واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه موضوع ترور «داریا دوگینا»، روزنامه نگار و دختر متحد پوتین را در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل طی امروز سه شنبه مطرح خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه و شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس در پایان نشست اخیر خود در مسکو در بیانیه‌ای مشترک خواهان «ارجاع پرونده جزایر سه‌گانه به دیوان بین‌المللی دادگستری به منظور حل و فصل این مسئله مطابق با مشروعیت بین‌المللی» شده بودند.
مرکز پرونده، گروه تحقیقاتی روسیه، ادعا می‌کند که اسنادی در اختیار دارد که نشان می‌دهد ژنرال سوروویکین یکی از ۳۰ افسر ارشد نظامی و اطلاعاتی است که اعضای «بسیار مهم» گروه واگنر هستند.
روزنامه رأی الیوم در گزارشی به شکست کشورهای غربی به ویژه آمریکا در همراه کردن کشورهای غربی مخصوصاً عربستان در پرونده کودتا علیه رئیس جمهور روسیه اشاره کرد.
پوتین خطاب به ارتش روسیه گفت: تصمیم و شجاعت شما و همچنین تحکیم جامعه، نقشی تعیین‌کننده در سرکوب شورش ایفا کرد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که پرونده جنایی علیه یوگنی پریگوژین، بنیانگذار گروه نظامی خصوصی واگنر خاتمه یافته و او تحت تضمین‌های ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، به بلاروس می‌رود.
سفیران آلمان، دانمارک و سوئد در اعتراض به ابهامات موجود در پرونده انفجار در خطوط انتقال گاز «نورد استریم»، به وزارت خارجه روسیه احضار شدند.
بنا به اعلام کمیته تحقیقات روسیه، این کشور به تهدید رئیس‌جمهورخود از سوی دولت مولداوی پاسخ جدی می‌دهد.
دولت آمریکا ۵ پرونده مرتبط با سرقت اطلاعات فناوری به سود چین، روسیه و ایران اعلام کرده که در یکی از آنها یک مهندس سابق اپل به سرقت اطلاعات تجاری متهم شده است.
بنا به حکم دادگاهی در روسیه، دو تن به دلیل کمک به فرار غیرقانونی عوامل ترور داریا دوگین به زندان محکوم شدند.
الکسی موسکالف متهم به انتقاد مکرر از ارتش روسیه در شبکه‌های اجتماعی است و اگرچه تنها شهروند روسی محسوب نمی‌شود که تاکنون به دلیل انتقاد از دولت و ارتش روسیه به دلیل جنگ با اوکراین به زندان محکوم شده، اما پرونده او، به دلیل تصمیم مقامات برای جدا کردن فرزندش از او، توجهات بین‌المللی زیادی را به خود جلب کرده است.
وزیر امور خارجه روسیه ضمن انتقاد از رویکرد اروپا و ناتو در قبال پرونده انفجار نورد استریم، گفت: از هند به خاطر تبدیل شدن نشست گروه -20 به نمایشی مضحک توسط غرب عذرخواهی می کنیم.
براساس اعلام سرویس فدرال ضد انحصار روسیه (FAS) اپل جریمه ای ۹۰۶ میلیون روبلی (۱۲.۱۲ میلیون دلار) برای یک پرونده آنتی تراست در این کشور پرداخت کرده است.
معاون وزیر امور خارجه در گفتگو با الجزیره به توضیح مواضع کشورش در قبال دو پرونده اوکراین و فلسطین پرداخت.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به اشاره به پرونده «تبانی با روسیه» بار دیگر تأکید کرد به رئیس‌جمهور روسیه بیشتر از سازمان‌های امنیتی اعتماد دارد.
به سرانجام نرسیدن پرونده هسته‌ای، تشدید تنش‌ها با غرب بر سر مساله همکاری با روسیه و افزایش قابل توجه فشار‌های حقوق بشری علیه ایران، تهران را در وضعیت سختی در حوزه سیاست خارجی قرار داده است.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت که آمریکا و متحدان غربی آن از تسلیم نشدن سازمان ملل برای انجام تحقیقات در خصوص داعای کمک پهپادای ایران به روسیه خشمگین و سرخورده هستند.
به پیشنهاد هیات ایرانی یک بند از قطعنامه تحت عنوان ارجاع پرونده روسیه به دیوان بین‌المللی کیفری (دادگاه لاهه) و اساسنامه رُم حذف و با ایجاد هر گونه دادگاه مخالفت شد.
وزیر خارجه روسیه گفت که با امیرعبداللهیان درخصوص پرونده سوریه رایزنی کردیم و ما در مورد اجرای روند آستانه برای حل بحران توافق نظر داریم.
کاخ سفید، بازیکن سابق آمریکایی ان‌بی‌ای را که اعلام کرده می‌خواهد به روسیه برود تا ستاره بسکتبال زنان آمریکا که در روسیه بازداشت شده را آزاد کند، مورد انتقاد قرار داد.
پرونده سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه ممکن است از سوی دادگستری آلمان پیگیری بشود.
پرونده سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه ممکن است از سوی دادگستری آلمان پیگیری بشود.
به گفته بازرسان پرونده، یک وسیله انفجاری زیر خودروی تویوتا لندکروز که داریا سرنشین آن بود، کار گذاشته شده بود.
پرونده جنجالی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه همچنان از سوی رسانه‌های این کشور دنبال می‌شود و در تازه‌ترین مورد، حمله عجیبی به سردار آزمون صورت گرفته است.
پرونده جنجالی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه همچنان از سوی رسانه‌های این کشور دنبال می‌شود و در تازه‌ترین مورد، حمله عجیبی به سردار آزمون صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ