بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: از شخصیت و کاریزمای کارلوس کی‌روش انرژی می‌گیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری اصلی کارآزمایی بالینی اولین واکسن mRNA ایرانی کرونا از اتمام فاز اول مطالعه بالینی این واکسن کرونا خبر داد.
سرمربی عربستان در جام جهانی 2022 در جام جهانی زنان آن نمایش جذابیت را هنوز در نیوزلند به نمایش نگذاشته است.
نتایج حاصل از کارآزمایی بالینی در مورد تاثیر رژیم غذایی مدیترانه‌ای دَش (DASH) برای تاخیر تخریب عصبی یا تاثیر رژیم غذایی مایند (MIND) رژیمی که به طور خاص برای تقویت مغز طراحی شده کم‌تر از حد انتظار بوده است.
موفقیت کارآزمایی صورت گرفته با استفاده از این نوع از دارو‌ها نشانه دیگری به نفع فرضیه آمیلوئید است فرضیه‌ای مبتنی بر آن که پلاک‌ها صرفا یک علامت آلزایمر نیستند بلکه دلیل آن هستند. این موضوع می‌تواند به هدایت تحقیقات دیگر در مورد بیماری آلزایمر کمک کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ممکن است فردی شخصیت کاریزمایی داشته باشد و به صورت مستقل در انتخابات شرکت کند که در مدل تناسبی حق این افراد هم محفوظ است.
خبر کوتاه بود و البته از قبل نیز همه می دانستیم که مودریچ، پسری از زادار کرواسی، قراردادش با رئال را تمدید خواهد کرد.
در آستانه دیدار منچستریونایتد و تاتنهام یک روزنامه انگلیسی با ادعایی درباره علت استخدام نشدن مربی هلندی یونایتد توسط تاتنهام به تنش بین دو تیم دامن زد.
صندوق تمشک مشاور سرمایه‌گذاری ترنج و صندوق صنم کاریزما بهترین عملکرد‌ صندوق در صندوق‌های بازارسرمایه ایران در سال ۱۴۰۱ را داشتند.
سرمربی کاریزماتیک لاتزیو می‌خواهد با آرامش خیال در این باشگاه بماند.
داده‌های کارآزمایی بالینی جدید نشان می‌دهد تزریقی که با کمک به بازسازی دیسک‌های آسیب‌دیده ستون فقرات، کمردرد را تسکین می‌دهد، مزایای پایداری دارد.
نتایج کارآزمایی بالینی نشان می‌دهد که تحریک الکتریکی از طریق ایمپلنت در طناب نخاعی می‌تواند تسکین طولانی مدتی را برای افراد مبتلا به نوروپاتی دیابتی ایجاد کند.
یک کارآزمایی بالینی جدید به این نتیجه رسیده است که یک داروی قدیمی آلزایمر می‌تواند به افراد مبتلا به اختلالی که باعث می‌شود مو‌ها یا پوستشان را غیراختیاری بکشند، کمک کند.
نخستین واکسن کووید ۱۹ مبتنی بر mRNA ایرانی که در شرکتی دانش‌بنیان به تولید رسیده است با موافقت سازمان غذا و دارو به مرحله کارآزمایی بالینی رسید.
سرمربی کاریزماتیک و جذاب فوتبال ایران: با رویایی بزرگ که البته هرگز به سرانجام نرسید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید تماشای عملکرد سر الکس فرگوسن در دوران حضورش روی نیمکت منچستریونایتد برای او الهام‌بخش بوده است.
نشست خبری پیش از بازی برزیل و کرواسی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با یک اتفاق جالب همره شد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت:مجموعه پارادوکس‌ها و موازی کاری‌های فرهنگی در کشور کم نیستند و باید کاهش و مرتفع شود.
مدافع چپ تیم ملی فوتبال می‌گوید برای بازی کردن در جام جهانی با سایر بازیکنان در دفاع چپ رقابت خواهد کرد.
ما این جام را در کلکسیون کاری‌مان کم داشتیم. خیلی خوشحالم که خدا کمک کرد که من بتوانم این جام را به سایر کاپ‌های باشگاه استقلال اضافه کنم.
داوود سیدعباسی معتقد است محبوبیت و شخصیت کاریزماتیک علی فتح‌الله‌زاده در ادامه مسیر به استقلال کمک خواهد کرد.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به انتخاب های مناسب در لیست ملی پوشان گفت: کاریزمای بالای شخصیت کی روش خودنمایی کرد.
این روز‌ها صحبت‌هایی در مورد حد نصاب خرید سهام توسط صندوق‌های درآمد ثابت مطرح شده است. ماجرا از این قرار است که برخی از فعالین فضای مجازی اعلام کردند که صندوق‌های درآمد ثابت در زمینه خرید سهام حد نصاب ۱۵ درصد را رعایت نکرده اند. علی تیموری مدیرعامل گروه مالی کاریزما به این موضوع پاسخ داد.
در ۷روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۷۳ و ۸۳ میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ