ژاوی هرناندز در واکنش به قرار گرفتن بارسا در گروه مرگ لیگ قهرمانان گفت که از هیچ تیمی نمی ترسند و باید در همه بازی ها پیروز شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخت‌ترین لحظات برای گزیزه فتحی فعال محیط‌ زیست دیدن کوله‌برانی بود که برای اطفای حریق آمده بودند؛ مردانی که در اوج فقر هستند، اما نسبت به محیط‌زیست احساس مسوولیت می‌کنند: «کسانی که ۶ ماه بود اجاره خانه نداشتند، اما آمده بودند اطفای حریق کنند. خانه و زندگی را کنار گذاشته بودند و با مسوولیت کار می‌کردند. آن لحظات واقعا گریه می‌کردم.»
گروه مقاومتی «عرین الاسود» دشمن صهیونیستی را به حملات گسترده‌تر و غافلگیرانه‌تر تهدید کرد.
حریفان ایران برای صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 آمریکا مشخص شد.
از روز گذشته بحث خط زدن نام یک مدافع از لیست پرسپولیس تا پایان اردوی سه روزه سرخ‌ها که جمعه خواهد بود شنیده می‌شود و شاید روز شنبه نام یک نفر از لیست بیرون بیاید
ولهاوس، به عنوان یکی از اعضای گروه علمی بیماری‌های همه‌گیر در مدل‌سازی (SPI-M) که به دولت انگلیس در طول همه‌گیری کرونا مشاوره پزشکی می‌داد، گفت که نمی‌خواهد مردم را نگران کند ولی ممکن است اپیدمی بعدی خیلی سخت‌تر باشد.
سرمربی پیکان کار دشواری برای بازسازی تیم خود برای حضور در لیگ برتر دارد.
بحرین آخرین حریف تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان در دو جلسه آنالیز شد.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان مختلفی آزمایش شدند و پر ترافیک‌ترین پست دریافت کننده قدرتی بود.
سخت‌ترین و راحت‌ترین گروه ایران در جام ملت‌ها
رئال مادرید با پیروزی برابر لیورپول راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد و حالا باید منتظر آشنا شدن با حریفش باشد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
محسن هاشمی درباره سخت‌ترین دوره برای آیت الله هاشمی گفت: من فکر می‌کنم دو سال آخر جنگ سخت‌ترین دوره برای ایشان بود و بهترین روزشان آن روزی است که می‌گویند من فرمانده صلح شدم، روزی که آزادگان آزاد شدند و در طی آن نامه نگاری‌ها بالاخره صدام شرایط ایران را پذیرفت. من یادم است آن روزی که ایشان طرف حلبچه رفت تا از محل بازدید کند در راه گریه می‌کرد.
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: سخت‌ترین شرایط اقتصادی را در ۴ سال گذشته تجربه کردیم و فضای کسب و کار بسیار نامطلوب شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر اعلام کرد که گرچه فضای پیرامونی برجام سخت‌تر شده، اما این توافق همچنان زنده است.
روبرتو مارتینز، سرمربی جدید تیم ملی پرتغال، با چالش‌های متفاوتی روی نیمکت این تیم روبرو خواهد بود.
محققان آزمایشگاه ملی لارنس برکلی و آزمایشگاه ملی اوک ریج (Oak Ridge) در حین بررسی یک آلیاژ فلزی ساخته شده از کروم، کبالت و نیکل به نام CrCoNi بودند که موفق به اندازه‌گیری بیشترین سختی تا کنون در مواد شدند.
متئو کواچیچ، ستاره خط میانی تیم ملی کرواسی، مدعی شد برابر بلژیک بازی سختی در انتظار این تیم است.
دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سخت‌ترین کار کی‌روش برای بازی با آمریکا انتخاب دروازه‌بان اصلی است.
چهار سال دیگر احتمالا فرصت رقابت با دو تیم مطرح در یک گروه برای تیم ملی ایران به وجود نیاید.
234 روز بعد از هم‌گروه‌شدن ایران با انگلیس در گروه دوم جام جهانی، بالاخره نوبت به سخت‌ترین بازی ایران در جام جهانی قطر 2022 رسید.
دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید تمام شرایط برای موفقیت تیم ملی مهیا است و خوش بینانه درباره احتمال صعود تیم ملی از گروهش حرف زد.
کارشناس فوتبال ایران می‌گوید باتوجه به حریفان سختی که در گروه تیم ملی در جام جهانی حضور دارند، نباید خیلی به صعود ایران امیدوار بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام جهانی را داریم گفت: با اتفاقاتی که در فوتبال می‌افتد می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.
متس هوملس دوست دارد امشب دورتموند در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ