تنظیم بازار کالاهای اساسی که معیشت مردم را تأمین می‌کند یکی از ضروریاتی است که خدشه در آن منجر به خطر افتادن امنیت جامعه می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که اگر اصلاحات لازم انجام نشود آینده خوبی در انتظار کشور نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش امروز بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته است.
وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که اگر اصلاحات لازم انجام نشود آینده خوبی در انتظار کشور نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش امروز بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته است.
وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که اگر اصلاحات لازم انجام نشود آینده خوبی در انتظار کشور نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش امروز بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته است.
میراحمدی گفت: با حکم وزیر کشور، ستاد امنیت انتخابات تشکیل شده است. این ستاد تاکنون سه جلسه برگزار کرده است جلسه بعدی در چند روز آینده تشکیل می‌شود.
وزیر دفاع اوکراین امروز در سخنانی اذعان کرد: انتظارات از ضدحمله ارتش اوکراین اغراق آمیز بود.
وزیر جدید جهاد کشاورزی با ۱۹۸ رأی موافق جایگزین ساداتی نژاد شد. حال باید دید برنامه‌های محمدعلی نیکبخت برای بخش کشاورزی چیست و آیا می‌تواند انتظارات را محقق کند.
شست شی با گیتس انتظارات رهبر چین را برای دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا که قرار است از روز یکشنبه در یک سفر دو روزه از پکن دیدار کند، افزایش می‌دهد. این سفر برنامه‌ریزی‌شده با هدف باز تعریف روابط بین بزرگ‌ترین اقتصاد‌های جهان، پس از جدال بر سر یک بالون جاسوسی چینی صورت می‌گیرد که روابط بین دو کشور را مختل کرده است. سفر ماه گذشته ماسک به چین نیز یکی دیگر از نشانه‌های جاه‌طلبی‌های چین برای توسعه فناوری در این کشور است.
حمید سجادی با انتقاد از شرایط قراردادی بازیکنان شاغل در لیگ برتر خواهان بازنگری در آن شد.
نتایج یک نظرسنجی جدید در اراضی اشغالی این واقعیت را نشان داد که در صورتی که در شرایط فعلی انتخابات جدیدی در صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی برگزار شود، نتانیاهو نخست وزیری را از دست خواهد داد.
وزیر خارجه عربستان سعودی پاسخ داد: «بر اساس توافقی که حاصل شده مشتاقانه در انتظار دیدار با وزیر خارجه ایران در آینده نزدیک هستم و از سرگیری روابط دیپلماتیک میان دو کشور طی دو ماه آینده صورت خواهد گرفت و طبیعی است که در آینده به کشورهای دو طرف سفر کنیم».
معاون معدن و فرآوری مواد وزیر صمت با اشاره به کشف ذخایر لیتیوم در همدان در خصوص فاصله زمانی دستیابی به تولید لیتیوم در کشور گفت: انتظار من برای تحقق این امر در ۲ تا ۳ سال آینده است.
مشاور عالی وزیر اطلاعات گفت: کتاب سازمان بهائیت که توسط انتشارات ما به چاپ رسیده جایزه کتاب برگزیده را هم به خود اختصاص داده است که نقاب از چهره پلید بهائیت برداشته است و کتاب مجاهد پارسا که تاریخ و هویت انقلاب اسلامی است. این کتاب‌ها منبعی غنی برای تاریخ‌نگاران، پژوهشگران و جستجوگران است تا در رابطه با آن بنویسند.
وزیر صمت گفت: اعتبارات پیش‌بینی شده برای واردات خودرو در سال آینده بیشتر از امسال است.
طبق اعلام وزیر دیجیتال آلمان، وی اخیرا با ایلان ماسک دیدار کرده تا انتظارات دولت این کشور از توئیتر به خصوص درباره مقابله با اخبار جعلی را شفاف سازی کند.
معاون اول نخست وزیر روسیه اعلام کرده که تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است سال آینده ۱ درصد کاهش یابد، هرچند دولت انتظار دارد سال ۲۰۲۳ برای اقتصاد روسیه بهتر از سال ۲۰۲۲ باشد.
یوسف نوری: درحال حاضر ۴۰ هزار نیروی پرورشی کمبود داریم و برای جذب این نیروها باید برنامه ریزی داشته باشیم. سرانه هر دانش آموز در حوزه پرورشی در طول سال ۴۵ تومان است که این مبلغ بسیار کم است و امکان هر نوع برنامه ریزی را می‎گیرد.
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به دو انتخابات مهم سال آینده تاکید کرد: باید از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این دو انتخابات فراهم سازیم.
زیپی لیونی وزیر سابق صهیونیست درباره شرایط پس از انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که امروز در حال برگزاری است، ابراز نظر کرد.
در آستانه برگزاری انتخابات زودهنگام کنست رژیم صهیونیستی در روز یکم نوامبر آینده (دهم آبان ماه) تنش های سیاسی میان یائیر لاپید نخست وزیر فعلی و بنیامین نتانیاهو رهبر مخالفان تشدید شده است.
به گفته تراس، با مقام‌های حزبی توافق شده که طی هفته آینده انتخابات درون حزبی دیگری برای انتخاب جانشین وی برگزار شود.
گزینه احتمالی جانشینی نخست وزیر انگلیس، در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز این کشور وعده‌ داد که برای مقابله با هزینه بالای انرژی به سرعت وارد عمل شود.
یک عضو ائتلاف فتح به ریاست هادی العامری به اظهارات صالح محمد العراقی درباره کنارگذاشتن جناح‌های سیاسی قدیمی از روند انتخابات آینده واکنش نشان داد.
وزير ورزش تصميم گيرى در خصوص برگزارى يا عدم برگزارى انتخابات كميته ملى المپيك در موعد مقرر را به روزهاى آينده موكول كرد.
نماینده مجلس گفت: انتظار می‌رود رییس جمهوری بدون لحاظ کردن سقف قانون برای معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظرف هفته‌های آینده وزیر پیشنهادی را به محلس معرفی کند. سرپرست فعلی این وزارتخانه اساسا هیچگونه تعاملی با مجلس ندارد و شأن نظارتی مجلس به حاشیه رفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ