برکناری به صورت ناگهانی صورت گرفت، زیرا علی صالح آبادی (رئیس سابق) یک روز قبل از برکناری در جلسه چهارشنبه هیات دولت شرکت و با خبرنگاران گفتگو و از عملکرد خود و دولت در حوزه ارزی هم دفاع کرد. اگر او می‌دانست یک روز بعد یعنی پنجشنبه از سمتش برکنار می‌شود قطعا نه در جلسه چهارشنبه هیات دولت شرکت می‌کرد؛ نه محکم و با لبخند با خبرنگاران صحبت می‌کرد و نه از عملکرد بانک مرکزی دفاع می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی ضمن اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد نوشت: نفوذ، کودتا، تحریم اقتصادی، جنگ سخت و نرم، ابزار نظام سلطه برای سرکوب اراده کشورهای مستقل است.
تمرکز بر شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را در ۹۰ درصد محصولات اساسی و کاربردی خودکفا می‌کند.
تشدید فعالیت‌های دیپلماتیک صهیونیست‌ها برای ایجاد جای پا در اریتره و اتیوپی نشان دهنده برنامه‌ریزی تل‌آویو برای حضور در مسیرهای تجارت دریایی و گسترش دامنه رقابت با جمهوری اسلامی ایران است.
منابع عبری مدعی شدند که یک جوان فلسطینی پس از ورود به یک شهرک صهیونیست‌نشین در الخلیل بازداشت شده است.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ گرد و غبار از کشورهای همسایه به ۶ استان در روزهای شنبه و یکشنبه (۱۷ و ۱۸ تیر) هشدار داد.
برای فردا و روز یکشنبه (۱۰ و ۱۱ تیر) در ارتفاعات شمالی استان، افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نفوذ انقلاب اسلامی هر روز بیشتر و دست دشمنان هر روز بسته‌تر می‌شود.
تراشه های یک شرکت چینی در سازمان های دولتی آمریکا و کشورهای غربی به طور گسترده به کار رفته در حالیکه سازنده تراشه ها در فهرست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا قرار دارد.
مجله انگلیسی «اکونومیست» از کاهش نفوذ آمریکا در کشورهای آسیای جنوب شرقی در مقایسه با نفوذ چین خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: نفوذ گرد و خاک در نواحی غربی کشور طی روز جاری و تداوم روند افزایش دما تا فردا پیش بینی می‌شود.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که نفوذ گسترده آمریکا در اتحادیه عرب باعث انحراف این اتحادیه از مسیر اصلی خود شده و کشورهای عربی باید برای اصلاح آن اقدام کنند.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران و وزش باد در برخی استان‌ها، نفوذ گرد و غبار از کشور همسایه و در پی آن گرد و غبار و کاهش دید در غرب کشور خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارش‌زا به استان از روز سه‌شنبه یکم فروردین خبر داد و گفت: بارش‌های رگباری تا سوم فروردین اکثر مناطق اصفهان را فرا می گیرد.
احتمال طغیان رودخانه‌ها، در نواحی کوهستانی به‌ویژه گردنه‌ها کولاک برف و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی از جمله اثرات مخاطره آمیز این سامانه است.
بدافزار Rhadamanthys سرقت کننده جدید اطلاعات است که با استفاده از Google Ads کاربران را به وب‌سایت‌های مخرب هدایت می‌کند.
سازمان هواشناسی از نفوذ سامانه بارشی طی فردا به کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: توده هوای سرد به کشور از امروز وارد می‌شود.
سازمان هواشناسی نسبت به احتمال یخبندان و لغزندگی جاده‌ها براثر نفوذ توده هوای سرد به کشور و وزش باد و افزایش ارتفاع موج در جنوب ایران هشدار داد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد با نفوذ فناوری به حوزه امنیت غذایی و توسعه مرغ لاین می‌توانیم وابستگی کشور به بازارهای جهانی را در حوزه تامین امنیت غذایی کاهش دهیم.
کره جنوبی به نفوذ پهپادهای کره شمالی در منطقه پرواز ممنوع در اطراف کاخ ریاست جمهوری اذعان کرد.
ویدئوی لحظه‌ای که نصرت گوکچه بازوی لیونل مسی را می‌گیرد و به سمت خود می‌کشاند، عجیب‌ترین ویدئوی فینال جام جهانی 2022 است.
اصفهان- سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از گذر امواج ناپایدار در نیمه غربی و ریزش هوای سرد و تداوم سکون جوی در مناطق مرکزی استان تا پایان هفته جاری خبر داد.
وبگاه میدل ایست آی در گزارشی نوشت: امارات متحده عربی به طور مخفیانه در ناآرامی ها در سومالی نقش آفرینی کرده و اخیراً ۳ هزار جوان سومالیایی را در راستای اهداف خود به کار گمارده است.
«تورج فتحی» معاون دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محل‌‎های دفن زباله همواره یکی از عوامل آلوده‌کننده آب‌های زیرزمینی است. معمولا زباله‌ها چه در سایت‌های دائمی و چه در محل‌های موقت باشد، هر زمان انباشته و تلنبار شوند، شیرابه این زباله‌ها در بستر جایی که تخلیه می‌شوند به درون زمین و آب‌خوان‌ها نفوذ کرده و در نتیجه سفره‌های آب زیرزمینی را آلوده می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ