لحظاتی پیش گلی که به نام کریس رونالدو ثبت شده بود از وی پس گرفته شد و به نام بورونو فرناندز سند خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچستریونایتد آماده است که تکلیف میسون گرینوود، ستاره جنجالی این تیم، را تا پایش از پایان ماه جاری میلادی مشخص کند.
به گفته «جیمی ماریتوز»، مدیر Fruit Union Suisse، درک تلاش اپل برای چنین اقدامی سخت است: «درک این موضوع برای ما سخت است؛ چرا که این‌طور نیست که آن‌ها می‌خواهند از سیب گاززده خود محافظت کنند. هدف آن‌ها درحقیقت گرفتن حق مالکیت معنوی سیب واقعی است. برای ما، سیب یک چیز جهانی است که استفاده از آن باید برای همه افراد رایگان باشد.»
گفته می‌شود افشین پیروانی نیز بعد از چند فصل حضور در پست مدیریت تیم پرسپولیس، قصد دارد در این فصل استراحت کند و کار را در این بخش دنبال نخواهد کرد.
تصمیم عجیب داور دیدار دیروز وایادولید و سویا در به صدا درآوردن سوت پایان نیمه اول در زمان به ثمر رسیدن گل وایادولید جنجالی شده است.
با حضور حجت کریمی در راس مدیریتی باشگاه استقلال تهران، بارقه‌های امید برای رفع مشکلات آبی‌پوشان ایجاد شده است.
تیم فوتبال سپاهان که با نمایشی تهاجمی مصاف با صنعت نفت را آغاز کرده بود، سرانجام روی یک کار تکراری به گل رسید.
اگر هنگام لمس توپ توسط دست، دست بازیکن حجم بدن را به طور غیر طبیعی افزایش داده باشد این یک تخلف هند است.
داوران دیدار استقلال و گل گهر بعد از تصمیم جنجالی که در وقت های اضافه گرفتند، از دست بازیکنان حریف به سمت رختکن فرار کردند!
سرمربی پرسپولیس بعد از دیدار مقابل آلومینیوم در ادعای عجیب اعلام کرد که در ادامه لیگ با تیم امید پا به بازی خواهد گذاشت.
اطرافیان پرسپولیس و یحیی گل محمدی هر چه قدر سعی کرده‌اند او را تصمیمش برای بازی دادن به تیم امید منصرف کنند موفق به این کار نشده‌اند.
در روزی که اعتراضات به تصمیمات داوران در لیگ برتر به اوج خود رسیده بود، در بازی سپاهان و گل گهر هم شاهد یک اتفاق جنجالی بودیم. اما نقش اول جنجال این جنجال داور نه، که رامین رضائیان بود.
گاهی موقعیتهای داوری در فوتبال آنچنان عجیب و غیرقابل تشخیص می‌شوند که برای توضیح آنها باید از فلسفه کمک بگیرید.
نشریه رکورد در خبری اختصاصی اعلام کرد که رونالدو پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی بازی با سوئیس قرار ندارد، سانتوس را تهدید به ترک اردو کرد.
به نظر می رسد که اعلام خطای پنالتی به سود پرتغال از سوی علیرضا فغانی، در حذف اروگوئه تأثیر گذار بوده است.
روزنامه صهیونیستی "تایمز اسرائیل" نوشت از آن زمان هفت نفر از کسانی که این روزنامه آن‌ها را "بازماندگان هولوکاست" خواند، در امارات حاضر شدند. این افراد درباره آنچه روزنامه صهیونیستی "اسرائیل تایمز" آن را "وحشت نسل کشی نازی ها" دانست، صحبت کردند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ممکن است به خاطر اقدامی که در دیدار مقابل ایران انجام می‌دهد، بازی مقابل ولز را در جام جهانی از دست بدهد.
اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، آماده است تا هری مگوایر را در پایان فصل به فروش برساند.
مدیران یونایتد تصمیم گرفته اند تا در انتقالات زمستانی قرارداد رونالدو را فسخ کنند و به او اجازه دهند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.
نیکی پوپ، دروازه بان نیوکسل، مردود شدن گل جنجالی کریستیانو رونالدو را تصمیمی درست توصیف کرد.
طی فرآیندی عجیب، پیکان از خطر دریافت گل اول مقابل آلومینیوم گریخت.
تصمیم جنجالی درستکار برای حسن یزدانی و عموزاد
امروز در فضای مجازی خبری درباره سیاست تبعیض‌آمیز «Booking.com» منتشر شد که بر اساس آن این شرکت پیشنهاد کار به بسیاری مهندسان ایرانی را پس گرفته است. برخی از این افراد در مراحل پایانی استخدام قرار داشتند که با این رفتار تبعیض‌آمیز روبه‌رو شدند. تحریم‌های آمریکا علیه ایران و کشورهایی، چون کوبا و سوریه دلیل این رفتار عنوان شده است.
ساعتی پیش و با انتشار خبری روی سایت فدراسیون فوتبال خبر لغو مجمع انتخاباتی تبدیل به تیتر یک اخبار ورزشی ایران شد.
دیدار خیرخواهانه تیم رسانه ورزش و منتخب مشهد با حضور پیشکسوتان تیم ملی و برخی از اصحاب رسانه با برتری مشهدی‌ها خاتمه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ