نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: دشمن درصدد بود تا در باور و ایمان مردم نسبت به نیروی انتظامی خدشه وارد کند، اما نیروی انتظامی از لسان مبارک مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دستگاه قضا گفت: در اغتشاشات پارسال دشمن می‌خواست با بهره‌گیری از برخی ضعف‌های داخلی، کشور را به هم بریزد، اما مردم و مسئولان هوشیار بودند و توطئه‌های دشمن خنثی و صف‌ها از یکدیگر تفکیک شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا گفت: در اغتشاشات پارسال دشمن می‌خواست با بهره‌گیری از برخی ضعف‌های داخلی، کشور را به هم بریزد، اما مردم و مسئولان هوشیار بودند و توطئه‌های دشمن خنثی و صف‌ها از یکدیگر تفکیک شد.
این مراسم صبح امروز شنبه، دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
این مراسم که صبح امروز؛ شنبه،  دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
رئیس جمهور به طرح موضوع عفاف و حجاب از سوی یکی از دانشجویان اشاره کرد و افزود: دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب به دنبال حل مسئله با نگاه فرهنگی است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد آن را به یک موضوع امنیتی تبدیل کند و دولت نیز با برنامه‌ریزی قطعا اجازه تحقق خواست دشمنان را نخواهد داد.
سهم ستاره ایرانی بایر لورکوزن مقابل حریف مجارستانی می‌توانست یک گل یا پاس گل باشد.
به هر تیمی که می‌خواستم بروم، می‌گفتند این رباط داده است. باز هم می‌گویم رباط دادیم، آدم که نکشتیم!
حمله نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، به زین الدین زیدان موجی از انتقاد علیه او را به همراه داشته است.
امام جمعه قم با بیان اینکه دشمن این حربه بی حجابی را از ۳۰ سال قبل برای تهاجم و شبیه خون فرهنگی در برنامه‌های خود داشته است، بیان کرد: متاسفانه هیچگاه این حربه دشمن از سوی دستگاه‌های ذیل ربط جدی گرفته نشده است و نتیجه آن وضع کنونی است.
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن در تلاش است پشتوانه عظیم و قدرتمند مردمی نظام را سست یا تضعیف کند، گفت: مردم ما در اقسام توطئه‌هایی که از ابتدای انقلاب تاکنون از سوی دشمن طراحی و اجرا شده، بویژه در توطئه اخیر با بصیرت و بردباری همه فتنه‌انگیزی‌ها را ناکام گذاشته‌اند.
گرت ساوت‌گیت می‌خواهد انگلیس به مرجع اصلی تسلط بر فوتبال جهان تبدیل شود.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است که نه تنها جمهوری اسلامی بلکه ایران اسلامی هم نباشد، لذا در این جنگ اختلافات قومی مورد تاکید قرار دارد.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان می‌خواهند مسئولان کشور را سرگرم اغتشاشات کنند تا از سازندگی و پیشبرد اهداف بازمانند.
رئیس‌جمهور در دیدار رؤسای دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: دشمن می‌خواهد در دانشگاه‌ها، به جای تحصیل و علم‌افزایی، بلوا شود.
سخنگوی وزرات امور خارجه کشورمان گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر⁩ در پس اظهارات به ظاهر بشردوستانه دقیقاً همین صحنه‌های خشونت و به خاک و خون کشیدن مردم ایران⁩ را می‌خواستند.
رفیعی آتانی با ذکر اینکه اغتشاشات اخیر از سوی مقامات عالی نظام به ویژه مقام معظم رهبری پیش‌بینی شده بود، افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال همراه کردن دانشجویان با اراذل و اوباش خود بود و می‌خواست آنها را به عنوان مخالفان نظام معرفی کند که در نهایت عدم همراهی دانشجویان و دانشگاهیان ما نقشه آنها را با شکست روبه‌رو کرد.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: طراحی بیماری کرونا یک طراحی بسیار گسترده بود که به‌دنبال آن متأسفانه نسل جوان حدود سه سال از مدرسه و دانشگاه دور شدند و با یک تلفن همراه هوشمند که در اختیارشان بود در جامعه رها شدند، در میدانی که دشمن آن را می‌خواست.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمن با ایجاد فتنه و آشوب گری در کشور ما می‌خواهد کاری کند که ایران از رسیدن به قله‌های پیشرفت باز بماند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه امنیت ایران همواره خاری در چشم دشمنان بوده است، گفت: دشمن می‌خواست اغتشاش را بهانه‌ای برای ناامنی کند که موفق به انجام اهداف شوم خود نشد.
رییس‌جمهور گفت: دشمن می‌بیند که ۶ شرکت ایرانی موفق به تولید واکسن کرونا شده است و امروز صادر کننده آن هستیم. دشمن می‌خواهد همه زندگی و آب خوردن‌مان به برجام و قرارداد و تحریم‌ها گره بخورد، اما مردم عزیز خوزستان ظرف ۳ تا ۴ ماه مشکل آب شرب را حل کردند.
رئیس جمهور با اشاره به اغتشاشات اخیر، از نقش مهم و موثر روایتگری درست و تبیین دقیق حوادث در آگاهی احاد مردم و ناکام ماندن طراحی‌های دشمن گفت و افزود: دشمن از تلاش‌های صورت گرفته برای رفع نیازهای اساسی و حرکت کشور در مسیر پیشرفت آن هم بدون هیچگونه عقب‌نشینی از اصول عصبانی بوده و در صدد وارد کردن ضربه به کشور است.
زهره سادات لاجوردی؛ نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دشمن می‌خواست با حاشیه‌سازی، ایجاد اغتشاش و درگیری در کشور، سفر رئیس جمهور به نیویورک و دستاورد‌های آن را تحت‌الشعاع قرار دهد و به حاشیه برد که در این کار ناموفق بود.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ