتن بازوبند کاپیتانی تیمش از هری مگوایر و معرفی برونو فرناندز به عنوان کاپیتان جدید شیاطین سرخ توضیح داد.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل سیتی در فینال جام حذفی گفت در رختکن شیاطین سرخ از این باخت عمیقا ناراحت و غمگین است.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، می‌گوید اریک تن‌هاخ در طول فصل بارها او را به دفترش احضار کرده تا درباره شیوه بهتر شدن عملکردش صحبت کند.
برونو فرناندز گفت منچستریونایتد باید به طور مداوم جام ببرد و تا آن روز نمی‌توانند آرام بنشینند.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، می‌گوید این تیم شایستگی کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را دارد.
در پی اس جی هنوز مطمئن نیستند که فصل بعد نیز روی کریستوف گالتیه حساب کنند یا با اخراج این مربی فرانسوی، به سراغ یکی از سه گزینه جانشینی او بروند.
برونو فرناندز به اسکای اسپورت می‌گوید چگونه انرژی زیادی دارد و چرا در این تیم به عنوان شماره 6 بازی می‌کند.
مدیران باشگاه اشتوتگارت سباستین هونس را به عنوان جانشین برونو لابادیا برگزیدند.
بمبی که منجر به اخراج گراهام پاتر شد، خبرهای شگفت‌انگیزتری هم داشت: انتصاب برونو سالتور به عنوان مربی موقت آبی‌ها.
سرمربی سابق تیم ملی روسیه پیشنهاد داد که در صورت جدایی کارپین، روس ها به سراغ استانیسلاو چرچسوف بروند.
برونو فرناندز معتقد است که روند نتایج قابل توجه اخیر، بعد از پیروزی مهم مقابل لیورپول شروع شد.
برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، معتقد است که حمایت و شور وهیجان هواداران این تیم به پیروزی آنها برابر بارسلونا کمک کرده است.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد، می‌گوید اریک تن‌هاخ با سخت‌گیری‌هایش مانع از این شده که ستاره‌های بزرگی مثل کریستیانو رونالدو، رشفورد و جیدون سانچو خودشان را مالک باشگاه ببینند.
برونو فرناندس، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می‌گوید یونایتد همیشه به قهرمانی فکر می‌کند و هر فوتبالیستی هر کجای دنیا باشد دوست دارد با پیراهن شیاطین سرخ بازی کند.
سایت فوت‌مرکاتو ادعا کرد که بایرن مونیخ در حال مذاکره با یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی سویاست.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی میناب –بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری BMV مشکوک شده و دستور توقف دادند. وی افزود: مأموران خودرو را متوقف که در استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی و شماره موتور با خودرو مطابقت ندارد و فاقد مجوز می‌باشد و راننده با استفاده از پلاک خودرو دیگری اقدام به تردد در معابر برون شهری نموده است.
محرومیت برونو فرناندز در بازی یکشنبه یونایتد برابر استون ویلا تبدیل به یک معضل برای مربی هلندی شیاطین سرخ شده و او زمان کافی برای انتخاب جانشین او ندارد.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از ترافیک بسیار سنگین در محورهای منتهی به مرز مهران خبر داد و گفت مردم به مرزهای دیگر از جمله شلمچه مراجعه کنند.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از ترافیک بسیار سنگین در محورهای منتهی به مرز مهران خبر داد و گفت مردم به مرزهای دیگر از جمله شلمچه مراجعه کنند.
جانشین رئیس پلیس راهور با بیان اینکه حجم تردد زائران در مرزهای مهران و شلمچه بالا است از زائران خواست برای خروج از کشور از دیگر مرزها خارج شوند.
رئال مادرید در صورت پیوستن ستاره‌اش کاسمیرو به منچستریونایتد به عنوان جانشین او برای جذب برونو گیمارش، هافبک برزیلی نیوکسل، تلاش خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ