اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت محیط زیست، برنامه ریزی عمرانی و تغییرات اقلیمی ترکیه به طور رسمی با ساخت سد الجزیره بر روی رودخانه دجله در استان شرناق موافقت کرد.
عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با انتقاد از سکوت دولت در برابر حملات مداوم ترکیه علیه عراق گفت: فقط، طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۶۶۰ بار مناطقی از شمال عراق بمباران شده است.
وزرای خارجه ترکیه و روسیه امروز درباره آخرین تحولات منطقه، توافق غلات، مخرب بودن سیاست تداوم تامین تجهیزات نظامی به کی‌یف و بازگشت فرمانده هان آزوف از استانبول گفتگو کردند.
سخنگوی مجلس ترکیه با اشاره به اقدامات تحریک‌آمیز سوئد در هتک‌ حرمت قرآن، هشدار داد که در صورت تداوم این روند، پیوستن استکهلم به ناتو، یک خیال خام باقی خواهد ماند.
رئیس‌ جمهور ترکیه و نخست‌وزیر ارمنستان در جریان رایزنی امروز در خصوص روند عادی سازی روابط دو جانبه گفتگو کردند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و رئیس جمهور ترکیه در یک گفتگوی تلفنی در خصوص تداوم حمایت از آرمان فلسطین تاکید کردند.
رئیس جمهور در پیامی با تبریک پیروزی مجدد «رجب طیب اردوغان» در انتخابات ریاست جمهور ترکیه، آن را نشانگر تداوم اعتماد ارزشمند ملت ترکیه به وی دانست.
رئیس جمهور در پیامی با تبریک پیروزی مجدد «رجب طیب اردوغان» در انتخابات ریاست جمهور ترکیه، آن را نشانگر تداوم اعتماد ارزشمند ملت ترکیه به وی دانست.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر روز سه شنبه در نشستی تخصصی با حضور کارشناسان ارشد مسائل ترکیه، به بررسی وضعیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه و روندهای کلان خواهد پرداخت.
وزیر امور خارجه یونان با اشاره به فضای مثبت میان آنکارا و آتن گفت که برای حفظ این فضا باید گام‌های شجاعانه‌ای برداشته شود.
وزیر دفاع یونان اعلام کرد این کشور به دنبال تداوم همکاری‌ها با ترکیه است.
منابع خبری از تداوم روابط گرم میان عربستان و ترکیه و امضای هشت توافقنامه همکاری خبر دادند.
«یونس سزر» با اشاره به تداوم بی وقفه تلاش برای امداد و نجات یک هفته پس از این زمین لرزه اعلام کرد که ۲۳۳ هزار و ۳۲۰ نفر نیروی امدادی و ۱۲ هزار و ۳۲۲ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات آواربرداری و امدادی در مناطق زلزله زده مشغول به کار هستند.
وزیر دفاع جمهوری آذربایجان بر تداوم همکاری و کمک های کشورش در میانه بحران ناشی از زلزله ترکیه تاکید کرد.
برای دستیابی به صدرنشینی نیم فصل، یحیی گل محمدی تقابل ویژه و حساسی را مقابل نساجی قائمشهر پیش رو دارد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که تلاش مسکو برای منصرف کردن ترکیه از حمله زمینی به شمال سوریه پیشرفت داشته است.
عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی در کوران جنگ‌ها، حوادث و فتنه‌ها با تکیه بر سرمایه‌های عظیمی همچون بسیج، جهانیان را مقهور اراده خلل ناپذیر و عزم راسخ خود کرد.
مقامات ترکیه افراد دیگری را در رابطه با انفجار تروریستی در شهر استانبول بازداشت کردند.
نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد که اردوغان در دیدار امروز با ماکرون به وی گفته است: اتحادیه اروپا باید وظیفه خود برای تداوم توافق کریدور غلات را انجام دهد.
وزیر خارجه سوریه در دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل از تداوم اشغالگری آمریکا و ترکیه در بخش هایی از خاک سوریه انتقاد کرد و محکومیت تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به کشورش را خواستار شد.
پرسپولیس با صدرنشینی وارد هفته ششم خواهد شد و به دیدار تیمی می‌رود که برخلاف فصول گذشته غیرمنتظره و می‌توان گفت شگفتی‌ساز تا به اینجا ظاهر شده است.
پرسپولیس به احتمال قریب به یقین با همان ترکیب برنده بازی با صنعت نفت در مسابقه مقابل هوادار حاضر خواهد شد .
وزیر امور خارجه ترکیه می‌گوید که تعدادی از کشورهای عضو ناتو خواهان تداوم جنگ در اوکراین هستند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تداوم عادی سازی روابط ترکیه با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ