کارشناسان فوتبال انگلیس پس از پیروزی پر گل تیم‌شان برابر ایران، از شاگردان کارلوس کی‌روش تمجید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به اعتقاد کارشناسان این شرایط به پدیده تغییر اقلیم و گرمایش جهانی زمین بر می‌گردد که شاید رسیدگی به آن هم تا حدودی دیر شده باشد، اما اگر می‌خواهیم همگی با هم برای حل بحران آب و هوایی کاری کنیم و انقراض‌های در حال افزایشی را که روز به روز تعداد آن‌ها بیشتر می‌شوند، متوقف کنیم و مانع خشک شدن رودخانه‌ها و تالاب‌های بیشتری شویم، باید همگی مسئولیت خود را بپذیریم در غیر این صورت حتی از غول چراغ جادو هم کاری برنمی‌آید.
بنا بر نظر برخی کارشناسان اقتصادی تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می دهند نباید انتظار دادن وام به بخش های دیگر را داشت.
با رسیدن نظر کارشناسان یوفا، این نهاد به اخراج اوساسونا از فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا حکم داد. اوساسونا به این حکم واکنش تندی نشان داده است.
کارشناسان اسکای اسپورت درباره گزینه های مورد نظر میلان جهت تقویت خط حمله، نظرات متفاوتی دارند.
کارشناسان حقوقی آمریکایی می‌گویند که اگر رئیس جمهور سابق این کشور در پرونده جابه‌جایی اسناد محرمانه محکوم شود، احتمالا یک راه برای عفو او وجود دارد!
اتفاق نظر کارشناسان بر سوختن پنالتی پرسپولیس
ارزش کشفیات طبق نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال برآورد و همچنین در این راستا ۲۰۴ متهم دستگیر شده اند.
اولین صحنه مربوط به داوری ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران خیلی زود رخ داد و بازی را جنجالی کرد‌
کارشناسان مارکا و آ.اس نظرات متفاوتی در خصوص تصمیم بحث برانگیز داور بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دارند.
چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
کارشناسان مارکا در مورد بازی دیشب بارسا و رئال در فینال سوپرجام صحبت کردند و از نگاه آنها شکست 3-1 رئال تحقیرآمیز نبود.
کارشناسان داوری نظرات متفاوتی در مورد دو پنالتی اعلام شده برای استقلال در دیدار برابر تراکتور و چند صحنه تکرار پنالتی دوم دارند.
به نظر می رسد که رودولفو آروابارنا به پایان کار خود در تیم ملی امارات نزدیک شده و به زودی از سمت خود برکنار می شود.
مدافع مس رفسنجان از کیفیت تیمش تعریف می‌کند و مس ر شایسته برد در آزادی می‎داند.
کارشناسان نظامی می‌گویند که به نظر می‌رسد شهر باهموت برای هر دو طرف ارزش استراتژیک کمی دارد، اما نیرو‌های روسی از جمله مزدورانی که برای گروه واگنر می‌جنگند در روز‌های اخیر بمباران خود را تشدید کرده اند.
مربی فرایبورگ معتقد است برخی کارشناسان تلویزیونی آلمان نظراتی نادرست و خنده دار در مورد جام جهانی می دهند.
در هفته جاری چندروزی مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد؛ کارشناسان معتقدند اگر نظام تعرفه گذاری پلکانی گاز اجرایی شود کمتر شاهد این آلودگی هوا خواهیم بود.
در هفته جاری چندروزی مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد؛ کارشناسان معتقدند اگر نظام تعرفه گذاری پلکانی گاز اجرایی شود کمتر شاهد این آلودگی هوا خواهیم بود.
معاون فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاهین اولین محصول خروجی از پلتفرم SP100 است گفت: در طراحی این خودرو علاوه بر استانداردهای تعریف شده موضوع ایمنی بسیار مدنظر بود و بر همین اساس طراحی آن بر اساس یورو ان کپ سه ستاره صورت پذیرفت بدین منظور که استحکام بدنه در نمونه سازی و قطعات مورد نظر قرار گرفت.
دو صحنه مشکوک به پنالتی برای استقلال در دیدار با ذوب آهن مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
کارشناسان داوری درباره صحنه خطای مشکوک به پنالتی روی پیمان بابایی، نظرات متفاوتی داشتند.
جدال پرسپولیس و هوادار چهار صحنه مشکوک و اثرگذار از نظر داوری داشت.
کارشناسان داوری تاکید کردند که صخنه ای که هواداران پرسپولیس اعتقاد به پنالتی داشتند، به درستی از سوی داور رد شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ