کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شب گذشته ابعاد جدیدی از غرور و خودبزرگ بینی‌اش را به نمایش گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالدو که اکنون در عربستان سعودی و تیم النصر فوتبال بازی می‌کند، اخیراً تبلیغ‌هایی از سایت ورزشی LiveScore، برند سلامتی Therabody و صرافی ارز دیجیتال Binance در حساب خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. رونالدوی پرتغالی که پدر ۵ فرزند است، درآمد خوبی از اینستاگرام دارد چرا که ۵۹۷ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند و بیشترین تعداد فالوئر در این شبکه اجتماعی است.
بدون شک زندگی حرفه‌ای کریستیانو رونالدو در خارج از مستطیل سبز، یکی از عوامل موفقیت او در زمین فوتبال بوده است.
مرد رکوردها در آستانه دستیابی به یک رکورد دیگر در رده ملی است.
ستاره پرتغالی از احتمال حضور خود در جام جهانی ۲۰۲۶ خبر داد.
ابرستاره پرتغالی النصر عربستان را ترک کرد.
رونالدوی پرتغالی از تمرینات گروهی تیم فوتبال النصر ریاض کنار گذاشته شد.
در شب کم فروغ کریم بنزما و وینیسیوس، رئال مادرید روی شانه‌های رودریگو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد. رودریگویی که امشب خاطره رونالدو را زنده کرد.
با بالاگرفتن بحث برکناری سرمربی تیم فوتبال النصر، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم تهدید به جدایی از النصر کرد.
رونالدو عصبانی از اتلاف وقت بازیکنان الفیحا با آنها دست نمی‌دهد و به سرعت راهی رختکن می‌شود: شما نمی‌خواهد فوتبال بازی کنید!
بعید نیست که از فصل آتی، فرصت حضور کریس رونالدو در ایران هم فراهم شود. این مورد به خودی خود تا چند روز قبل میسر نبود؛ چون تیم‌های عربستانی از حضور در ایران سر باز می‌زدند و بازی نمایندگان ایران و عربستان به کشور ثالث سپرده می‌شد. حالا به نظر می‌رسد می‌شود در این ماجرا کمی مثبت بود؛ به‌ویژه اینکه مسئولان سیاسی دو کشور هم کدورت‌های مرتبط با حوزه دیپلماسی را به دست فراموشی سپرده و اخیرا توافق مهمی انجام داده‌اند که از این پس، آشتی در روابط جاری شود.
رونالدو در ورزشگاه ملک عبدالله شب پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. او که از شکست تیمش خشمگین بود، به تشویق شدن لیونل مسی توسط هواداران الاتحاد هم واکنش جالبی نشان داد.
رونالدو در ورزشگاه ملک عبدالله شب پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. او که از شکست تیمش خشمگین بود، به تشویق شدن لیونل مسی توسط هواداران الاتحاد هم واکنش جالبی نشان داد.
در سه انتخاب کریستیانو رونالدو برای بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ نامی از لیونل مسی دیده نمی‌شود.
صالح ابونخاع، رئیس سابق باشگاه ضمک عربستان تاکید کرد که الاتحاد جده اولین مدعی قهرمانی لیگ عربستان در این فصل است.
رسانه فرانسوی از پروژه عربستان در جذب ابرستاره پرتغالی خبر داد. انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی و دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا به النصر عربستان در دو ماه گذشته بازتاب‌های زیادی داشت.
رونالدو که در لحظات پایانی دیدار با الفتح عصبی بود، باعث ایجاد یک تنش کوچک در محوطه جریمه حریف شد.
جورجینا رودریگس، نامزد فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان از علاقه خود برای فرزنددار شدن گفت.
انمار الحائلی، رییس باشگاه الاتحاد عربستان، تاکید کرد که لیونل مسی، بیشتر از کریستیانو رونالدو، نیازهای باشگاه او را برآورده می‌کند.
سرمربی تیم النصر نسبت به بازگشت کریستیانو رونالدو به فوتبال اروپا ابراز اطمینان کرد.
باشگاه النصر در تلاش است تا طبق استاندارد‌های رونالدو به قدرت اول عربستان و آسیا تبدیل شود.
طرفداران فوتبال ایران که می‌توانستند شاهد حضور رونالدو در یکی از ورزشگاه‌های ایرانی باشند، قربانی عده‌ای خودسر شدند که دی ۱۳۹۴ از دیوار سفارت عربستان در تهران بالا رفتند. ماجرا مربوط به همان روزی است که عربستانی‌ها شیخ نمر را اعدام کردند. آن روز‌ها ابتدا عده‌ای در مشهد از دیوار کنسولگری عربستان بالا رفتند و پرچم این کشور را پایین کشیدند و شب هم نوبت به تهران رسید تا عده‌ای از دیوار سفارت این کشور در پایتخت ایران بالا بروند و پرچم را به زیر بکشند و موجب تخریب جزئی شوند
کریستیانو جونیور پسر بزرگ کریستیانو رونالدو نیز به فوتبالش در آکادمی های عربستان ادامه می دهد.
کریستیانو رونالدو شب گذشته میهمان ویژه اردوی رئال بتیس در ریاض بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ