مدیرعامل خیبر در مورد وضعیت سرمربی این تیم توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه کیکر آلمان ادعا کرد که اگر میلان بتواند مهاجم بلژیکی خود را بفروشد، برای جذب سردار آزمون اقدام خواهد کرد.
پدر نوجوان ۱۴ ساله گفت: وقتی خبر پیچید مسوولان استان به من گفتند؛ تو اغتشاشگری و می‌خواهی شلوغ کنی. باز رییس بیمارستان و مسوول بخش آزمایشگاه که همسر رییس بیمارستان بود با حضور خانواده ما جلسه گذاشتند، اما در آن جلسه ما را محکوم کردند و گفتند که شما نباید به پسرتان موتوسیکلت می‌دادید.
باشگاه سپاهان هنوز مجوز بازی عیسی آل‌کثیر و دابو، دو خرید جدید خود را از سازمان لیگ دریافت نکرده است.
باشگاه سپاهان هنوز مجوز بازی عیسی آل‌کثیر و دابو، دو خرید جدید خود را از سازمان لیگ دریافت نکرده است.
اسماعیل شریفات در اولین برد تیمش در لیگ بیست و سوم، نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشت.
پنج ابلاغیه، دستور و دعوت کمیته انضباطی در یک ساعت صادر شده که به نظر می رسد این موضوع ادامه دار باشد.
مجتبی حسینی می‌گوید آلومینیوم تلاش خواهد کرد که در هفته ابتدایی لیگ برتر عملکردی آبرومندانه برابر پرسپولیس داشته باشد.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات این تیم صحبتهای جالبی را مطرح می‌کند.
مدیر هماهنگی اجرایی سومین دوره جایزه تعالی گردشگری گفت: تا کنون هیچ سازمانی تندیس تعالی صنعت گردشگری را به عنوان بالاترین سطح جایزه نگرفته است.
یگانه کرمانی دختر بدمینتون‌بازی که از لیست نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو حذف شده است گفت: شوک بزرگی بود، دیگر رویای المپیک برای بدمینتون‌بازان بر باد می‌رود.
وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به استعفای حجت کریمی واکنش نشان داد.
دقایقی بعد از پایان جلسه با باشگاه استقلال، علیرضا بیرانوند پیامی در توییتر خود منتشر کرد.
بپه ماروتا، مدیر اینتر، تایید کرد که باشگاه النصر عربستان همچنان برای جذب مارسلو بروزوویچ با این باشگاه ایتالیایی درحال مذاکره است.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، فاش کرد که بعد از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی با اسپورتینگ فکر می‌کرد که در حال مرگ است!
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم وعده وزیر آموزش و پرورش، تغییری در رتبه‌بندی معلمان اعمال نشده است.
سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با اشاره به تمایل مسکو برای جمع‌بندی سریع‌تر مذاکرات رفع تحریم‌ها تصریح کرد که هنوز فرصت برای رسیدن به توافق نهایی در وین برای ازسرگیری اجرای برجام وجود دارد.
لیونل مسی هنوز برای تمدید با پی اس جی یا جدایی در پایان فصل به جمع‌بندی نهایی نرسیده و احتمالا پس از بازی برگشت مقابل بایرن حرف آخر را خواهد زد.
نشریه مارکا در گزارشی ویژه خبر از جدی‌تر شدن علاقه رئال به خرید یوسک گواردیول داد اما باشگاه مادریدی هنوز در این مورد به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.
یک روز تا وداع فوتبال با جام جهانی ۳۲ تیمی باقی مانده و از روز دوشنبه، شمارش معکوس برای جام جهانی ۴۸ تیمی آغاز خواهد شد - رقابتی که چهار سال بعد به میزبانی ایالات متحده، مکزیک، و کانادا برگزار خواهد شد. در مورد شکل برگزاری جام جهانی ۴۸ تیمی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود و احتمالات زیادی هم وجود دارد که موافقان و مخالفان هر یک، استدلال‌هایی را برای دیدگاه خود مطرح می‌کنند. روز گذشته نیز اینفانتینو، رییس فیفا، اعلام کرد هنوز به جمع‌بندی دراین خصوص نرسیده است.
یک بازی دوستانه هم قبل از اعزام داریم که تیم‌های حاشیه خلیج فارس مدنظرمان بودند  که هنوز به جمع‌بندی با آن‌ها نرسیده‌ایم
پیرامون خیلی از این گزارشاتی که واصل می‌شود بخصوص در مواردی که خود اعضای تحقیق و تفحص تصریح دارند هنوز جمعبندی نهایی را انجام نداده و هنوز همه دفاعیات را استماع نکرده‌اند، بعضاً اخبار و مسائل خامی در سطح جامعه منتشر می‌گردد که خود متولیان تحقیق و تفحص، این اخبار را قبول ندارند
شیخ دیاباته تاکنون قرارداد اینترنتی خود را امضا نکرده، اختلاف باشگاه پرسپولیس با رضایی به مسائل مالی مربوط نمی‌شود و این بازیکن برای حضور در جمع سرخپوشان هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.
شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه ای، طبقه بندی و رنگ بندی شرکت های درج شده در بازار پایه فرابورس را تغییر داد.
مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی گفت: اینفلوئنسرها تا پایان تیرماه فرصت دارند تا نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ