عطاالله مهاجرانی به توئیت کرباسچی درباره ماجرای خبرساز «ماست» واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عطاالله مهاجرانی در مورد اتفاقات پاریس نوشت: واقعا ماجرای آشوب در پاریس سینمایی شد!
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
توئیت عطاالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات نسبت به فوت فیروز نادری، دانشمند ایرانیِ ناسا با واکنش معنادار رضا رشیدپور، مجری مشهور روبرو شد.
مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان با انتشار توئیتی به حواشی روزهای اخیر پیرامون سپاهان واکنش نشان داد.
مهاجرانی نوشت: و اما! پدر گاگول شما هم در راه اسرائیل بود. اسحاق رابین و شیمون پرز در سفر محرمانه به ایران، با باباى خجسته شما قرارداد فروش کلاهک اتمى امضاء کردند و ۱.۲ میلیارد دلار نفت گرفتند خوردند و بابات را سر کار گذاشتند، حالا تو در شرایطى که دولت نتانیاهو بحران زده است و جهان دگر شده است؛ و جهان اسلام با فلسطینى‌ها متعاطف است و روابط منطقه‌اى ایران با عربستان و دیگر کشور‌ها بازسازى شده است و…، در بدترین زمان ممکن در راه اسرائیل هستى!
طی چند روز گذشته، اخباری مبنی بر ممنوعیت ورود مهاجران افغانستانی به مجتمع بام‌لند در ایام نوروز منتشر شده بود که خشم بسیاری را برانگیخت. مسئولان حراست و نگهبانی این مجتمع نیز در توضیح این ممنوعیت گفته بودند: برای راحتی شهروندان ایرانی، ورود افغانستانی‌ها در چهار روز ابتدایی نوروز به مجتمع بام‌لند ممنوع شده بود! طناز طباطبایی بازیگر سینما با بازنشر این خبر نوشت: شرم‌آوره...
عبدی نوشت: اکنون مشارکت بالای انتخاباتی با حل مساله رو صلاحیت‌ها محقق نمی‌شود. مقدمات زیادی پیش از آن لازم است. اصولا با شرایط موجود کسی نامزد نمی‌شود که رد شود یا نشود.
عباس عبدی به توییت محمد مهاجری درباره انتخابات آتی واکنش نشان داد.
سید عطاالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ دولت اصلاحات در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های ایرانی به چالش‌های پیش‌روی ایران پرداخته و در بخشی از این صحبت‌ها هم به نحوه برخورد با سلبریتی‌ها اشاره کرده است.
توییت جدید مهدی طارمی درباره ماجرای مسومیت دانش آموزان ایرانی
وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات در واکنش به پیگیری اتهام «تشویق به تروریسم» علیه او از سوی پلیس متروپولیتن انگلستان گفت: برای پلیس متروپلیتن احترام قائلم و آماده تبیین مواضع و توضیح هستم و گمان نمی‌کنم پلیس تحت تأثیر غوغاسالاران قرار گیرد.
وزیر ارشاد دولت اصلاحات با انتشار یک توییت از مولوی عبدالحمید خواست نسبت به اعدام یک روحانی سنی در عربستان واکنش نشان دهد.
عطاءالله مهاجرانی در توییت خود از مولوی عبدالحمید خواست نسبت به اعدام یک روحانی سنی در عربستان واکنش نشان دهد.
خبرنگار جنجالی صداوسیما در توئیتی نوشت: دوران بزن در‌رو تمام شده است. ذبیح‌پور این توئیت را با هشتگ علی دایی منتشر کرد.
مهاجمانی که جزو گرانترین بازیکنان فصل جاری پرسپولیس نیز به شمار می‌رفتند درست در حساس‌ترین مقطع این تیم را تنها گذاشتند تا سرمربی سرخپوشان با شوکی سنگین به ادامه کار فکر کند.
عباس عبدی در توئیتی به ماجرای هک خبرگزاری فارس و انتشار بولتن‌های این خبرگزاری واکنش نشان داد.
عباس عبدی در توئیتی به ماجرای هک خبرگزاری فارس و انتشار بولتن‌های این خبرگزاری واکنش نشان داد.
الخاندرو گارناچو از اینکه لیونل اسکالونی او را به جای مهاجمان مصدوم آرژانتین دعوت نکرد، ناراحت است و این دلخوری را با لایک کردن یک توییت نشان داد.
سرپرست وزارت امور مهاجرین در دولت موقت طالبان در دیدار با کاردار سفارت پاکستان در کابل، به «بدرفتاری» پلیس اسلام آباد با مهاجران افغان اعتراض کرد.
فرانسه به اقدام ایتالیا در عدم پذیرش یک کشتی مهاجران نجات یافته در دریای مدیترانه واکنش نشان داد.
رئیس فراکسیون سهام عدالت از تعیین تکلیف تعاونی‌های سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی تا یک ماه آینده خبر داد.
تولیدات کارخانه‌های ایالات‌متحده در آوریل بیش از حد انتظار افزایش یافت.
واکنش مهاجرانی به جابجایی رئیس ا‌طلاعات سپاه
پیام توییتری دو فعال سیاسی پس از مصاحبه رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران با الجزیره؛ مهاجرانی: بمب خبری بود/زیباکلام: مطلب جدیدی نبود، حرف اسراییلی ها را زد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ