وحید طالب‌لو دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی در جدیدترین گفتگو با ورزش سه صحبت‌های جالبی در خصوص فوتبال ایران مطرح کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم اسلامی‌خواه و بابک مرادی روز درخشانی را در قزوین پشت سر گذاشتند.
کاروان تیم ملی فوتبال نوجوانان با استقبال نماینده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به کشور بازگشت.
مایک مانیان و آندره اونانا در نیمه اول دیدار بین اینتر و میلان آمادگی بالای خود را به نمایش گذاشتند.
وینگر بوشهری استقلال می گوید اشتباهاتی رخ داد تا مانع از قهرمانی آنها در لیگ برتر شود.
قایدی: نگذاشتند قهرمان شویم، ۷ماه است پول نگرفتیم
یک ماجرای عجیب در فوتبال ایران برای تیمی که ممکن بود حریف پرسپولیس شود: اقوام یک بازیکن بین دو نیمه به سرمربی تیم حمله کردند و نگذاشتند بازیکن موردنظر را از ترکیب خارج کند!
آذری‌جهرمی، ولی در ماه‌های اخیر بیش از آنکه فعالیتش را به عنوان یک هوادار فوتبال دنبال کرده باشد، شاید همگام با التهابات موجود، تمرکزش را بیشتر روی موارد اجتماعی گذاشت و کری‌خوانی‌های مرسوم و معمولش که حتی بازیکنان پرسپولیس و استقلال هم دیگر دل و دماغی برایش نداشتند را کنار گذاشت. در ماه‌های اخیر، عمده فعالیت او و نوشته‌هایش در توییتر، اینستاگرام و کانال تلگرامی‌اش در ارتباط با وقایع و رخداد‌های اجتماعی بوده است
ساکت الهامی و تیم هوادار با رویای برد در برابر استقلال پا به استادیوم آزادی گذاشتند اما در پایان نتیجه ای که رقم خورد برای آنها سخت و سنگین و باور نکردنی بود.
سعید مهری می‌گوید قصد تحقیر و بی احترامی به هوادار را نداشتند و به دلیل اینکه حسینی از خراب شدن کلین شیتش ناراحت بود، پنالتی را به او سپردند.
آبی های پایتخت بهترین نمایش خود را در شبی فراموش نشدنی برابر هوادار به نمایش گذاشتند، آنها برای دربی خط و نشانی جدی کشیدند.
صحبت‌های جالبی پیش از شروع دیدار دو تیم استقلال و هوادار بین سرمربیان دو‌ تیم شکل گرفت.
دستیار قربان بردیف در تراکتور می‌گوید او از ترک ایران پشیمان است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، بعد از شکست 2-0 مقابل رن از بازیکنانش دفاع کرد و گفت انتقاد از آنها را درست نمی‌داند و معتقد است بازیکنان تیمش با جان و دل تلاش کرده‌اند.
ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر پس از آغاز سوت بازی هم همچنان شاهد حضور چشم‌گیر هواداران بود.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار در هفته بیستم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
مدیر سابق استقلال در گفتگوی اختصاصی با آنتن از چگونگی به سرانجام‌نرسیدن انعقاد قرارداد با عنایتی پرده برداشت.
لوئیس سوارز، ستاره تیم ملی اروگوئه، از حذف این تیم از جام جهانی 2022 قطر ابراز ناراحتی کرد.
بازی فیزیکی و خشن لهستانی با واکنش های جالبی در فضای مجازی همراه بود.
استقلال باید در هفته یازدهم لیگ برتر، روز جمعه به مصاف تیم هوادار برود و از این رو امروز شاگردان ساپینتو تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتند.
رامتین سلیمان زاده و عزت پورقاز در تقابل هوادار و مس رفسنجان روز خوبی را پشت سر گذاشتند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
مدافع تیم ذوب آهن از عملکرد داور چهارم دیدار با تراکتور انتقاد کرد.
محمدطاهر وادی از مردم و هوادارن والیبال درخواست کرد که حمایت حداکثری را از تیم ملی انجام دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ