برونو فرناندس زننده هر دو گل پرتغال در پیروزی 2-0 مقابل اروگوئه می‌گوید بعد از گل اول طوری خوشحالی کرده که انگار گل به نام کریستیانو رونالدو ثبت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برونو فرناندز، هافبک منچستریونایتد، خوشحالی‌اش از در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی این تیم را ابراز کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد درباره گرفتن بازوبند کاپیتانی تیمش از هری مگوایر و معرفی برونو فرناندز به عنوان کاپیتان جدید شیاطین سرخ توضیح داد.
اریک تن‌هاخ تصمیم گرفته بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد را به برونو فرناندز، ستاره پرتغالی تیمش، بدهد.
یک کارشناس اقتصاد گفت: لزوم مالیات گیری از مشاغل خاص به صراحت در کشور درک شده است و به سمت دریافت مالیات عادلانه از آن ها در حرکت هستیم. عادلانه نیست که برخی از مشاغل عادی به طور کامل مالیات خود را بپردازند ولی مشاغل خاص با درآمدهای کلان از پرداخت مالیات طفره بروند.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل سیتی در فینال جام حذفی گفت در رختکن شیاطین سرخ از این باخت عمیقا ناراحت و غمگین است.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، می‌گوید اریک تن‌هاخ در طول فصل بارها او را به دفترش احضار کرده تا درباره شیوه بهتر شدن عملکردش صحبت کند.
برونو فرناندز گفت منچستریونایتد باید به طور مداوم جام ببرد و تا آن روز نمی‌توانند آرام بنشینند.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، می‌گوید این تیم شایستگی کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را دارد.
مسیر کنونی آموزش و پرورش یک مسیری است به سمت دانشگاه؛ یعنی این که الان هست یک دالانی است از دبستان و دبیرستان به سمت دانشگاه. آیا این ضروری است؟ واقعاً باید همه همین طور بیایند عبور کنند بروند به سمت دانشگاه؟ این ضروری است؟ این اصلاً بهره‌دِه هست برای کشور؟ من چند روز قبل از این در دیدار کارگران گفتم، که ما یک تعداد زیادی دیپلمه را تبدیل می‌کنیم به کارشناس‌ها و کارشناس‌های ارشد بیکار و ناراضی و معترض که حق هم دارد. این همه درس خوانده، کار مناسب درسش وجود ندارد. یعنی روی این‌ها باید فکر کرد، واقعاً این‌ها را باید ملاحظه کرد.
برونو فرناندز به اسکای اسپورت می‌گوید چگونه انرژی زیادی دارد و چرا در این تیم به عنوان شماره 6 بازی می‌کند.
برونو فرناندز معتقد است که روند نتایج قابل توجه اخیر، بعد از پیروزی مهم مقابل لیورپول شروع شد.
برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، معتقد است که حمایت و شور وهیجان هواداران این تیم به پیروزی آنها برابر بارسلونا کمک کرده است.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد، می‌گوید اریک تن‌هاخ با سخت‌گیری‌هایش مانع از این شده که ستاره‌های بزرگی مثل کریستیانو رونالدو، رشفورد و جیدون سانچو خودشان را مالک باشگاه ببینند.
برونو فرناندس، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می‌گوید یونایتد همیشه به قهرمانی فکر می‌کند و هر فوتبالیستی هر کجای دنیا باشد دوست دارد با پیراهن شیاطین سرخ بازی کند.
مارتین اودگارد و برونو فرناندز این هفته باید توانایی‌های‌شان را در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به نمایش بگذارند.
‌نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز به طور رسمی شروع می‌شود تا در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم دو تیم مدعی سپاهان و استقلال در اصفهان به مصاف یکدیگر بروند. اهمیت این بازی دست‌کمی از جدال برای رسیدن به عنوان قهرمانی ندارد
برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستر یونایتد هرگونه ارتباط بین مصاحبه دیروزش با کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، بعد از پیروزی تیمش در دربی شهر منچستر می‌گوید شیاطین سرخ حالا به یک تیم واقعی و متحد تبدیل شده‌اند.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی، می‌گوید منچستریونایتد هراسی از رویارویی با منچسترسیتی ندارد.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، فاش کرد که دوست دارد در این تیم در کنار رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، بازی کند.
ضربه برونو فرناندز در دقیقه 54 بازی به طور مستقیم وارد دروازه تیم اروگوئه شده بود در حالی که گل در ابتدا به نام رونالدو ثبت شد. حالا مشخص شده که چگونه کمک داوران ویدیویی گل را به نام برونو ثبت کردند.
ضربه برونو فرناندز در دقیقه 54 بازی به طور مستقیم وارد دروازه تیم اروگوئه شده بود و شادی رونالدو برای باز کردن دروازه حریف غیر واقعی بود.
برونو فرناندز دوبار تا تبدیل شدن به اولین بازیکنی که در جام جهانی 2022 هتریک می کنید فاصله داشت.
برونو فرناندز، هافبک تیم ملی پرتغال، مدعی شد انتقادات به کریستیانو رونالدو انگیزه بیشتری می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ