بارسلونا در بیانیه ای رسمی خواهان استعفای خاویر تباس از ریاست لالیگا شد. تباس به ارائه مدرک جعلی علیه بارسلونا متهم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی آتش سوزی شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی مختل شده است.
رئال مادرید به پی اس جی برای جذب امباپه پیشنهاد ارائه نخواهد داد مگر اینکه حرکتی جدی از خود کیلیان امباپه مشاهده کند.
در باشگاه پاری سن ژرمن به این اطمینان رسیده اند که رئال در تابستان هیچ پیشنهادی برای خرید کیلیان امباپه ارائه نخواهد داد.
چلسی قصد دارد پیشنهادی را برای جذب مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، به این باشگاه ارائه کند.
یک وکیل با استفاده از چت بات جی پی تی خلاصه حقوقی درباره یک پرونده ارائه کرده که مشخص شده این ابزار، محتوایی بی پایه و اساس را در اختیار وی قرار داده است.
در پی عدم ارائه مستندات از سوی مدیرعامل روزنامه جهان صنعت، دادستانی تهران، علیه این روزنامه اعلام جرم کرد.
اخیرا چندین مقاله در مورد عملکرد چت جی پی تی در تشخیص‌های پزشکی مورد ارزیابی قرار گرفته اند. یک پزشک اورژانس آمریکایی اخیرا توضیح داد که چگونه از چت جی پی تی خواسته تا تشخیص‌های احتمالی درباره یک زن جوان مبتلا به درد زیر شکم ارائه دهد.
بانک روسی «اسبربانک» (Sberbank) رقیب چت جی پی تی به نام «گیگاچت» را ارائه کرده است. این فناوری در حال حاضر در وضعیت آزمایشی است و افراد با استفاده از دعوتنامه می توانند از آن استفاده کنند.
آمریکا با ارائه لایحه ای جدید سعی دارد محصولات و سرویس های ICT مرتبط با دولت های متخاصم خود از جمله چین، ایران، کره شمالی، روسیه، کوبا، ونزوئلا را محدود کند.
رگولاتورهای چینی به شرکت های فناوری بزرگ این کشور اعلام کرده اند سرویس های «چت بات چت جی پی تی » را برای عموم ارائه نکنند.
در پی طرح برخی ادعا‌ها از سوی پزشک معالج علی انصاریان، خانواده انصاریان با ارائه پاسخ‌هایی به این مطالب اعلام کرد: چنین رضایتی نیز هیچ‌گاه از بیمار یا، ولی قانونی وی اخذ نشده و چنانچه پزشک محترم دلیلی برای اثبات خلاف این مطالب دارند، مدارک ارائه کنند.
چند گروه متفاوت که پیشنهادهایی را برای خرید منچستریونایتد ارائه کرده‌اند امیدوار هستند که بتوانند از دیوید بکام، اسطوره این باشگاه، به عنوان برگ برنده استفاده کنند.
در پی وقوع زلزله در خوی، مدیرعامل تأمین‌اجتماعی در تماس تلفنی با مدیران استانی، بر لزوم آماده‌باش مراکز بیمه‌ای و درمانی برای ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان این حادثه تاکید کرد.
باشگاه آرسنال قصد دارد پیشنهادی برای انتقال قرضی ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی، به رئال مادرید ارائه کند.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: کلیه واحدهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پی بارش برف سنگین در تهران تلاش برای ارائه خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران ادامه دارد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مسافران باید حتما دو دز واکسن را تزریق کرده باشند و تست tcr منفی ارائه دهند.
در فرانسه ادعا کرده اند که به احتمال زیاد پی اس جی به سرخیو راموس پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه نخواهد کرد.
در پی اقدام اخیر تروئیکای اروپایی در ارائه پیش نویس قطعنامه‌ای علیه ایران و فعالیت‌های اتمی این کشور و متعاقبا تصویب آن در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، تحلیل و تفسیر‌های مختلفی در مورد ابعاد و پیامد‌های آتی این قطعنامه برای کشورمان در برهه حساس کنونی که ایران با مساله اعتراضات داخلی نیز رو به رو است و کشور‌های غربی مواضع خود در قبال آن را تُند‌تر کرده اند مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به بررسی مساله مذکور و واکاوی ابعاد مختلف آن پرداخته است.
در پی حمله هکری به سرویس ارائه دهنده بستر ارتباطی برای ارتش استرالیا، وزیر دفاع این کشور از احتمال به سرقت رفتن اطلاعات شخصی افراد خبر داد.
امروز اکیپ ادعا کرد که مدیران پی اس جی برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به لیونل مسی و سرخیو راموس، به جمع‌بندی نهایی رسیده اند.
همسر معاون رئیس جمهور گفت: شرکت حمیدرضا از ابتدای تأسیس، بازار کشورهای خارجی را مورد هدف قرار داده و هیچ فعالیتی در بازار ایران نداشته است. ماهیت اصلی وی پی ان برای حفظ حریم شخصی آنلاین افراد می‌باشد و کاربرد اصلی آن در دنیا بهره‌جویی به مثابه «فیلترشکن» نیست.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از شناسایی نقض گسترده حقوق بشر مردم ایران توسط آمریکا و مجریان تحریم‌ها، توسط گزارشگر ویژه خبر داد و گفت: خانم دوهان گزارش نهایی خود را شهریورماه به شورای حقوق بشر ارائه خواهد کرد.
در پی صحبت‌های اخیر رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره ارائه راهکارهایی برای ازدواج دختران مجرد و مشخصا راهکار «ازدواج بین‌المللی»، تعدادی از نمایندگان در مقابل صندلی این نماینده مجلس حاضر شده و به این صحبت‌های او انتقاد کردند.
در پی صحبت‌های اخیر رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره ارائه راهکار‌هایی برای ازدواج دختران مجرد و مشخصا راهکار «ازدواج بین‌المللی»، تعدادی از نمایندگان در مقابل صندلی این نماینده مجلس حاضر شده و به این صحبت‌های او انتقاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ