ایلکای گوندوگان در نشست خبری امروز خود گفت که هنوز در مورد آینده تصمیم نگرفته ولی بارسلونا را شهری زیبا برای زندگی توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان دریافتند که نسبت اندازه سیاهچاله‌ها به کهکشان‌های میزبانشان، شبیه همان چیزی است که اخیرا مشاهده شده است. این بدان معناست که پیوند بین این دو، حدود ۸۶۰ میلیون سال بعد از بیگ بنگ (انفجار بزرگ) صورت گرفته. محققان این پروژه با استفاده از نمونه‌های بزرگتر به دست آمده توسط تلسکوپ، به بررسی این یافته‌ها ادامه می‌دهند.
امین اسماعیل‌نژاد ستاره والیبال ایران به همان چیزی که دلش می‌خواست رسید.
پرسپولیسی بودن و علاقه وحشتناک داشتن به فرهاد مجیدی- تولد 47 سالگی مردی که عصاره واقعی استقلالی بودن است.
اینترنت و فضای مجازی، همان چیزی که دنیا را به یک دهکده جهانی تبدیل کرده، همچنان برای دولت سیزدهم دوقسمتی تعریف می‌شود.
توانایی‌های آفرود سیتروئن ۲ سی‌وی یا همان ژیان خودمان فراتر از آن چیزی است که از یک خودرو مقرون به صرفه قدیمی انتظار دارید.
نمایش علیرضا بیرانوند در دربی، همان چیزی بود که از این گلر شماره یک تیم ملی انتطار داریم.
اورلیو دی لورنتیس، مالک ایتالیایی ناپولی، به انتقاد برخی از هواداران از قیمت بلیت بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان پاسخ داد.
سخنگوی قوه قضاییه درباره اتهام متهم دستگیر شده در پرونده گفت: اتهام این فرد همان چیزی است که در پرونده مطرح شده و در حوزه آدم ربایی است.
صهیونیست ها با اذعان به اینکه عملیات «اریحا» همان چیزی بوده که از آن هراس داشته اند، اعلام کردند که این عملیات نشان داد رژیم اشغالگر قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است.
پس از ناکامی در سه دیدار گذشته النصر و به ثمر رساندن تنها یک گل از روی نقطه پنالتی، رونالدو اولین پوکر خود در عربستان را به ثبت رساند.
طلاق در گذشته تابویی بود که اکنون قبح آن شکسته شده. بسیاری از زوجین جوان که متوجه می‌شوند تصمیم اشتباهی گرفته‌اند در همان سال‌های اولیه زندگی مشترک، تصمیم به طلاق می‌گیرند. اما اگر این کار را نکنند، اصطلاحا طلاق آن‌ها به تعویق افتاده و احتمالا طلاق در سالیان بعدی خودش را نشان می‌دهد.
کیان هر بار به همان پارک می‌رفت تا سر و گوشی آب بدهد، ولی چیزی دستگیرش نمی‌شد تا اینکه اتفاقی افتاد که او را شوکه کرد. برادرش را در مقابلش دید. صحیح و سالم بود، باز هم سراغ او آمده بود و پول موادش را می‌خواست. حال‌وروزش خوب بود، حتی جای زخمی هم در بدنش نبود. کیان متعجب از این ماجرا، حقیقت تلخی را متوجه شد. او فهمید که برادرش نه، فرد دیگری را در آن پارک به قتل رسانده است.
در شرایطی که عقل اهانت به دیگران حتی اگر به یک فرد باشد را نمی‌پسندد. اهانت به یک جامعه وسیع که جامعه مسلمانان باشد، هرگز قبول نمی‌کند. اگر اهانت به یک فرد قبیح باشد، اهانت به یک جمع در این وسعت اقبح است. من این نوع رفتار‌های افراطی را به جز تراوشات ذهنی یک فرد یا جریان مریض چیزی نمی‌بینم. این افراد یا جریانات یا باید بیمار باشند یا باید برای رودر رو قرار دادن جوامع مسلمان و مسیحی تحریک شده باشند.
آزمایش‌ها نشان داده‌اند که به طور خاص انواع میکروارگانیسم‌های موجود در ماست و به طور کلی در غذا‌های تخمیر شده اضطراب را کاهش می‌دهند.
اصولا چیزی به عنوان اینترنت ملی وجود ندارد، اگر منظور نویسنده از اینترنت ملی همان شبکه ملی اطلاعات است که توصیه می‌شود برای فهم درست از شبکه ملی اطلاعات به متن برنامه‌ها و مصاحبه‌های چندساله اخیر مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رجوع شود. به‌طور خلاصه شبکه ملی اطلاعات یک شبکه پرسرعت، با کیفیت و امن است و راه‌اندازی آن به هیچ‌وجه به معنای قطع اینترنت بین‌الملل نیست.
اشکان دژاگه این روزها به بهترین شکل ممکن وظایف مدنظر همبازی قدیمی خودش در تیم ملی و العربی قطر را انجام می‌دهد.
ساپیا با رتبه خوب دومی نیم فصل اول مسابقات لیگ یک را به اتمام رساند.
یکی از جالب ترین عکس‌های فینال دوحه، پوشیدن لباس سنتی عربی توسط مسی و بالا بردن جام طلایی با آن پوشش بود. کاری که امیر قطر انجام داد و حالا به یکی از اتفاقات بحث برانگیز 2022 تبدیل شده است.
همان طور که مودریچ هم بعد از پیروزی کرواسی گفت، دروازه‌بان این تیم در ضربات پنالتی چیزی شبیه به معجزه را رقم زد.
سومین شکست متوالی فولاد در لیگ. این چیزی نبود که برای علاقمندان به فوتبال قابل پیش‌بینی باشد.
در پس جمله «شما همان چیزی هستید که می‌خورید» حقیقتی نهفته است. برخی غذا‌ها می‌توانند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهند. سعی کنید از گوشت‌های فرآوری شده (سوسیس و بیکن) و غذا‌ها اجتناب کنید یا مصرف آن را کاهش دهید. هم چنین، مصرف غذا‌هایی با مقادیر بالای قند و کربوهیدرات را کاهش دهید.
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید به لحاظ کیفیت چیزی کم ندارند و فقط باید تلاش کنند در همان راستا نتیجه بگیرند.
سرمربی مس رفسنجان می گوید به لحاظ کیفیت چیزی کم ندارند و فقط باید تلاش کنند در همان راستا نتیجه بگیرند.
TD Tech P50 چیزی نیست جز یک گوشی هوشمند هوآوی P50 تغییر نام یافته. تفاوت اصلی بین این دو در برخورداری از قابلیت 5G است و برخلاف هوآوی P50، گوشی جدید TD Tech P50 از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ