گل اول استقلال به تراکتور توسط کوین یامگا در دقیقه 109
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب که با پیروزی النصر مقابل الهلال به پایان رسید، بین تالیسکا مهاجم النصر و علی البلیهی بازیکن الهلال درگیری فیزیکی رخ داد. در فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب، کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر پس از به ثمر رساندن گل تساوی در ۹۰ دقیقه قانونی بازی، در وقت اضافه گل پیروزی را نیز وارد دروازه الهلال کرد.
گل اول منچسترسیتی توسط روبن دیاز در دقیقه 84__منچسترسیتی 1 - اتلتیکومادرید 2
در چارچوب دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت ۲۲:۱۵، ۲ تیم کرواسی و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش و تساوی بدون گل، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود اسپانیا تمام شد تا این تیم قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شود.
سردار آزمون در شب تساوی بایر لورکوزن مقابل یونیون سن‌ژیلوا، از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد، پاس گل تساوی تیمش را به نام خودش ثبت کرد و از «هواسکورد» نمره ۶.۳ گرفت.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
در شب تساوی ۱-۱ بایرلورکوزن مقابل فرایبورگ، سردار آزمون ۸۶ دقیقه در زمین حضور داشت و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و از «هواسکورد» نمره خوب ۷.۳ گرفت
بازیکن پیشین پرسپولیس گل دوم و تساوی سپاهان را زد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.
گل اول استقلال به ملوان (گل به خودی پدرام قاضی پور) در دقیقه 36
گل دوم پرسپولیس به گل‌گهر توسط سینا اسدبیگی در دقیقه ۷۹ به ثمر رسید.
در دقیقه ۳۰ بازی روزبه چشمی بازی را به تساوی کشاند. این گل هم مثل گل گولسیانی روی یک حرکت ایستگاهی و با ضربه سر به ثمر رسید.
در حالی که فرانسه در نیمه دوم وقت‌های اضافه ۳-۲ از آرژانتین عقب بود کیلیان امباپه از روی نقطه پنالتی سومین گل خودش و فرانسه را به ثمر رساند و بازی را بار دیگر به تساوی کشاند.
تکلیف گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هم مشخص شد و تیم‌های ملی ژاپن و اسپانیا به مرحله حذفی رسیدند.
در نبرد بزرگ اسپانیا و آلمان از گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ دو تیم به تساوی ۱-۱ رسیدند تا امید صعود ژرمن‌ها هم زنده بماند.
تیم ملی لهستان در بازی مقابل عربستان در دقیقه ۳۹ توسط زیلنسکی به گل نخست دست پیدا کرد.
هلند در دومین دیدارش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ مقابل اکوادور تن به تساوی ۱-۱ داد، ولی مسیرش برای صعود به‌عنوان صدرنشین هموار شد.
دومین دیدار از گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ بین مکزیک و لهستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
تیم ملی اکوادور در دیدار افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد توسط انر والنسیا در دقیقه ۱۶ گل نخست را بزند که اولین گل تورنمنت بود.
مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو موفق شد در دقیقه ۵ دیدار مقابل اتلتیکومادرید دروازه حریف را باز کند.
سرانجام عملکرد خوب حسینی در بسته نگه داشتن دروازه ایران با اشتباه پورعلی‌گنجی از دست رفت و ایران گل نخست را در بازی با سنگال دریافت کرد.
استقلال بعد از دو تساوی بدون گل در لیگ برتر موفق شد یک برد پرگل را در ورزشگاه آزادی به دست بیاورد.
دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.
در دیداری جذاب و تماشایی از رقابت‌های سری آ ایتالیا، یوونتوس و رم تن به تساوی دادند.
دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید و دو تیم همچنان در حسرت برد ماندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ