یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه رشد درآمد مالیاتی از نکات مثبت بودجه ۱۴۰۲ گفت: اما بودجه ۱۴۰۲باید منجر به کنترل تورم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشد مداوم برند کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین کمیته بازاریابی این کنفدراسیون مورد تحسین قرار گرفت.
رییس‌جمهور و دولت سیزدهم هم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ و هم در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دورنمای رشد اقتصادی ۸درصدی را مد نظر قرار داده بودند. اما هیچ کدام از این اعداد و ارقام وعده داده شده، محقق نشدند. ضمن اینکه رشد اقتصادی اندک محقق شده هم برآمده از تولید کالا و خدمات یا افزایش تولید بنگاه‌های اقتصادی در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات نبوده بلکه بخش مهمی از این رشد اقتصادی هم ناشی از فروش نفت بوده است.
براساس گزارش ماهانه منتشر شده تپسی در سامانه کدال مجموع درآمد این شرکت در چهارماهه سال جاری به ۲۹۴ میلیارد تومان رسیده که بیانگر رشد ۹۰ درصدی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.
معاون درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران گفت: امسال شاهد رشد ۱۱ درصدی طبقه خوش‌مصرف‌های آب تهران در مقایسه با چهار ماه نخست سال گذشته هستیم.
بررسی ها نشان می دهد که طی ۴ ماهه نخست امسال دولت در مجموع ۲۱۶ هزار و ۲۹۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۵۰ درصدی را نشان می دهد.
جدیدترین آمار اوپک نشان می‌دهد که عایدی ایران از صادرات نفت در سال میلادی گذشته و طی فعالیت دولت سیزدهم به بیش از ۴۲ میلیارد دلار رسیده است.
رئیس کنفدراسیون صادرات گفت: صادرات غیرنفتی به لحاظ وزنی با رشد حدود ۲۵ درصدی و از نظر ارزشی با کاهش ۸ درصدی مواجه بوده که نشان می‌دهد کالاهای صادراتی، ارزانتر در بازارهای هدف فروخته شده اند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش وزیر اقتصاد، درآمد مالیاتی کشور در دولت سیزدهم ۶۰ درصد رشد داشته است.
فروردین ۱۴۰۲ درحالی سپری شد که شرکت خدمات ارتباطی رایتل در مقایسه با سایر اپراتورهای‌ ارتباطی، رشد دو برابری ترافیک و درآمد را ثبت کرد.
تمرکز بانک آینده بر رشد منابع، افزایش درآمد و سودآوری در سال 1401
به عقیده کارشناسان، با حذف ارز نیمایی، درآمد پتروشیمی‌ها و صنایع صادرات محور افزایش می‌یابد و بخش قابل توجهی از مردم، سهامداران عدالت یا بازنشستگان که سهامدار شرکت‌های پتروشیمی، فولادی و غیره هستند، از رشد سودآوری شرکت‌‌های بزرگ بورسی منتفع می‌شوند.
صبح امروز مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ توسن با حضور حداکثری سهامداران تشکیل گردید و در این مجمع ضمن اعلام رشد ۳۷ درصدی درآمد کل این شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱، سود ۴۰۰ ریالی برای هر سهم نیز به تصویب رسید.
سخنگوی دولت گفت: با توجه به کسری بودجه‌ای که دولت گذشته با آن مواجه بود، رشد اقتصادی پایین، صادرات حداقلی و درآمد مالی پایین بوده است و از طرفی خلق پول صورت می‌گرفت؛ ماهی ۲۷ میلیارد تومان هزینه وجود داشت اما پول نداشتیم.
تپسی در سال 1401 ماهانه به‌طور میانگین نزدیک به 47 میلیارد تومان درآمد داشته است.
حق پخش تلویزیونی در بودجه سال آینده بسیار اندک است و نمی‌توان با آن کمکی به رشد و توسعه ورزش قهرمانی انجام داد
شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" همانند سنوات قبل خود، در آذر ماه با رشد درآمدی قابل توجهی روبه رو بوده و از ارائه خدمات و فروش نرم افزار در سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۱ مبلغ ۵۸۵ میلیارد تومان درامد کسب کرده است و با توجه به درآمد ۴۲۷ میلیارد تومانی این نماد بورسی در سال مالی قبل، نشان از رشد ۳۷ درصدی درآمد‌های این شرکت بورسی دارد.
سه متغیر نرخ رشد اقتصادی، نرخ تورم و درآمد سرانه در کنار یکدیگر می‌توانند تصویر جامعی از وضعیت رفاهی جامعه ارائه کنند. در اینکه افزایش تورم کاهنده رفاه مردم جامعه است و افزایش رشد اقتصادی شرط لازم (شرط کافی توزیع متناسب عواید حاصل از رشد است) افزایش رفاه آنهاست، شکی نیست.
سخنگوی دولت گفت: با ایجاد منابع درآمد پایدار، جلوی خلق پول و روند سرسام آور رشد نرخ تورم و نقدینگی گرفته شد.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد؛ یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برایمان تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برای ما تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برای ما تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
دکتر علی رستمی با بیان اینکه شرکت مس در فروش شهریورماه افزایش 47 درصدی در مقایسه با شهریور سال گذشته را به ثبت رساند، گفت: درآمد کل 6ماهه این شرکت به 39هزار 726میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از 14 درصدی را نشان می دهد.
رشد ۳۸ درصدی درآمد روسیه از صادرات انرژی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ فرار از زندگی جهنمی!/ برخورد با مسببان مرگ خرس قهوه‌ای/ دستگیری سارقان ۱۰ میلیاردی طلای منازل/ کشف یک کیلو تریاک در معده زن مسافر/ دستگیری ۲ سارق و کشف ۴ پرونده سرقت میلیاردی/ دیه و حبس مجازات قاتل مواد فروش/ تیراندازی پلیس برای دستگیری «پلنگ» فراری!/ مقتول مرا جادو کرده بود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ