بازیکنان تیم ملی آمریکا از کسب یک امتیاز مقابل ولز رضایت دارند و بازی بعدی مقابل انگلستان را مهمترین دیدار خود می دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند به واسطه از دست دادن پدر خود از شرایط روحی مناسبی برخوردار نیست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه مهاجم از دست دادیم اما فقط یک نفر گرفتیم که خوب نیست.
شب اعدام صدام حسین روحیه خوبی داشت، خوشحال بود و اثری از اضطراب در او دیده نمی‌شد. آن شب او از ما برنج و گوشت مرغ خواست. برایش بردیم، با اشتهای خوب خورد و دوباره تقاضای عسل و آب جوش داشت. برایش فراهم شد سه لیوان عسل و آب جوش هم خورد و گفت: از کودکی این شربت را می‌نوشیده است.
سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل نفت مسجدسلیمان به برتری برسند.
ریکاردو ساپینتو با روحیه خوب تیمش را برای مسابقه حساس با مس رفسنجان آماده می کند.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که استفاده روسیه از تکنیک‌های «جَمینگ» (پارازیت‌انداختن)، احتمال خطای موشک‌اندازهای هیمارس ساخت آمریکا را به شدت افزایش داده است.
رشید مظاهری انگیزه زیادی برای خودنمایی مقابل پرسپولیس دارد؛ او با شرایط خوب آماده این مسابقه شده است.
کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه شانس تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر یکسان است، گفت: استقلال بعد از باخت در دربی از نظر روحی آماده شده است.
درست در روز‌هایی که ورزش روسیه از حضور در رقابت‌های بین‌المللی محروم است و کمتر کشوری ریسک بازی‌کردن با آن‌ها را به جان می‌خرد، ایران برای این تیم فرش قرمز پهن کرد تا بعد از مدت‌ها انزوا، این تیم بتواند یک بازی تدارکاتی خوب برگزار کند؛ ولی ظاهرا درک این شرایط اولویتی نداشته و بازیکنان روسیه ترجیح می‌دهند سطح زندگی در ایران به‌ویژه تهران را در رسانه‌های داخلی شرح دهند؛ اظهاراتی که در ایران هم موافقان و مخالفانی دارد.
تا ساعت پنج صبح که با صدای آتشبار‌های ضدهوایی ساختمان بیدار شدم، خوابیدم. پس از نماز و صبحانه برای عیادت مجروحان جنگ به بیمارستان شرکت نفت رفتم. دیشب یک شهید و یک مجروح آورده بودند. روحیه بیماران و وضع بیمارستان خوب بود. ساعت هشت و نیم به دیدن فداییان اسلام در هتل آبادان رفتم؛ اکثر مجروحان از نیرو‌های فداییان بودند که بخشی از جبهه ذوالفقاری را اداره می‌کردند. در مجموع آنچه که از رشادت و ایثار مدافعان این جبهه سرنوشت ساز شنیده بودم کمتر از حقایق ملموس صف و میدان در آبادان و خرمشهر است.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین گفت که مسکو روابط خوب بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را تشویق می کند.
استقلالی‌ها با روحیه بالا و شرایط خوب مسابقات خود را در لیگ و حذفی ادامه می‌دهند.
خبر خوب برای ایران؛ والیبال روسیه به بازی‌های آسیایی نمی‌آید
دروازه‌بان استقلال می‌گوید زمانی که بازی نمی‌کند سعی می‌کند به حسینی روحیه بدهد.
هافبک نساجی می‌گوید شکست سنگین مقابل پرسپولیس روحیه آن ها را تضعیف کرده اما قطعا به روند خوب خود بر می‌گردند.
بر اساس یک نظرسنجی، تقریبا ۷۳درصد مردم ترکیه خواستار روابط خوب با روسیه هستند.
وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: روحیه او خوب است و اعلام کرده اگر کادر فنی تشخیص دهد، حاضر است برابر ولز بازی کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه پیروزی مقابل نیکاراگوئه از لحاظ روحی برای بازیکنان خوب بود گفت: هر چند حریفان قدرتمندی در جام جهانی داریم اما اشتباه در این مسابقات باعث پشیمانی آنها می شود.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، پیروزی روحیه بخش و پرگل تیمش برابر تیم نفت مسجدسلیمان را نتیجه رسیدن به شرایط خوب و ایده آل تیمی در کارگروهی و درس گرفتن از شکست برابر استقلال بیان کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، پیروزی روحیه بخش وپرگل تیمش برابر تیم نفت مسجدسلیمان را رسیدن به شرایط خوب وایده آل تیمی در کارگروهی و درس گرفتن از شکست برابر استقلال بیان کرد.
هافبک جوان استقلالی‌ها با روحیه خوب دوران نقاهت را سپری می‌کند تا هرچه سریع‌تر به میادین برگردد.
سفیر جمهوری دومینیکن اعلام کرد که ادامه روابط دوستانه با روسیه خواست این کشور است.
تیم ملی جوانان در کافا در حضور تیم های ازبکستان – قرقیزستان – تاجیکستان و افغانستان با 8 امتیاز قهرمان شد و حالا با یک روحیه خوب در انتظار بازی های مقدماتی در شهر بیشکک است.
سهراب انتظاری می‌گوید جو فضای مجازی باعث ایجاد فشار روی مهاجمان پرسپولیس شده و آنها روحیه لازم را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ