توئیت معاون وزیر ورزش درباره حمله به سلمان رشدی: ماجرا این دفعه واقعا برد-برد است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: تمام خواننده‌های معروف دنیا را که هر کدام چند میلیون دنبال‌کننده داشتند یک‌جا علیه ایران جمع کردند
نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی با بیان اینکه معاون وزیر کشور در حال تدارک توهین و حمله به نمایندگان است نوشت: رفتار غیر اخلاقی و ناشیانه معاون سیاسی وزارت کشور بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر همدلی سه قوه است و مسلما تحمل نخواهد شد.
درپی بگومگوی توئیتری معاون وزیر ورزش و یک نماینده مجلس که یامین پور خطاب به رحیمی جهان آبادی نوشته بود: توییت من خطاب به نمایندگان بود تا دهنت رو ببندند بیشتر از این با آبروی مجلس بازی نکنی، رحیمی جهان آبادی نیز خطاب به یامین پور نوشت: کسی که در جایگاه بی ربط و غیر تخصصی نشسته و هیچ عملکرد مثبتی هم نداره و امر و نهی به خانه ملت و نمایندگان مردم هم انجام میده و ادعای انقلابیگری هم داره! باید دهنش را ببنده هرچند شماها! سالهاست گوشها و عقلتون بسته است و دهنهاتون باز و از کل عالم ایراد میگیرید.
نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی با بیان اینکه معاون وزیر کشور در حال تدارک توهین و حمله به نمایندگان است نوشت: رفتار غیر اخلاقی و ناشیانه معاون سیاسی وزارت کشور بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر همدلی سه قوه است و مسلما تحمل نخواهد شد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی درباره بشاگرد و گروه هایی نوشت که جهادگرانه به یاری مردم بشاگرد رفته اند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در توئیتی با اشاره به بردهای تیم ملی هاکی بانوان، فینالیست شدن ایشان را تبریک گفت.
فعلا موضوع نقد توییت وحید یامین‌پور نیست؛ هرچند می‌توان فقط به این بخش بسنده کرد که بسیاری از مدیران مدنظر همین معاون وزیر با همان ویژگی‌هایی که یامین‌پور در نظر دارد، در خدمت صادقانه نمره چندان بالایی نمی‌گیرند؛ ولی هدف عبور از دامن‌زدن به دوقطبی‌ها و خط‌کشی بین «خودی» و «غیرخودی» است تا فضای نه‌چندان دوستانه‌ای که چندین ماه پیش، به‌ویژه در جام جهانی، حول محور تیم ملی شکل گرفته بود، از بین رفته و این تیم همچنان و همیشه مردمی بماند.
یامین پور با انتشار توییتی از حضور رحمان رضایی در کادرفنی تیم ملی انتقاد کرد. یامین پور در توییت خود، او را به مخالفت با جمهوری اسلامی متهم کرده بود. حالا در پی این اقدام معاون وزیر، موقتا از رحمان خواسته شده در اردوی تیم ملی شرکت نکند تا به این مسئله رسیدگی شود.
معاون امور زنان رئیسی با هشتگ «زن زندگی آزادی» توییت زد.
چهره جنجالی اصولگرا و معاون وزارت ورزش و جوانان به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج‌فارس درباره جزایر ایرانی واکنش متفاوتی نشان داد.
وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه آمریکا با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به تجمع روز شنبه جمعی از ایرانیان در شهر‌های واشنگتن و لس‌آنجلس واکنش نشان داد.
وحید یامین پور معاون وزیر ورزش گفت: همه افراد در جهان که اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی جهانی مانند توئیتر و اینستاگرام دارند دوتابعیتی محسوب می‌شوند و حالا این حائز اهمیت است که کاربران مثلا در ایران از جمله شما دانش‌آموزان که فعالیت رسانه‌ای خود را آغاز کرده‌اید، تابعیت جمهوری اسلامی را بیشتر پذیرفته‌اید یا شبکه‌ای که شهروند مجازی آن هستید؟
معاون اقتصادی دولت نوشت: کشور نیازمند تحولات و اصلاحات بزرگی است که این دولت در پیش روی خود دارد.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور اعلام کرد: سیاست 'مقاومت فعال' در کنار 'قانون اقدام راهبردی مجلس' دست ایران را پر کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: اینگونه درز‌های خبری هماهنگ کننده نشان می‌دهد که کدام طرف تحت فشار است و نیازمند به توافق فوری است. بررسی‌ها ادامه دارد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: اینگونه درز‌های خبری هماهنگ کننده نشان می‌دهد که کدام طرف تحت فشار است و نیازمند به توافق فوری است. بررسی‌ها ادامه دارد.
حساب کاربری معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتر، از سوی این شبکه اجتماعی بسته شد.
حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور سابق در واکنش به توئیت جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: زمان نشان می‌دهد اقدام مذاکره‌کنندگان تصمیم استراتژیک بوده یا خطای استراتژیک.
معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: «محمد مخبر هیچ گونه صفحه شخصی به نام خود در فضای مجازی ندارد و تمامی صفحات منتسب به ایشان جعلی است.»
فاتح بیرول، مدیر اجرایی آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) هشدار داد اروپا ممکن است زمستان بعدی با کمبود انرژی روبرو شود.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی، حسن یزدانی و سایر ملی پوشان کشتی آزاد، تمرین امروزشان را که به تمرینات هوازی اختصاص داشت، در استادیوم صدهزار نفری برگزار کردند.
هواداران پورتو مهدی طارمی را تشویق کردند.
رقابت کسب پرافتخارترین لژیونر اروپایی در سال‌های آینده هم قطعا بین سردار آزمون، مهدی طارمی و صادق محرمی ادامه خواهد داشت. قهرمانی در لیگ‌های اروپایی افتخار بزرگی است که به غیر از چهار بازیکن فوق نصیب علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم شده است.
دستیار یحیی گل‌محمدی که بامداد امروز از راه قطر وارد ایران شده بود، ساعتی قبل به باشگاه پرسپولیس رفت تا قرارداد خود را رسمی کند و همچنین در جلسه با مدیرعامل پرسپولیس حضور یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ