اهواز- استاندار خوزستان گفت: امیدواریم الگوهای خوب عفاف و حجاب برای نسل‌های جدید معرفی شوند و اثرگذار باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به تازگی از ذرات الماس برای ایجاد الگوهای ضدجعلی استفاده شده که به گفته محققان غیرقابل شبیه‌سازی است. ارزان بودن و امنیت بسیار بالا از مزیت‌های این فناوری است.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مشارکت فعال بخش دولتی و خصوصی در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست را می‌توان از الگوهای موفق و از مصادیق امیدآفرینی اقتصاد صنعت پتروشیمی خواند.
کمپانی پوما از لباس دوم میلان برای فصل جدید رونمایی کرد که طرح آن از الگوهای مد کلاسیک الهام گرفته است.
حفظ و ترویج الگوهای فرهنگ غذای ایرانی میان خانواده‌ها، نگهداشت و ترویج غذاهای سنتی اقوام ایرانی و نقش غذا در تحکیم بنیاد خانواده از برنامه‌های کارگروه سفره و تغذیه خانواده است.
معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: حرکت به سمت نظام مالیاتی هوشمند و اصلاح الگوهای تعاملی با مودی در اولویت سازمان امور مالیاتی است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: رفتار برخی جوانان نسل امروز تأثیر پذیر از الگوهای خارجی است.
مدیرکل بین‌الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: اهتمام به بررسی و حل مسائل زنان و خانواده با تأسی به دین اسلام و تکیه بر ظرفیت‌های مشترک فرهنگی ضرورت دارد.
طبق طرح «نظام تناسبی انتخابات» که در مجلس تصویب شده احزاب می‌توانند به میزانی که رأی از مردم گرفته‌اند، در کرسی‌های بهارستان سهیم باشند، اما این طرح با مشکلاتی زیرساختی در اجرا مواجه است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی منشأ عقب ماندگی‌ها در حوزه اقتصادی را پیروی از الگوهای وارداتی ذکر کرد و افزود: راه برون رفت از چالش‌های اقتصادی بازگشت و بازتولید الگوهای بومی برای تمدن سازی است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی منشأ عقب ماندگی‌ها در حوزه اقتصادی را پیروی از الگوهای وارداتی ذکر کرد و افزود: راه برون رفت از چالش‌های اقتصادی بازگشت و بازتولید الگوهای بومی برای تمدن سازی است.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدا فرمودند: همه‌ی آنچه که در خاطره‌ی شماها از شهیدانتان وجود دارد، اینها همه درس است، اینها باید گفته بشود، اینها باید منتشر بشود.
تثبیت ۶۸ هزار هکتار از پهنه‌های ماسه‌های روان در مناطق فوق بحرانی در کشور با بکارگیری الگوهای کارآمد در اولویت قرار گرفت.
وحید فاضلی می‌گوید بازی آلومینیوم و مس کرمان برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و با توجه به حساسیت بازی داور نقش تعیین کننده‌ای دارد.
امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: امروز بشر بیش از هر زمان دیگری به محمد مصطفی (ص)، به فضیلت های اخلاقی مکتب او و الگوهای اخلاقی مکتب ایشان نیاز دارد.
بازیکن جوان پورتو می گوید که طارمی و اوانیلسون الگوهای او در لباس اژدها هستند.
ضرورت بررسی الگوهای جدید در حوزه حسابرسی عملکرد و تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخط در نشست هم‌اندیشی دیوان محاسبات کشور با حضور مدیران مراکز پژوهشی مورد تاکید قرار گرفت.
الگوهای رژیم غذایی التهابی که سرشار از قند، کربوهیدرات های تصفیه شده، چربی های ناسالم و غذاهای فرآوری شده هستند می توانند به اختلال در حافظه و یادگیری کمک کنند و همچنین خطر ابتلا به بیماری هایی مانند آلزایمر و زوال عقل را افزایش دهند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر و استقامت در راه اسلام دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پارک ملی گلستان یکی از الگوهای مدیریت محیط زیستی کشور و جهان است
الگوهای جهانی ایجاد مرکز اعزام مشترک در هشتمین نشست اعضای کمیته تخصصی مرکز اعزام مشترک و شماره واحد امدادی مورد بررسی قرار گرفت.
یک تکنیک جدید، چاپ الگوهای منحنی بر روی ریزتراشه‌ها را ممکن می‌کند و نکته جالب این است که از آب شکر برای انجام این کار استفاده می‌شود.
شناسایی نمادهای پرتقاضا یکی از سودسازترین الگوهای رشد در بورس بوده به ویژه در روزهایی که بخشی از بازار مثبت و بخشی دیگر منفی است.
شناسایی نمادهای پرتقاضا یکی از سودسازترین الگوهای رشد در بورس بوده به ویژه در روزهایی که بخشی از بازار مثبت و بخشی دیگر منفی است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ما راهی نداریم جز اینکه به سمت الگوهای هوشمند و الکترونیک در حوزه کشورداری حرکت کنیم که این موضوع در دولت مردمی مورد توجه قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ