کاپیتان بارسلونا امیدوار است تا برای اولین بار با این عنوان، به یک قهرمانی با آبی اناری ها دست یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات این تیم صحبتهای جالبی را مطرح می‌کند.
تراکتوری ها پیش از شروع فصل یکی از جذاب ترین تیم های لیگ بیست و سوم به حساب می آیند.
ایلکای گوندوگان در نشست خبری امروز خود گفت که هنوز در مورد آینده تصمیم نگرفته ولی بارسلونا را شهری زیبا برای زندگی توصیف کرد.
دارنده 10 مدال کشتی المپیک و جهان بعد از آنکه حضور در مسابقات جهانی 2023 بلگراد را از دست داد، هنوز در مورد آینده خود هیچ اظهار نظری نداشته است.
مدیرعامل خیبر در مورد وضعیت سرمربی این تیم توضیحاتی ارائه داد.
تعداد چند هزار شرکت دانش بنیان داریم که اگر وارد آن شویم متوجه می‌شویم تقریبا ٨٠ درصد شرکت‌های دانش بنیان سهم بزرگی در اقتصاد دانش بنیان کشور ندارند و باید تمرکز اصلی معاونت علمی بر شرکت‌های فناور و بزرگ دانش‌بنیان باشد تا بتوانیم با نظام حمایتی جدید به سمت افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان از کل تولیدات ملی حرکت کنیم
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دو بازی آینده تیم مقابل اسپتزیا و اینتر در مورد آخرین وضعیت مصدومان پرتعدادش صحبت کرد.
هرچند مارکو آسنسیو هنوز راضی به تمدید قرارداد با رئال نشده ولی در صورت جدایی قطعا راهی بارسا نخواهد شد.
برخلاف شایعات، شکیرا هنوز تصمیمی خود در مورد آینده زندگی شخصی خود نگرفته است.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
مشاور امنیت ملی آمریکا گفت ارتباط این کشور با تهران برای آزادی هر چه سریعتر زندانیان آمریکایی بازداشت شده در ایران ادامه دارد.
مشاور امنیت ملی آمریکا گفت ارتباط این کشور با تهران برای آزادی هر چه سریعتر زندانیان آمریکایی بازداشت شده در ایران ادامه دارد.
رییس فدراسیون فوتبال ایران در نشست خبری پس از مجمع هیئت فوتبال البرز تاکید کرد که عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد.
ترزیچ بعد از پیروزی 4-1 مقابل هرتابرلین و رسیدن به بایرن مونیخ صدرنشین تاکید کرد که تیمش هنوز به اهدافی مورد نظر نرسیده است.
هافبک گل گهر می گوید نتایجی که در بازی های اخیر کسب کردند با نوع فوتبالشان همخوانی ندارد.
مدیرعامل گوگل از هوش مصنوعی جدیدی به نام Bard رونمایی کرده که البته هنوز اخبار جدیدی از کارایی آن منتشر نشده، اما از صحبت‌های «سوندار پیچای» مدیرعامل گوگل می‌توان تحلیل‌هایی در این باره داشت. به گفته پیچای، Bard یک سرویس هوش مصنوعی آزمایشی مکالمه‌محور است که می‌تواند به سؤالات کاربران پاسخ دهد و در گفتگو‌ها شرکت کند. این ابزار امروز در اختیار شمار محدودی از کاربران مورد اعتماد گوگل برای آزمایش قرار می‌گیرد و در هفته‌های آینده به‌طور عمومی منتشر می‌شود.
ژاپن اعلام کرده که هنوز در مورد اعمال سقف قیمت محصولات نفتی روسیه تصمیم نگرفته است.
روز گذشته بود که خبری مبنی بر نامه‌نگاری یکی از مقامات کشور برای لغو حکم اعدام حمید قره‌حسنلو (یکی از متهمان پرونده) و موافقت با این درخواست منتشر شد. صبح امروز نیز یکی از روزنامه‌های رسمی، این خبر را تایید کرد و از لغو حکم این متهم نوشت. این در حالی است که در مورد پرونده متهمان جنایت ۱۲ آبان ماه استان البرز تا این لحظه هنوز حکم قطعی‌ای صادر نشده است و پرونده متهمان شهادت سیدروح‌الله عجمیان در دیوان عالی کشور در حال بررسی است و سیر قضایی و طبیعی خود را طی می‌کند؛ به همین دلیل نامه‌نگاری در این خصوص موضوعیت ندارد.
کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، هنوز در مورد آینده خود به جمع بندی نهایی نرسیده است.
لوکا مودریچ در جریان یک مصاحبه گفت که فردا در بازی برابر برزیل، هیچ رفاقتی با وینیسیوس، رودریگو و ادر میلیتائو ندارد.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، هنوز در مورد شرایط ارلینگ هالند به جمع بندی کامل نرسیده است.
سرخیو بوسکتس شایعات جدایی اش از بارسا در پایان فصل را تکذیب کرد. او ضمن تمجید از لیونل مسی گفت که تیم ملی آرژانتین با مسی یکی از شانس های اصلی قهرمانی جام جهانی خواهد بود.
پاری سن ژرمن هنوز در مورد جذب میلان اشکرینیار از اینتر منصرف نشده و ظرف 48 ساعت آینده پیشنهاد جدیدی برای خرید این بازیکن ارائه خواهد کرد.
یورگن کلوپ نگرانی ها در مورد وضعیت لیورپول را منطقی نمی داند و وعده داد که از بازی فردا برابر بورنموث، به مسیر پیروزی بر می گردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ