رئیس شورای شهر تهران گفت: از مردم می‌خواهیم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند و خودشان به خودشان یاری برسانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضابیگی تاکید کرد: مردم به درستی می‌توانند منفعت را تشخیص دهند و دولت قائل به این واقعیت نیست که باید برای مردم منفعت نشان دهد و همین هم سبب خروج سرمایه از کشور می‌شود این سیکل باطلی است که به واسطه نوع نگاه دولت به اقتصاد پیش آمده است و در این حوزه ما جایی برای مردم قائل نیستیم و تنها حرفی که می‌توانیم بزنیم این است که، چون مردم زیاد مصرف می‌کنند لاجرم ما از عهده تامین نیازمندی‌های مردم برنمی‌آبیم.
سید حسن موسوی چلک می‌گوید: «به عنوان یک مددکار اجتماعی که سال‌ها در این حوزه مشغول به کار بوده‌ام، می‌گویم که فشار روی مردم زیاد است، انواع بحران‌های سیاسی و اجتماعی داریم، سیل و زلزله و حوادث غیرمترقبه داریم، فشار‌های فراوان اقتصادی و بیکاری و تورم داریم، با افزایش اختلالات روانی روبه‌رو هستیم، امید کم است و همه این عوامل مردم را به سمتی می‌کشاند که بخواهند برای فرار به سمت مشروبات الکلی بروند. این آمار‌ها و مسمومیت‌های ناشی از مصرف الکل اصلا دور از انتظار نیست.»
علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل میان ایران و ونزوئلا برای افزایش چهار برابری صادرات ایران در سفر اخیر رئیس‌جمهور ابراز کرد: اخیراً صادرات ایران به ونزوئلا چهار برابر شده و از عرصه‌های علمی و نظامی گرفته تا اقتصادی در حال پیشرفت هستیم. مردم هم این پیشرفت را لمس می‌کنند، زیرا همه پیشرفت‌ها به نحوی هدف گذاری شده که در نهایت گره از سفره مردم باز کند. علاوه بر این، ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که همه عالم، چهار کشور اروپایی نیست و لازم نیست یک ملت با نگرش ذلیلانه از همه دستاوردهایش دست بکشد تا چهار کشور اروپایی به او توجه کنند.
وزیر نیرو با اشاره به ناترازی سنگین و جدی در حوزه برق گفت: با ناترازی حدوداً ۱۲ هزار مگاواتی روبرو هستیم و امیدواریم مردم در مصرف برق صرفه جویی کنند.
مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با اعلام تازه‌ترین آمار شکایت کاربران در حوزه ارتباطات و مقایسه آن با سالهای قبل گفت: به تمام شکایات حوزه ICT رسیدگی می شود.
مدیر حوزه علمیه استان تهران با اشاره به ۴ راهکار گسترش عفاف و حجاب اظهار داشت: اگر نظام ما نظام اسلامی و حکومت، حکومت اسلامی است و ما در مقابل احکام اسلامی سکوت کنیم و کاری نتوانیم انجام دهیم، چیزی از نظام اسلامی باقی نخواهد ماند؛ ضمن اینکه تأکید می‌کنم این مسأله به حجاب هم متوقف نخواهد شد و روزه‌خواری و مباحث دیگر هم پشت بند این دامن‌گیر جامعه اسلامی ما خواهد شد.
رئیس قوه قضائیه گفت: همه باید به دولت در حوزه رفع مسائل اقتصادی و معیشتی مردم کمک کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
اژه‌ای رئیس دستگاه قضا گفت: در جریان سفر امروز به استان مرکزی، به بخش‌های مختلف قضایی استان سرکشی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم مسائل و مشکلات مربوط به حوزه قضایی در استان را مرتفع سازیم.
اصفهان- مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اصفهان گفت: سازمان‌های مردم نهاد این استان از نظر تعداد و جمعیت در کشور سرآمد هستند.
نیشابور ـ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به هموطنان وعده داد تا قبل از سال جدید بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت که برایشان نگران کننده بوده، رفع می‌شود.
مهاجری نوشت: بهترین اقدام اینست که بزرگان حوزه علمیه پیشقدم شوند و با نگارش نامه‌ای به دولت و مجلس، نسبت به ردیف بودجه‌ای که برای دستگاه‌های مختلف حوزه‌های علمیه در نظر گرفته شده اعلام بی‌نیازی کنند. این اقدام، اعتقاد و اعتماد مردم به روحانیت را صد چندان خواهد کرد و توده مردم با هدایا و وجوه شرعیه خود هزینه‌های حوزه‌های علمیه را همچون گذشته تأمین خواهند نمود. این اقدام، هم اسلامی است، هم انقلابی، هم مردمی و هم شجاعانه.
یک صندوق پژوهش و فناوری حوزه سلامت با انعقاد تفاهم نامه ای با بخش خصوصی درصدد است با استفاده از ظرفیت تامین مالی جمعی از طرح های دانش بنیان حمایت کند.
آنچه در مجلس تصویب شد، مربوط به توزیع کالا‌های اساسی به قیمت شهریورماه سال ۱۴۰۰ بود که همان مسیر درستی بود که باید دنبال می‌شد، اما در اجرای قانون، نقص وجود دارد، البته دولت در تلاش است تا سبد کالا را به همان شکل توزیع کند و مردم بتوانند بین یارانه نقدی و سبد کالا انتخاب کنند، اما اگر سبد کالا داده می‌شد، حتما مردم در حوزه معیشتی راضی‌تر بودند.
نشست علمی پژوهشی « بررسی قوانین و مقررات موثر بر حوزه سازمان های مردم نهاد جوانان »به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.
رئیس مجلس گفت: نیازمندیم امر شفافیت که یک امر ملی است را یکپارچه و بدون تبعیض به‌صورت ممتد ادامه دهیم. ما در حوزه خصوصی و زندگی شخصی مردم حق ورود نداریم.
ایازی:‌ ۲۰ سال پیش در یک مقاله مفصل نوشتم که مسئله حجاب را باید به انتخاب خود جامعه بگذارید و آن‌ها به‌صورت طبیعی این کار را بکنند اگر حکومت خیلی دغدغه مسئله حجاب را دارد، کار فرهنگی کند و غیر مستقیم انجام دهد نه اینکه روش‌هایی به کار بگیرد که نه تنها شوق انگیز نیست که تنفرآور است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد موضوع کم آبی و خشکسالی ادامه دار است و باید از الان به فکر آینده باشیم تا شرایط سخت تری رقم نخورد. آموزش مردم نیز در این حوزه بسیار حائز اهمیت است. مردم باید باور کنند که آب کم است و در مصارف خود دقت کنند.
سخنگوی صنعت برق در برنامه «پایش» با عنوان «تعریف الگوی مصرف استاندارد و راهکارهای رسیدن به آن» گفت: خوشبختانه سال گذشته بدون خاموشی، با مشارکت مردم و هماهنگی خوب وزارت نفت و نیرو سپری شد.
نهاد تنظیم مقرارات حوزه انرژی آلمان اعلام کرد نه تنها مردم این کشور در مصرف انرژی صرفه جویی نکرده‌اند بلکه مصرف انرژی آنها بیشتر از متوسط ۵ سال گذشته بوده است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: باید پرداخت از جیب مردم را در حوزه درمان کاهش بدهیم و بلکه به صفر برسانیم.
۲ شرکت خودرویی سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواندند. این مجامع چه زمانی و به چه منظوری برگزار خواهد شد؟
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیۀ سی‌امین کنفرانس مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح دلایل لزوم گذار اپراتورهای تلفن همراه به اپراتور دیجیتال، تأکید کرد: تحول دیجیتال برای اپراتورها دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است تا بتوانند نقشی اساسی در اقتصاد دیجیتال بازی کنند.
ماجرای رتبه بندی معلمان در نوع خود، مدالی زرین در شیوه تصمیم گیری مسئولان بود، اما متاسفانه در اجرا متوقف شد. دولتیان بدانند، هر ریالی که خرج آموزش و پرورش بشود، چندین و چند برابر در فرهنگ و اقتصاد، بهداشت و درمان و حتی امنیت صرفه جویی خواهد شد و به جیب دولت برمی‌گردد.
ایازی گفت: بیش از ۹۰ درصد روحانیون درگیر کارهای اجرایی نیستند و ارتباطی به مسائل حکومت ندارند، اما همان درصدی که در مسند اجرایی هستند، در منابر و نماز جمعه‌های خود سخنانی می‌گویند که شاهدیم یک شکاف ذهنی و فکری بین مردم و سخنان این افراد به وجود آمده است. از سوی دیگر بسیاری از صحبت‌های این افراد در پشت تریبون‌های رسمی مورد قبول و پذیرش مراجع عظام تقلید، فرهیختگان و روحانیون شاخص نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ