اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بلوغ منطق در بازی این تیم مقابل تراکتور را دلیل برد آنها دانست و گفت:پرسپولیس خیلی خوب توانست هوش هیجانی را در اوج کنترل کند و موفق باشد.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: برای مسابقه مقابل بلغارستان آماده می شویم و تمام توان‌مان را برای ارائه یک بازی خوب به‌کار خواهیم گرفت.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه مقابل لهستان عملکرد خوبی داشتیم، گفت: تجربه و سرویس‌های لهستانی‌ها کار را سخت کرد اما در نهایت یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دو بازی آینده تیم مقابل اسپتزیا و اینتر در مورد آخرین وضعیت مصدومان پرتعدادش صحبت کرد.
قایدی ستاره میلیون دلاری استقلال که دوران خوبی را همراه با آبی پوشان پشت سر می‌گذارد، بعد از درخشش در بازی قبل مقابل ذوب‌آهن، حالا در تقابل با آلومینیوم نیز پس از خلق موقعیت‌های خوب گلزنی، در دقیقه ۵۵ به شکلی زیبا تک گل آبی‌پوشان را به ثمر رساند و آن‌ها را در کورس قهرمانی نگه داشت.
سایپا در یزد مقابل تیم خوب چادر ملو تن به تساوی بدون گل داد تا در راه صعود به لیگ برتر دو امتیاز حساس را از دست بدهد.
مکس آلگری، سرمربی تیم یوونتوس، بعد از شکست 1-0 مقابل رم تاکید کرد که بخاطر یک بازی نباید عملکرد خوب اخیر تیمش زیر سوال برود.
استفانو پیولی بعد از پیروزی خانگی مقابل آتالانتا به تحسین شاگردانش پرداخت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی تیمش مقابل ناتینگهام فارست گفت سیتی بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تنها به دلیل ناکامی در گلزنی دو امتیاز از دست داد.
جدی‌ترین موقعیت آلومینیوم در شروع دیدار مقابل تراکتور شکل گرفت که تبدیل به گل نشد.
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران نتیجه تساوی یک بر یک مقابل نساجی را عادلانه دانست و گفت: دو تیم بازی خوب و جوانمردانه ای داشتند.
تبریز- مربی تیم گل گهر سیرجان با ابراز خوشحالی از کسب یک امتیاز از بازی خارج از خانه مقابل تراکتور گفت: از لحاظ فنی خوب بودیم ولی ۲ گل دریافت کردیم.
سرمربی چادرملو اردکان بعد از حذف مقابل هوادار به انتقاد از رفتار ساکت الهامی پرداخت.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از نمایش ضعیف در برابر انگلیس، مقابل ولز 180 درجه تغییر چهره داد و با یک بازی خوب به برتری دو بر صفر رسید تا اکنون یکی از نامزدهای صعود باشد.
مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید بازیکنان تیم‌ملی بازی‌های ولز را دیده‌اند و انتظار یک بازی خوب را مقابل آن‌ها دارند.
بازیکنان تیم ملی آمریکا از کسب یک امتیاز مقابل ولز رضایت دارند و بازی بعدی مقابل انگلستان را مهمترین دیدار خود می دانند.
گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل ولز گفت آمریکایی‌ها تا لحظه آخر جنگیدند و در یک بازی بسیار دشوار عملکرد خوبی داشتند.
حمید درخشان معتقد است تیم ملی در صورت ارائه یک بازی مناسب مقابل انگلیس، می‌تواند برابر ولز و آمریکا هم‌ نتایج خوبی کسب کند.
بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خوش درخشید. او در بازی مقابل اسپانیا سیو‌های متوالی خوبی انجام داد و تنها یک گل تصادفی از دیه‌گو کاستا خورد. او توانست پنالتی کریستیانو رونالدو را هم بگیرد
تیم ملی ایران فقط در یک صورت صعود نمی‌کند؛ اگر ایران در جریان معمول بازی مقابل ژاپن شکست بخورد و در آن سمت هم پاراگوئه با اختلاف خوب آمریکا را شکست دهد.
مدافع ایرانی تیم ملی آذربایجان از حس و حال خوب بعد از گل ارزشمندی که در بازی شب گذشته مقابل اسلواکی به ثمر رسانده می‌گوید.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه می‌خواهیم مقابل پرسپولیس بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم، گفت: قرارداد بازیکن خارجی پرسپولیس معادل بودجه یک فصل تیم هوادار است.
آرتور ملو که در آخرین روز نقل و انتقالات به لیورپول پیوست زمانی که بازیکن بارسا بود در یک بازی تاریخی مقابل لیورپول حضور داشت و با قدرت قرمزهای آنفیلد به خوبی آشنا است.
الاهلی قطر در ادامه بازی های خوبی که این فصل به نمایش گذاشت، دقایقی پیش دیدار برابر الغرافه را با یک تساوی پرگل به پایان رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ