نمایندگی دائم روسیه نزد سازمان ملل نسبت به برنامه بمب کثیف اوکراین در نبرد با این کشور هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل روسیه، با سایت رسمی فدراسیون گفتگو کرد.
۳ جزیره راهبردی ایران در خلیج فارس، موضوعی است که بر خلاف برخی همگرایی‌های تاکتیکی، نگاه راهبردی تهران را با حمایت قاطبه ایرانیان، در حفظ تمامیت ارضی کشورمان به همگان یادآوری کند.
شورش واگنر‌ها در بحبوحه جنگ اوکراین، روسیه دومین قدرت نظامی جهان را با بحرانی روبه‌رو ساخت که موجب بروز موجی از نگرانی در دنیا شد. گرچه این بحران ظاهراً با یک مصالحه به پایان رسیده است، اما به‌نظر می‌رسد که این اتفاق سرآغاز علنی شدن بحران جانشینی در روسیه است که آثار و تبعات آن به شکل‌گیری حوادث و اتفاقات دامنه‌دار و پیچیده‌ای منجر می‌شود که نه‌تن‌ها روسیه بلکه بسیاری از کشور‌های پیرامونی آن از جمله ایران، اروپا و خاورمیانه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
ولادیمیر پوتین هم در این باره گفته است که نباید روسیه را ملامت کرد زیرا این همان کاری است که آمریکا هم انجام داده و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی در بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه وجود دارد. در سال ۱۹۵۴، ایالات متحده برای نخستین بار اقدام به استقرار تسلیحات هسته‌ای خود در بریتانیا با هدف مقابله تهدیدات اتحاد شوروی کرد. فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کرده است که اینک ۱۰۰ بمب هسته‌ای تاکتیکی بی۶۱ ایالات متحده در ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلژیک و هلند مستقر هستند.
رضا عنایتی با اعلام برنامه آماده‌سازی تیم امید از باشگاه‌ها درخواست کرد که همکاری لازم را با این تیم داشته باشند.
با اعلام سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان، بازیکنان این تیم قبل از بازی با گل‌گهر شارژ مالی شدند.
تیم فوتبال زنان روسیه در ماه تیر ممکن است با تیم ایران یک دیدار دوستانه برگزار کند.
بازی دوستانه فوتبال زنان ایران و روسیه
مربی باتجربه فوتبال روسیه به تحلیل تساوی این تیم در دیدار تدارکاتی برابر ایران پرداخت و نقل قولی را از «قربان بردیف» سرمربی سابق تراکتور درباره سطح فوتبال ایران مطرح کرد.
والری کارپین سرمربی روسیه اسامی بازیکنان مورد نظرش برای دیدار با ایران را اعلام کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه درباره برگزاری دیدار تدارکاتی با ایران صحبت کرد.
مربی تیم ملی فوتبال روسیه تاکید کرد که این تیم برای دیدار مقابل ایران بهترین و آماده ترین بازیکنان دعوت خواهند شد.
با اعلام فدراسیون فوتبال ایران، تیم ملی کشورمان روزهای ۳ و ۶ فروردین با تیم‌های روسیه و عراق بازی تدارکاتی خواهد داشت.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: اوکراین همچنان به بازی با آتش ادامه داده و اقدامات تحریک آمیز و غیرمسئولانه ای را علیه نیروگاه هسته ای زاپروژیا انجام می دهد.
بازی دوستانه سپاهان با زنیت روسیه لغو شد
والری کارپین، سرمربی روسیه، می‌گوید بازی دوستانه این تیم با ایران ممکن است انجام نشود چرا که تیم ملی روسیه برنامه‌های مهم‌تری در پیش دارد.
کی‌روش بازی با روسیه را لغو کرد؛ جایگزین حریف عربی
مربی تیم ملی فوتبال روسیه: آیا باید فرض کنیم که آلمانی‌ها سردار آزمون را از بازی برابر روسیه منع خواهند کرد؟ در شرایط کنونی احتمال هر چیزی را می‌دهم.
بازی تدارکاتی ایران و روسیه در تهران یا دوحه؟
بازی تدارکاتی ایران و روسیه قبل از جام‌جهانی قطر
حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال خبر داد که احتمال دارد ملی‌پوشان قبل از جام‌جهانی با روسیه دیدار کنند.
موفقیت‌های اخیر چین در پروژه‌های فضایی و دفاعی احتمالا نمونه‌هایی از آن چیزی است که شی باور دارد چین می‌تواند با سیستم ملت کل جدید و روحیه «دو بمب و یک ماهواره» به انجام برساند.
ریشه شکست آمریکا و اروپا در جنگ اقتصادی علیه مسکو را باید در استراتژی یک دهه گذشته سران مسکو بررسی کرد، زیرا در این بازه زمانی، روسیه با دلار زدایی و تدابیر دیگر از تبعات تحریم کاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ