مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: باید پرداخت از جیب مردم را در حوزه درمان کاهش بدهیم و بلکه به صفر برسانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات تکلیفی بانک رفاه ۷۹۴ هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه به ارزش ۶۷ هزار میلیارد ریال به بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و بدون ضامن پرداخت شده است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۴۸۲ هزار میلیارد ریال وام ازدواج به حدود ۲۳۸ هزار نفر متقاضی پرداخت شده است.
خزانه داری کل کشور در بخشنامه ای اعلام کرد که باید پرداخت‌های مزایای غیرمستمر نقدی و غیرنقدی کارکنان دولت در سامانه های مربوطه بارگذاری شود.
بانک دی در راستای عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به شهروندان اعطا کرد.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن تا نیمه مردادماه سال جاری مبلغ ۷۹۵ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پرداخت کرده است.
مدیرعامل پرسپولیس وعده جدید برای پرداخت پاداش قهرمانی های فصل گذشته اعضای تیم داد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: ما تصویب کردیم که سهم پرداختی و هزینه‌های درمانی از جیب مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه به ۳۰ درصد کاهش پیدا کند.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
دادگاه فدرال در رأی دادن به نفع مسیح علی‌نژاد، مبلغ ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار دلار از اموال ایران را به دلایلی موهوم تحت عنوان غرامت به وی پرداخت کرد؛ این رقم چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد تومان است.
دادستان تاکستان از دستگیری یک خانم جوان کلاهبردار خبر داد که با وعده پرداخت سود ۵ تا ۷ درصد ماهانه به سپرده افراد از ۵۰۰ نفر کلاهبرداری کرده و از این طریق ۶۰ میلیارد تومان به جیب زده است.
برای پیشگیری از بی عدالتی در اعطای تسهیلات بانکی یا باید قوانینی توسط دولت تحت عنوان مصوبه دولت تصویب شود یا باید تجدید نظر‌های دیگری انجام شود که جلوی تسهیلات غیرمعمول به کارمندان بانک گرفته شود. همانطور که اشاره کردم برای بخش خصوص نمی‌توان به راحتی ورود کرد، مگر این که شورای هماهنگی بانک‌ها بتواند نظام پرداخت بانک‌های دولتی را تا حدی به بانک‌های خصوصی نیز ابلاغ کند. اما ساز و کار بانک خصوصی به این شکل است که در جلسه هیئت مدیره، مدیران بانک تشخیص می‌دهند که بر اساس بهبود سودآوری بانک یا ارتقای سطح شرایط بانک، لازم است به کارمندان یا بخشی از کارمندان، امتیازات ویژه بدهند.
با منازعه در روابط ایران و عربستان، پخش برنامه‌های ایران اینترنشنال از ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مصادف با دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران آغاز شد. حمایت مالی عربستان از این شبکه ماهواره‌ای، آن را به مرجعیت خبری برخی از ایرانیان تبدیل کرد و ماحصل سرمایه‌گذاری سعودی بر این شبکه، جریان‌سازی انکارناپذیر و خسارت بر ایران در جریان اعتراضات مهرماه ۱۴۰۱ بود.
مهدی تاج در برنامه شبکه ورزش مدعی شد طلب مارک ویلموتس پرداخت شده است.
مهدی تاج در برنامه شبکه ورزش مدعی شد طلب مارک ویلموتس پرداخت شده است.
مهدی تاج معتقد است که فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس توانسته رای را به سود خود تغییر دهد، با این وجود باید حدود 140 میلیارد تومان به این مربی پرداخت شود.
رئیس سابق کمیته انضباطی تاکید کرد که مبلغ هنگفت حکم ویلموتس را باید خاطیان پرونده بپردازند.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم گفت: به دلیل وجود برخی از ناهماهنگی‌ها و ضعف‌های عملیاتی دستگاه‌های مسئول، امروز از یکسو شاهد افزایش قیمت برخی از اقلام دارویی و بعضاً افزایش پرداخت از جیب بیماران هستیم.
خزانه داری بریتانیا اعلام کرد قصد دارد وام‌های جدیدی برای حمایت از کشورهای آسیب پذیرتر در برابر اثرات تغییرات آب و هوایی پرداخت کند.
خزانه داری بریتانیا اعلام کرد قصد دارد وام‌های جدیدی برای حمایت از کشورهای آسیب پذیرتر در برابر اثرات تغییرات آب و هوایی پرداخت کند.
رئیس جمهور سابق آمریکا از دولت این کشور خواسته تا نیمی از هزینه‌ انتصاب «بازرس ویژه» مدنظر وی در تحقیقات اسناد توقیفی از خانه‌اش، از جیب مالیات‌دهندگان آمریکایی پرداخت شود.
در طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای، اطلاع‌رسانی درست و کافی از سوی شهرداری تهران صورت نگرفته است، اگر چه مسئولان شهری می‌گویند در این زمینه اطلاع‌رسانی در قالب (نصب بنر و تابلو) در معابر کرده‌اند، اما بسیاری از شهروندان از کم و کیف این طرح و اینکه به واسطه پارک خودرو خود در حاشیه برخی معابر باید پول پرداخت کنند، بی‌خبرند!
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بیمه سلامت و وزارت بهداشت گام‌های موثری را برداشتند تا بتوانند هزینه‌هایی که از جیب مردم پرداخت می‌شود را کاهش دهند. خوشبختانه ۹۰ درصد هزینه‌های ناباروری در بخش سرپایی و بستری تحت پوشش بوده و پرداخت می‌شود.
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
پرداخت قرادادهای چندمیلیاردی از جیب مردم هنر نیست و هر چه سریع‌تر باید جلوی این ولخرجی را گرفت و فوتبال حرفه‌ای را بر پایه توان واقعی بخش خصوصی استوار کرد تا به رشد و توسعه واقعی برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ