صحنه پاس گل دانیال اسماعیلی‌فر به یورگن لوکادیا با اعتراض‌های تند در فضای‌مجازی همراه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد علیرضا بابایی با تیم پرسپولیس به مدت سه فصل تمدید شد.
رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه اوت از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد و نمایندگان کشورمان همچون ماه های گذشته جایگاه خود را بهبود بخشیدند.
در شب ۳۰ اوت نیز ابر ماه دیگری در آسمان دیده خواهد شد که ماه آبی نام گرفته است و به این ترتیب در فاصله‌ای کوتاه در تابستان شاهد دو ابر ماه زیبا در آسمان خواهیم بود.
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
دیپلمات نفتی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اعلام کرد که روسیه صادرات نفت خود را در ماه اوت، به میزان ۵۰۰ هزار بشکه در روز کاهش خواهد داد.
مریخ‌نورد کنجکاوی از زمان فرودش در ماه اوت سال ۲۰۱۲، تعدادی سنگ فضایی را در مریخ کشف کرده است، از جمله سنگی فلزی به نام کاکائو (Cacao) که در ماه فوریه سال جاری کشف شد.
در شب سوم مرحله گروهی جام‌جهانی جوانان ۲۰۲۳، نایب قهرمان آسیا با تساوی به کار خود پایان داد.
شکست سنگین و باورنکردنی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا سوژه تیتر اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیاست.
اروین انگاپت ستاره تیم ولی والیبال فرانسه به زودی کنسرت برگزار می‌کند.
فران تورس دیشب با وجود تمایل فرانک کسیه و آنسو فاتی، اصرار داشت پنالتی‌ای که نصیب بارسا شده بود را بزند. او به هدفش رسید اما توپ با برخورد به تیر راهی اوت شد.
فوتبال ایران در دهه بزرگی خود در آسیا، نتایح بد هم از خود به جا گذاشته است.
کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، شب گذشته پرتاب اوتی داشت که سوژه کاربران در شبکه‌های اجتماعی شد.
دختر وزنه‌بردار ایران موفق به ثبت رکورد مجموع در گروه C دسته ۷۱ کیلوگرم قهرمانی جهان نشد و از مسابقات حذف شد.
دختر وزنه‌بردار ایران موفق به ثبت رکورد مجموع در گروه C دسته ۷۱ کیلوگرم قهرمانی جهان نشد و از مسابقات حذف شد.
برزیل حذف شد و آرژانتین با تاکتیکی متفاوت و زدن پنالتی های بهتر بالا رفت. بدون برزیل حالا می توان راحت تر به فینال قرن بین لئو مسی و رونالدو فکر کرد.
طالبان پیشتر تردد زنان افغان را بدون همراهی یک فرد مذکر خانواده، ممنوع و آن‌ها را مجبور به استفاده از پوشش برقع در خارج از منزل کرده بود. همچنین طالبان از زمان بازگشت‌شان به افغانستان در ماه اوت ۲۰۲۱، دبیرستان‌های دخترانه را در این کشور تعطیل کرده‌اند.
پیشنهاد حذف تایم اوت و نت از سوی فدراسیون تنیس روی میز ایران به فدراسیون جهانی تنیس روی میز ارائه شد.
دادگاه فدرال آرژانتین نه تنها حکم قبلی «فدریکو ویِنا» قاضی فدرال مبنی بر مجوز خروج از این کشور در تاریخ دوم اوت (۱۱ مرداد) را تایید کرد بلکه به این قاضی مسئول پرونده، ۱۰ روز مهلت داد تا وضعیت هفت خدمه دیگر را تعیین تکلیف کند.
فیلم کامل مبارزه واحد الله نژند مبارز افغانی MMA با ویکتور ماکارنکو حریف بلاروسی در چارچوب مسابقات هنر‌های رزمی ترکیبی سازمان روسی بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. واحد الله نژند مبارز حرفه‌ای رشته MMA در هشتمین مسابقه خود در این رشته در یک نبرد خونین مقابل ویکتور ماکارنکو فایتر بلاروسی با یک ضربه به سرش ناک اوت شد. واحد نژند، فایتر سبک وزن رشته هنر‌های رزمی ترکیبی MMA این فایت را در روسیه برگزار کرد.
حاصل تلاش کشتی‌گیران فرنگی ایران در هشت وزن قهرمانی جهان، تنها یک فینالیست بوده است. گرایی با درخشش مجدد خود دومین فینال پیاپی را تجربه می‌کند. شکست ساروی مقابل الکسانیان ارمنی هم دوستداران کشتی را ناراحت کرد
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
وزارت دارایی روسیه نیز در ۲۳ اوت (اول شهریور ماه) اعلام کرد که کی یف از توافقنامه با مسکو برای پرهیز از دریافت مالیات مضاعف از درآمد و اموال و املاک و مبارزه با فرار مالیاتی، خارج شده است.
هوادار در بازی نخست خود در فصل جدید دست بکار بزرگی زد و موفق شد تیم آلومینیوم را در اراک با نتیجه 1-0 شکست دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ