نشست علمی پژوهشی « بررسی قوانین و مقررات موثر بر حوزه سازمان های مردم نهاد جوانان »به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق تئوری، گربه‌سانان بعد از سقوط از هر ارتفاعی، جان سالم به در خواهند برد. از نظر فیزیکی قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم.
شرکت های بورسی به دلایلی سهام خود را دوباره خریداری می نمایند که قوانین این سهام و شرایط حاکم بر آن مورد توجه بسیاری از سهامداران در مجامع قرار گرفت.
رئیس‌جمهور روسیه بررسی قوانین مربوط به اطلاع‌رسانی برقراری حکومت نظامی در این کشور به سازمان ملل و شورای اروپا را در دستور کار دارد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر از توان تولیدی و خدماتی کشور در دستورکار قرار گرفت.
طبق اصل ۸۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران: سمت نمایندگی قائم به شخص است و قابل واگذاری به دیگری نیست. مجلس نمی‌تواند اختیار قانون گذاری را به شخص یا هیأتی واگذار کند ولی در موارد ضروری می‌تواند اختیار وضع بعضی از قوانین را با رعایت اصل هفتاد و دوم به کمیسیونهای داخلی خود تفویض کند،
طبق اصل ۸۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران: سمت نمایندگی قائم به شخص است و قابل واگذاری به دیگری نیست. مجلس نمی‌تواند اختیار قانون گذاری را به شخص یا هیأتی واگذار کند ولی در موارد ضروری می‌تواند اختیار وضع بعضی از قوانین را با رعایت اصل هفتاد و دوم به کمیسیونهای داخلی خود تفویض کند،
قوانین جدید نقل و انتقالاتی فدراسیون فوتبال مانع فسخ قرارداد دروازه بان تیم ملی با پرسپولیس می‌شود.
رئیس جمهوری عراق دستور داد، قوانینی که در دوره نظام سابق صادر شده‌اند، مورد بررسی و تجدیدنظر قرار بگیرند.
«عبداللطیف رشید» رئیس جمهور عراق دستور بررسی و بازنگری در کلیه قوانین صادره از سوی رژیم یعث سابق در این کشور را صادر کرد.
آیت الله جوادی آملی گفتند: روند بررسی پرونده‌ها در دستگاه قضا نباید طولانی باشد و شایسته است دستگاه قضا با استفاده از افراد تحصیلکرده و با کمک قضات با تجربه، لوایحی در این باره تنظیم و قوانین مربوطه را بازبینی نمایند تا روند بررسی پرونده‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.
با اعلام یوفا کمیته‌ای متشکل از اسطوره‌های فوتبال دوشنبه آینده برای بررسی موضوعات داغ فوتبال که شامل مسائلی از جمله قوانین برخورد توپ با دست است، تشکیل جلسه خواهد داد.
بنا بر مصوبه کمیسیون، نام نویسی داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند، ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.
طبق مصوبه کمیسیون ثبت نام داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.
بررسی سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» از منظر سیاست های کلی نظام نشان می دهد مقررات و قوانینی که تولید دانش بنیان را دچار مشکل می‌کند باید بازنگری و حذف شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: از متولیان سازمان بوستان‌ها می‌خواهم متناسب با قوانین و به دور از سلیقه اقدام به بررسی عوارض کرده و حق‌الناسی بر گردن مردم نگذارد.
عضو شورای نگهبان گفت: برای تدوین قوانین به خصوص آن بخش از قوانین که در رابطه با حقوق مردم است، لازم است نظرات مختلف را از جمله نظرهای مردم را دریافت، بررسی و ملاحظه کرد.
الزامات قوانین و استانداردهای فعالیت های شیلات طی جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی قشرهای پردرآمد تلاش می‌کنند، با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت یا به شماره کارت حواله کنید.‏
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی اقشار پردرآمد تلاش می‌کنند با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید: که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت کنید یا به شماره کارت حواله کنید.‏
مدیرامور سهام شرکت مس در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر انتقال نقدینگی از استان‌ها به تهران جهت شفاف سازی اذهان عمومی تأکید کرد: این شرکت به دلیل ماهیت بورسی که دارد ملزم به رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس و انجام تکالیف قانونی خود در موعد مقرر است.
رییس‌جمهور گفت: در بررسی ساختار‌های فرهنگی حتما لازم است قوانین بازنگری و به روز رسانی شود و در همین راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی به هر سه قوه دستور دادند تنقیح قوانین را دنبال کنند.
گاهی به قوانین متروک و ناکارآمد انتقاد وجود دارد که برای برآورده شدن نیازهای جامعه باید رفع اشکال شوند؛ قوانینی که اخیرا به تصویب رسیدند دارای ایراداتی هستند لذا انتظار داریم قوانین با دید کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و دیدگاه کارشناسان حقوقی مورد اعتنا قرار گیرد.
عضو هیات مدیره صنعت نفت آبادان با بررسی قوانین پنجم و ششم توسعه اذعان کرد بعضی پیشنهادات مسئولین سیما در خصوص درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال مغایر با قانون است
کمیسیون ارتباطات کره جنوبی(KCC) تحقیقاتی درباره اپراتورهای فروشگاه های اپ از جمله اپل و گوگل و وان استور به منظور بررسی نقض قوانین پرداخت در اپ آغاز می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ