وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای اقدامات انجام شده در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل مربوط به حوادث مدارس را تبیین کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای تحلیلی به جزئیات بیشتری از پشت پرده حوادث روز‌های اخیر در برخی نقاط کشورپرداخت.
کرمان-رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات درباره دستگیری اعضای شبکه گسترده تروریستی- صهیونیستی در کشور گفت: دستگیرشدگان سوابق متعددی از اقدام علیه امنیت نظام دارند.
بخشی از موارد گزارش شده مربوط به استفاده از عاملی است که به «بمبک بدبو» معروف شده است. این عامل که در بازار و به‌ویژه در سکو‌های خرید و فروش اینترنتی به فراوانی وجود داشت، پس از استعمال در محیط‌ها موجب پراکندن بوی نامطبوعی می‌شود و معمولاً برای شوخی و تفریح‌های ناسالم و نامتعارف مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و سرویس امنیت فدرال روسیه (اف‌اس‌بی) را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه که روی وب‌سایت این نهاد آمریکایی قرار گرفته گفته که چهار مقام ارشد سازمان اطلاعات سپاه نیز تحریم شده‌اند.
وزارت اطلاعات در خصوص ماجرای مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور، بیانیه‌ای صادر کرد.
وزارت اطلاعات در خصوص مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور، بیانیه‌ای صادر کرد.
در بیانیه وزارت اطلاعات درباره مسمومیت دانش آموزان آمده است: اگر چه از خلال مجموعه بررسی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده، علل برخی حوادث قبلی کشف شده اند، اما عدم امکان تعمیم علمی موارد مکشوفه به کل موارد گزارش شده، موجب تأمل در اطلاع رسانی تا وصول نتایج متقن و قابل تعمیم به سایر موارد شد.
مجاهدین گمنام و فداکار ایران و اسلام و امت اسلامی پیش از این با چالش‌ها و پرونده‌ها پیچیده‌ فراوانی مواجه بوده‌اند و با عنایات الهی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و با جان فشانی‌های خویش، بر چالش‌ها و موضوعات ضد امنیتی غلبه کرده‌اند و اطمینان دارند که در این مورد نیز با برخورداری از ادعیه‌ ملت شریف ایران، موفق خواهند بود، ان‌شاءالله.
وزارت کشور اعلام کرد: در نشست مشترک کمیته علمی وزارت بهداشت ودرمان، بنا به اطلاعات ارائه شده استانداران مرتبط با موضوع و سایر بخش‌های مربوطه، معلوم شد که بیش از ۹۰ درصد ابراز ناراحتی دانش‌آموزان ناشی از اضطراب و نگرانی‌های ایجاد شده در فضای کلاس و مدرسه بوده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه ۳ کشور اروپایی و آمریکا گفت: غنی سازی ۶۰ درصد در فردو در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۲ به آژانس اطلاع رسانی شده و همه حالت‌های غنی‌سازی در پرسشنامه اطلاعات طراحی درج شده است.
وزارت اطلاعات درمورد علیرضا اکبری اعلام کرد: ابهت دستگاه اطلاعاتی انگلیس و حاشیه‌ی امنِ جواسیس آن شکسته شد و افسران اطلاعاتی آن سازمان با این چالش مواجه‌اند که از این پس، چگونه باید آبرو و اعتبار خود را نزد عوامل خویش، ترمیم نمایند؟
وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای به تبیین مجازات و ابعاد مختلف ضربه به سرویس اطلاعاتی انگلستان پرداخته است.
وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که وزیر دفاع و مدیر سازمان اطلاعات کل این کشور با مشارکت طرف روس با وزیر دفاع و رئیس دستگاه اطلاعات ترکیه در مسکو دیدار کردند.
وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای از سفر امروز وزیر دفاع و رئیس سازمان اطلاعات این کشور به مسکو خبر داد.
در بیانیه رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر، ادعا شده است: برای نخستین بار در سه هفته گذشته، گزارش‌هایی از حملات هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران منتشر شده است. این وقایع هنوز باید بررسی شوند، اما به احتمال زیاد ذخایر قبلی روسیه از چند صد فروند شاهد-۱۳۱ و ۱۳۶ به پایان رسیده و اکنون انبار تسلیحاتی خود را از نو پر کرده است.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تاکید می‌شود، خبرنگاران شرق و هم‌میهن، به عنوان آموزش‌دیدگان سازمان سیا و دارای ماموریت خاص برای تحریک اطرافیان مرحومه مهسا امینی، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار معرفی می‌شوند. همین بیانیه کافی بود که دو روزنامه شرق و هم‌میهن به گونه‌ای جدی واکنش نشان دهند و در مقابل روزنامه کیهان نیز به شدت آن‌ها را مورد حمله قرار بدهد
کیهان نوشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیتر‌هایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و... سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه مشترکی تاکید کردند: «پروژه‌ ویران سازی ایران» شکست مفتضحانه­‌ای خورد. همان پروژه­‌ای که قبلاً در افغانستان و عراق و سوریه و یمن و لیبی پیاده کردند، اما در ایرانِ قوی شکست سختی خورد.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه آمده است: بر اساس اطلاعات موجود، محرز شده است که زمینه­‌سازی، مقدمه‌­چینی و نیز بخش مهمی از عملّیات اجرایی آشوب­‌های اخیر توسط سرویس‌­های جاسوسی بیگانه در قالب بسته‌‌ای طراحی و به­‌واسطه برخی گروه‌­ها و شبکه‌­های مرتبط با آن­ها به روش­های مختلف درون کشور پیاده­سازی شده است.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه‌ای مشترک نقش مداخلات آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور را تبیین کردند.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای پیرامون حوادث اخیر کشور به تبیینی ابعاد مختلف این حوادث پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ