رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از مداحان فرمودند: خدشه به اتحاد ملت، کار کردن برای دشمن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اعضای پارلمان آلمان به شدت از سیاست‌های این کشور در خصوص مداخله در جنگ اوکراین و خدشه دار کردن روابط با روسیه انتقاد کرد.
مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های غربی برای تطهیر دشمنان ایران، گفت: دشمنان می‌خواستند با تطهیر خاندان پهلوی، تجزیه‌طلبان و منافقین، آن را خدشه‌دار کنند.
مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های غربی برای تطهیر دشمنان ایران، گفت: دشمنان می‌خواستند با تطهیر خاندان پهلوی، تجزیه‌طلبان و منافقین، آن را خدشه‌دار کنند.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: بی‌توجهی به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به سرمایه‌های اجتماعی خدشه وارد می‌کند و باید اعتبار لازم برای این کار داده شود.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به روند نقل و انتقالاتی جاری فوتبال ایران گفت: بعضی ها طوری بازار گرمی می کنند احساس می کنیم «لیونل مسی» آمده است.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به روند نقل و انتقالاتی جاری فوتبال ایران گفت: بعضی ها طوری بازار گرمی می کنند احساس می کنیم «لیونل مسی» آمده است.
وزیر دفاع گفت:تأکید بر «امنیت مردم پایه» ؛ «احترام به حاکمیت های ملی» ؛ «امنیت انسانی» ؛ «نگاه فرا مذهبی و غیر فرقه ای» جزء اصول خدشه ناپذیر نظریه دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران هستنند.
تنظیم بازار کالاهای اساسی که معیشت مردم را تأمین می‌کند یکی از ضروریاتی است که خدشه در آن منجر به خطر افتادن امنیت جامعه می شود.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه کسانی که به امنیت مردم خدشه وارد می کنند در آرامش نخواهند بود، گفت: دستگیری عامل مسمومیت دانش آموزان سمنانی در دستور کار است.
جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در «اریحا» به دست نظامیان صهیونیست، اتحاد ملت فلسطین را برای دفع تجاوزات رژیم اشغالگر خواستار شد.
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه ۲۵ ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه 25 ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.
پلوسی گفت: ترامپ فردی است که صداقت انتخابات ما را خدشه دار کرده است، به سوگند ریاست جمهوری خود احترام نمی‌گذارد و افراد عجیب و غریبی را به دفاتر خود راه می‌دهد که ارزش‌های دموکراسی ما را نمی‌شناسند.
رئیس قوه قضاییه امید مردم و بالاخص جوانان به آینده را یکی دیگر از موضوعات مهم دانست و در همین راستا گفت: جوان هموطن ما می‌خواهد بداند چشم‌انداز آینده‌اش چیست؟ لذا ما نیز باید بررسی کنیم که چه مواردی به تقویت امید جوانان نسبت به آینده کمک می‌کند و آن‌ها را در دستور کار قرار دهیم.
معاون اول قوه قضاییه با‬ بیان‬ اینکه‬ گزارش‌های حفاظت و اطلاعات بایستی مستند و غیرقابل خدشه باشد،گفت:رویکرد حفاظت و اطلاعات به جای مچ‏گیری تبدیل به صیانت و پیشگیری و مقابله قاطع با فساد است.
مسکو با خدشه دار کردن موقعیت ژئوپولیتیک، اقتصادی و نظامی خود کمتر از گذشته پیشنهاداتی برای عرضه به کشور‌های آسیای مرکزی دارد. امروز روسیه دیگر نقش گذشته را در حیاط خلوت خود ندارد و این وضعیت فرصت‌هایی را برای قدرت‌های دیگر فراهم کرده است.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران اذعان داشت: جوانان جنگ اول ایران و روس و عهدنامه گلستان را با دقت مطالعه کنند. جنگ‌های عباس میرزای قاجار را مطالعه کنید زیرا مطالعه اینها برای اینکه برای کشور و مرزهایمان چه تصمیمی بگیریم بسیار اهمیت دارد.
یزد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان مراقبت کنند تا دشمن نتواند با توطئه چینی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: دشمن درصدد بود تا در باور و ایمان مردم نسبت به نیروی انتظامی خدشه وارد کند، اما نیروی انتظامی از لسان مبارک مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفت.
زاهدان- وزیر کشور گفت: هیچ دشمنی نمی‌تواند وحدت بین اقوام و طوایف مختلف، شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را دچار خدشه کند.
کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرد:صیانت از مرزهای شناخته شده بین المللی و تمامیت ارضی کشورها یک ضرورت اجتناب ناپذیر و هرگونه خدشه در آن غیرقابل پذیرش و مغایر با اصول حقوق بین المللی است.
یزد- رئیس قوه قضاییه گفت: یزد در حوزه های مذهبی و فرهنگی زبانزد خاص و عام است و نباید اجازه داد که به این فرهنگ خدشه وارد شود.
علی قلی‌زاده می‌گوید حواشی پیرامون تیم ملی و استوری هایی که ملی‌پوشان منتشر می‌کنند خدشه ای به همدلی بازیکنان وارد نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ