سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه امروز هشدار داد: اگر یونان بخواهد آب‌های سرزمینی‌اش را گسترش دهد، با تبعات جدی آن مواجه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه اولین بازی تیمش در فصل جدید سری آ در نشستی خبری شرکت کرد و گفت همه تیم‌ها در سری آ باید مقابل قانون شرایطی یکسان و برابر داشته باشند.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
در صورتی‌که پسورد گوشی اندرویدی خود را فراموش یا گم کرده‌اید، با راهنمای جامع باز کردن قفل دستگاه خود همراه ما باشید.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
منچسترسیتی به دنبال جایگزینی مطمئن برای کوین دی‌بروینه، ستاره مصدومش، است.
لیونل مسی امشب برای اولین بار بعد از حضور در اینترمیامی در یک نشست خبری حضور پیدا کرد.
نفخ شکم به حالتی گفته می‌شود که در آن شکم حالت باد کردن و اتساع (قابلیت باز و بسته شدن) پیدا می‌کند در واقع به‌نوعی قطر شکم در این حالت زیاد می‌شود. حدود ۳۰ درصد از افراد به نفخ شکم مبتلا هستند. برخی از افراد علاوه بر این، احساس پری و سفتی در ناحیه‌ی شکم نیز دارند که این مسئله می‌تواند با درد همراه باشد.
همان‌طو‌ر که در قسمت‌های پیشین گفته شد، نبود متون و شواهد نوشتاری از داخل امپراتوری هخامنشی سبب می‌شود که گمانه‌زنی آن‌هم درباره چنین موضوعات پیچیده‌ای اگر ناممکن نباشد، بسیار سخت بوده و با اما‌و‌اگرهای بسیاری همراه باشد. ما باید متون مغرضانه یونانی را بارها بخوانیم، شاید بتوانیم به بخشی از واقعیت آن امپراتوری و جامعه‌اش پی ببریم.
در صورتی که چک یا دسته چک مفقود شده یا به سرقت رفته است، باید برای جلوگیری از آسیب های احتمالی اقدامات قانونی مهمی انجام داد.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که دائماً هوس مواد غذایی مختلف را می‌کنید یا اینکه اصلا هوس می‌کنید همه چیز بخورید، باید بدانید که صدای هشدار از طرف بدنتان برای شما به صدا در آمده است. در این مطلب درباره هوس چیپس و سیب زمینی سرخ‌کرده نکته‌ای را گفته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
لوئیجی ریوا، مدیرفنی اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا، می‌گوید اگر روبرتو مانچینی هدایت تیم ملی عربستان را بپذیرد خیلی ناراحت می‌شود.
یادتان نرود که دخترتان با کمک شما می‌تواند با جهان مرد‌ها آشنا شود و اگر نقشتان را خوب بازی کنید، احتمال اینکه در رابطه‌ای آسیب‌زا گرفتار شود، کمتر می‌شود. گذشته از این، نگذارید که خارج شدن از خانه‌ای که برای فرزندتان مثل یک قفس است و فرار کردن از سلطه‌ی بی‌منطق و دلیل شما، تنها دلیل او برای انتخاب همسر باشد.
دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است جوانان خوبی در این تیم هستند.
یووان لی می، ایجنت فرلاند مندی نقش فائزه العماری در آینده حرفه‌‌ای کیلیان امباپه را زیر سوال برده است.
اگر می‌خواهید متابولیسم خود را فعال نگه دارید و از تحلیل رفتن توده عضلانی بدن جلوگیری کنید، مصرف پروتئین ضروری است. ماست یونانی، حبوبات، تخم مرغ، پنیر، ماهی، گوشت‌های بدون چربی و مرغ منابع غنی پروتئین هستند.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، شاهد حضور یک مربی یونانی باتجربه در لیگ برتر فوتبال خواهیم بود؛ مردی 54 ساله که احتمالا روی نیمکت گل‌گهر خواهد نشست.
ماتیاس آلمیدا در اظهارنظری جالب مدعی شده اگر می دانست تیمش با او در انتهای فصل شانس کسب دو عنوان قهرمانی خواهد داشت، قراردادی صد ساله با این باشگاه به امضا می رساند.
یونان اگر می توانست براحتی ایران پول چاپ کند جزیره نمی فروخت. یونان بدهی خارجی اش را پرداخت کرد و نهاد بانک مرکزی اروپا ناظر سرسخت و سختگیر عملکرد بانکهایش بود تا بدون ضابطه اقدامی نکند.
من به خاطر استقلال، قید حضور فیکس در یونان را زدم اما اگر در این تیم می‌ماندم، فوتبالم خراب می‌شد و آینده‌ام به خطر می‌افتاد.
تا دویست سال پیش، اگر احضار روح و اجنه در فرایند درمان به کار گرفته نمی‌شد، آن فرایند «درمان طبیعی» نام می‌گرفت. اما حالا هر درمانی خارج از پزشکی مدرن «طبیعی» به نظر می‌رسد. مهم نیست این روش‌ها از چین و هند آمده‌اند یا یونان و مکزیک؛ هرچه باشند، به‌صرف مخالفت با پزشکی مدرن، طبیعی دانسته می‌شوند. همین امر باعث شده بازار مرشد‌هایی که با شربت یا سوزنشان همۀ امراض را شفا می‌دهند داغ‌تر از همیشه باشد. آلن لوینوویتز توضیح می‌دهد که چه شد که این دکان‌ها راه افتاد و پزشکی چگونه می‌تواند دوباره اعتماد‌ها را به دست آورَد.
اردوغان ادامه داد: جزایری وجود دارد که کنترل آن در دست یونان است و در آن پایگاه نظامی احداث کرده‌اند، اگر تهدیدات غیر قانونی آتن علیه ما ادامه پیدا کند، [ما اقدامی خواهیم کرد]؛ چرا که صبر ما نیز حد و اندازه‌ای دارد.
مارکو فان‌باستن، اسطوره فوتبال هلند، معتقد است اگر یوهان کرویُف زنده بود، به بارسلونا اجازه بدرفتاری با فرانکی دی‌یونگ را نمی داد.
شاید فرصت تماشای بهار دیگری را نداشته باشیم و با این نگاه از لحظه به لحظه فروردین هزار و سیصد و نود و نه لذت ببریم. بسیاری از ما با اقوام درجه اول و حتی برادران و خواهران خود نیز ارتباط نداریم. چه نیک که در این ایام سخت که ملاقات حضوری خطرساز است، با تماس تلفنی به آنها تبریک بگوییم و اگر حس دیدار نبود، حالِ گفتار برقرار باشد.
شاید فرصت تماشای بهار دیگری را نداشته باشیم و با این نگاه از لحظه به لحظه فروردین هزار و سیصد و نود و نه لذت ببریم. بسیاری از ما با اقوام درجه اول و حتی برادران و خواهران خود نیز ارتباط نداریم. چه نیک که در این ایام سخت که ملاقات حضوری خطرساز است، با تماس تلفنی به آنها تبریک بگوییم و اگر حس دیدار نبود، حالِ گفتار برقرار باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ