تراکتوری ها پیش از شروع فصل یکی از جذاب ترین تیم های لیگ بیست و سوم به حساب می آیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد آخوندى اولين چهره شناخته شده اى بود كه براى كيومرث هاشمى پيام تبريك منتشر كرد.
باشگاه ملوان برای تولد پژمان نوری یک پوستر زیبا را طراحی و منتشر کرد.
سیامک نعمتی با انگیزه‌های خاص خودش چشم انتظار بازی رودررو مقابل پرسپولیس نشسته است.
این مرد اولین بار در مصاحبه‌ای تلویزیونی معروف شد و مدت‌هاست کلیپ‌های طنزی از او در فضای مجازی منتشر می‌شود.
در روز‌های اخیر شایعه‌ای در تبریز منتشر شده که تراکتور علاقه‌مند به جذب سامان قدوس است.
مهدی طارمی در اینستاگرامش استوری جدیدی منتشر کرد.
انتشار تصاویری از حرکات ورزشی پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس در حاشیه جلسه علنی مجلس در ایرنا در فضای مجازی پربازدید شده است که منتشر شد.
پرسپولیس امروز ملوان را با سه گل بدرقه کرد تا به یک امتیازی سپاهان صدرنشین برسد و منتظر شکست این تیم در تبریز بماند.
مهاجم سابق استقلال استوری در اینستاگرام منتشر کرد.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
از ۱۶ نیروگاه بخاری در کشور ۱۴ نیروگاه مانند نیروگاه طوس در مشهد، مفتح در همدان، سهند بناب در تبریز، ایرانشهر در سیستان و بلوچستان، شهید منتظری در اصفهان، شهید منتظر قائم در البرز، شهید رجایی در قزوین و بندرعباس مازوت‌سوزی دارند.
تبریز- مونوکسید کربن گازی بدون رنگ و بو است که از سوختن ناقص مواد سوختنی در محیط منتشر می‌شود اما انسان را تا پای مرگ می‌کشاند و به قاتل خاموش معروف است.
سجادی پس از بازگشت به ایران با اشاره به پیروزی ارزشمند ایران برابر ولز اظهار داشت: پیروزی مهم تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز را به تمام ملت ایران تبریک می‌گویم.
تبریز- مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه جام جهانی قطر شرایط خاصی دارد، گفت: منتظر غافلگیری‌های زیادی در جام جهانی قطر باشید.
تبریز- مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه جام جهانی قطر شرایط خاصی دارد، گفت: منتظر سورپرایزهای زیادی در جام جهانی قطر باشید.
تبریز- زنگ افزایش آلودگی هوای تبریز با آغاز فصل سرد سال به جهت استفاده از مازوت به صدا درآمده و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی نیز از پایداری هوا در روزهای آینده در این کلانشهر خبر می‌دهد.
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه عاشورا گفت: ضارب و قاتل این شهید والامقام طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی، شناسایی و دستگیر شد که جزییات بیشتر در این زمینه طی روز‌های آینده منتشر و اطلاع رسانی می‌شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی به وعده خود درباره شفافیت عمل کرد، اما الان منتظر نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره این مصوبه هستیم.
شب گذشته خبری منتشر شد که هفت نفر عوامل تروریستی اقدام به قطع ۷ متر از ریل راه آهن قطار تبریز - تهران در نزدیکی ایستگاه قزوین کرده بودند.
تبریز- رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: بر اساس آخرین آمار منتشر شده نزدیک شش میلیون هکتار از زمین‌های کشاورزی کشور، زیر کشت دیم قرار دارد.
طبق اخبار رسمی که طی ۵ ماه گذشته به نقل از اورژانس کشور یا نیروی انتظامی منتشر شده، از ابتدای فروردین تا ۳۱ مرداد امسال، ۸ نوزاد رها شده در معابر شهر‌های تبریز، سیرجان، تهران، خرم‌آباد، زاهدان، بندرگز، گراش، با حکم قضایی به شیرخوارگاه‌های بهزیستی منتقل شده‌اند.
ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد سه جوان با یک موتور در حال تهدید و ترساندن شهروندان تبریزی هستند!
دختر ۱۶ ساله گفت: وقتی روز تولدم فرا رسید لباس زیبایی پوشیدم و منتظر رفتار‌های محبت آمیز و تبریک اطرافیانم بودم، ولی همان روز وقتی پدرم از سرکار به منزل بازگشت و با به هم ریختگی خانه روبه رو شد به شدت مرا سرزنش کرد و جملات بسیار توهین آمیزی به کار برد من هم که انتظار چنین رفتاری را نداشتم و دوست داشتم حداقل برای یک بار پدرم با جعبه شیرینی وارد منزل شود اعصابم به هم ریخت و دوباره تصمیم احمقانه تری گرفتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ