حدود یک‌سال قبل در پی سرقت خودروی مهرداد محمدپور عضو تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز معلولان در منطقه سیدی مشهد، هاشم دائمی عضو شورای ششم این شهر با انتشار ویدئویی از اهدای یک دستگاه خودروی پراید به ملی‌پوش جوان کشورمان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب ویدئویی از یک خودروی خاص که بدون نیاز به برق و گاز و بنزین کار می‌کند را ببینید.
منابع خبری از ورود خودرو‌های برقی لوسید به خیابان‌های شهر ریاض عربستان خبر دادند.
تصاویری از تست تصادف ۱۰ خودروی برتر و گران قیمت دنیا را مشاهده می‌کنید.
ویدئویی از داخل خودروی زرهی اوکراینی که حین عملیات روی مین رفت.
یک دستگاه خودروی سواری در شهرستان بندر خمیر با یک قلاده پلنگ تصادف کرد.
لحظه هولناک تصادف یک وانت با خودروی سواری را ببینید. منبع: خبرفوری
یک دستگاه خودروی شاسی بلند اسپورتیج که عصر دیروز در مجموعه گردشگری سد امند در نزدیکی تبریز غرق شده بود بیرون کشیده شد. منبع: خبرفوری
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌ مدار بسته، لحظه وحشتناک برخورد یک خودرو با عابرین پیاده را نشان می‌دهد.
سرنشین یک دستگاه خودرو بعد از طی دو مرحله تذکر ضمن بی‌توجهی برای بار سوم، به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده و خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.
بررسی تحویل خودروی شاسی‌بلند به نمایندگان مجلس را در این ویدیو ببینید.
کاپیتان لاتزیو گفته من کمی به سمت چپ پیچیدم و به همین دلیل، همان طوری که می‌بینید، ماشین فقط از یک سمت ضربه خورده است. تراموا ناگهان از پشت چراغ قرمز بیرون پرید،
یانگ‌وانگ U ۹ اولین محصول بی‌وای‌دی است که از سیستم دی‌ساس (DiSus) بهره می‌برد. سنسور‌ها و دوربین‌های نظارتی چندین‌بار کف جاده را اسکن کرده و متناسب با وضعیت جاده، سیستم تعلیق را تنظیم کند. این سیستم در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار توسط مرسدس‌بنز موسوم به مجیک بادی کنترل معرفی و اجرا شد. حالا چینی‌ها بعد از ۹ سال به معرفی سیستم پیشرفته‌تری دست یافته‌اند.
عربستان سعودی قصد دارد از طریق خودرو‌های الکتریکی خودران به راهکاری پایدار، ایمن و یکپارچه دست یابد که علاوه بر افزایش تردد در شهر‌ها و بین شهرها، آلایندگی کربن را به صفر برساند.
حتما برای شما هم پیش آمده که برای پاک کردن فضله پرندگان از روی بدنه خودروی خود به مشکل برخورد کرده‌اید. در این ویدیو نحوه پاک کردن بدون دردسر فضله پرنده از روی خودرو را بیاموزید.
کاپگان، خودروی زرهی بدون سرنشین که با همکاری شرکت‌های پیشرو در صنعت دفاعی ترکیه ساخته شد، بلافاصله پس از رونمایی به میدان رفت و برای اولین بار آزمایش شلیک کرد. کاپگان که به عنوان یک وسیله نقلیه زمینی بدون سرنشین کلاس متوسط قرار گرفته است، پس از اتمام کار روی بدنه برای آزمایش‌های به نمایش درآمده به میدان تیر منتقل شد.
آئودی مفهوم یک خودروی الکتریکی کراس‌کوپه Activesphere EV با سیستم واقعیت افزوده را معرفی کرد.
وقتی لاکوتا تا شود، موتور‌های الکتریکی، ترمزها، فرمان و چرخ‌های خود را جمع می‌کند و این فناوری باعث می‌شود که ابعاد خودرو از ۳ متر به ۲ متر کاهش یابد.
Alef Model A که در سن متئو کالیفرنیا ساخته شده است، یک وسیله نقلیه کاملا الکتریکی با بدنه‌ای مشبک است که هشت ملخ را در خود جای داده است.
منابع خبری در آمریکا از وقوع حادثه برای خودروی حامل معاون رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن خبر دادند.
خودروی مجهز به فناوری شناور مغناطیسی (maglev) در بزرگراهی در چین با موفقیت آزمایش شد. این خودرو ۳۵ میلی‌متر بالاتر از سطح جاده و با استفاده از نیروی مغناطیسی، معلق است و به کمک ریل‌های رسانای نصب‌شده در کنار جاده هدایت می‌شود. خودرو‌های مگلو در مقایسه با سایر خودروها، طول عمرشان به میزان قابل توجهی بیشتر است و در حالی که انرژی کمتری مصرف می‌کنند، دارای سرعت بیشتری برای حرکت هستند. چین در سال‌های اخیر با رونمایی از اولین قطار مگلو در شانگهای، به پیشروترین کشور در فناوری حمل‌ونقل مگلو تبدیل شده است. چینی‌ها قصد دارند به زودی قطار سریع‌السیری که قادر به حرکت با سرعت ۶۰۰ کیلومتر در ساعت است را هم برای استفاده عموم افتتاح کنند.
تصاویری منتشر شده از خودرو اورژانس که با آژیر خود خبر از بیمار اورژانسی می‌دهد، اما با خودخواهی و حرکت غیرانسانی دو راننده مواجه می‌شود را ببینید.
صاحب یک خودروی تسلا ۴۰۰ دلار خرج کرد تا کلید خودروی خود را زیر پوست دستش قرار دهد.
شرکت «سامسون اسکای» پس از ۱۴ سال طراحی، تحقیق، توسعه و جذب سرمایه، اعلام کرد که خودروی پرنده Switchblade با موفقیت آزمایش‌ها را پشت سر گذاشته و آماده پرواز است. خودروی پرنده Switchblade از نظر فنی یک موتور سیکلت سه چرخ با بال‌های تاشو است. این خودرو فضایی برای راننده و یک مسافر ارائه می‌دهد و می‌تواند هم در جاده رانندگی کند و هم از بال هایش برای برخاست و فرود در باند فرودگاه استفاده کند.
رجب طیب اردوغان تصاویری از راننده با خودروی توگ را منتشر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ