اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُرگل مقابل تراکتور تلخ شد.
کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُر گل مقابل تراکتور تلخ شد.
مصوبه جدید کارگروه نقل و انتقالات لیگ برتر کام در شرایطی با کام تراکتور تبریز شد که براساس تصمیم جدید این کارگروه هر تیم می تواند دو سهمیه دیگر برای جذب بازیکنان جوان داشته باشد.
در شبی که پرسپولیس، عملکرد درخشانی داشت، مهدی ترابی بیش از همه به چشم آمد و با ثبت سه گل کام هواداران را به زیبایی شیرین کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت مهار تورم و رشد تولید طبق بیانات رهبر انقلاب، ابراز امیدواری کرد که با شیرینی موفقیت‌های اقتصادی در سال ۱۴۰۲ کام مردم نیز شیرین شود.
در حالی که آخرین پنج شنبه سال را پشت سر می گذاریم، سرانجام مرحله دوم سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد. این در شرایطی است که وزیر اقتصاد پیش تر وعده داده بود که تا ۲۹ اسفند امسال تخصیص سهام عدالت به جاماندگان عملیاتی شود.
هواداران حاضر در استادیوم آزادی، بعد از شکست برابر هوادار، علیه بازیکنان خودی شعار سر دادند.
دیدار رهبر انقلاب با دختران در جشن تکلیف آنها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و کاربران فضای مجازی بازخورد گسترده‌ای به آن نشان دادند، اما لحظات کم سابقه این رویداد شیرین کام عده‌ای را تلخ کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: هیئت‌هایی را جهت تطبیق مصادیق با معیارهای پیش‌بینی شده تشکیل دهید تا این هیئت‌ها هر چه سریعتر فهرست زندانیان و محکومان مشمول عفو قرار گرفته را به خود آنها و جامعه اعلام کنند و در همین روزهای اعیاد دینی و ملی، حلاوت و شیرینی به کام مردم بنشیند.
سخنگوی قوه قضائیه در آستانه آغاز ایام دهه فجر، گفت: ملت ایران هر گونه حرکت تفرقه انگیزانه بر خلاف خواست و اراده عمومی را بر نمی تابد.
سارقین شیرینی جام‌جهانی را به کام استرلینگ تلخ کردند و حالا مشخص نیست که او چه زمانی به قطر و ادامه رقابت در این تورنمنت برخواهد گشت.
گراهام آرنولد با مشت‌هایی گره کرده پس از صعود فریاد پیروزی سر داد.
دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: وزرای سابق راه و شهرسازی وعده ساخت یک میلیون 500 هزار واحد مسکن را داده بود اما هنوز متولیان موفق به انجام و تحقق این وعده نشده اند.
رئیس جمهور و ریاست قوه قضاییه در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کردند.
رئیس جمهور و ریاست قوه قضاییه در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کردند.
رئیس جمهور در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کرد.
رئیس جمهور در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کرد.
معاون امور مجلس رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دشمنان با ایجاد اغتشاش می خواهند شیرینی خدمات گسترده و متنوع دولت در کام مردم تلخ شود، گفت: مسئولین به کوری چشم دشمنان با جدیت و تلاش مضاعف مصمم هستند در زندگی مردم تحول ایجاد کنند.
محمد محبی، صالح حردانی و مهدی مهدی‌پور جزو غایبان سرشناس تمرین امروز تیم ملی بودند.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری که تا دقایق پایانی گره خورده بود توانست توسط مهاجم بلندقامت خود به گل برسد و با کسب سه امتیاز دیدار با مس به صدرنشینی خود تداوم ببخشد.
کیهان نوشت: اشرافیت غربگرا هم که در جریان تدارک فتنه ناکام اخیر، برای دشمن کارسازی و کوچه باز کرد، نگران این است که موفقیت‌های فعلی از مسیر مقاومت، کام ملت را شیرین کند و مردم بفهمند آن‌ها در ارتکاب انواع سوءتدبیرها تعمد داشته‌اند.
لوئیز سوارز که برای بازی با ایران در اتریش حضور دارد، تماشاگر شکست و حذف تیم باشگاهی خود بود.
تبریز- مشکلات سرمایه در گردش و نبود نقدینگی کام فعالان صنایع شیرینی و شکلات آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز را که پایتخت شیرینی و شکلات ایران بوده، تلخ کرده است.
تبریز- انگور ملکان با اسم و رسم دیرینه همچنان مرزها را در می نورد و کام مردم را شیرین می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ