دو تیم استقلال و هوادار در یک بازی تدارکاتی به مصاف هم رفتند که با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی به سِمت ریاست کل دادگستری استان گیلان منصوب شد.
امیرحسین صادقی در جمع هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه حضور یافت و نسبت به شرایط تیم اعتراض کرد.
مربی تیم ملی هندبال گفت: به نظر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش واقف نیستم اما مراحل کار به شکلی است که فکر می‌کنم تیم به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شود.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
گارولت، محقق ارشد این تحقیق گفت: نتایج تحقیق قبلی ما که در یک جمعیت مطالعه بزرگ بریتانیانی انجام دادیم نشان داد که خواب نیمروزی با افزایش خطر چاقی مرتبط است، بنابراین می‌خواستیم مشخص کنیم که آیا این مورد در کشوری که استراحت‌ها از نظر فرهنگی بیشتر تعبیه شده (در این تحقیق، اسپانی) همچنین ارتباط طولانی مدت استراحت با سلامت متابولیک صادق است یا خیر.
صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده اظهار کرد: امروز (۱۰ اردیبهشت) در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از سواحل شمالی همچنین در شرق و جنوب شرق کشور در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعدوبرق گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
دادستان تهران گفت: گفت در یک هفته گذشته علیه مدیران مسئول رسانه‌های هم‌میهن، رویداد ۲۴ و شرق و همچنین اشخاصی از جمله آذر منصوری، صادق زیبا کلام و رضا کیانیان اعلام جرم صورت گرفته و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است.
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سعید صادقی و دیاباته همچنان برنامه پزشکی را دنبال می‌کنند و مهدی ترابی هم بررسی‌های پاراکلینیکی را پشت سر گذاشت.
تیم فوتبال پرسپولیس امروز تمریناتش را برای دیدار مقابل سپاهان پیگیری کرد.
هافبک پرسپولیس در دیدار آتی برابر فولاد خوزستان نیز در ابهام قرار دارد.
صادق زیباکلام تاکید کرد: این آتش همچنان شعله‌ور است، هرچند ممکن است برای مدتی زیر خاکستر برود، اما وزش یک باد یا یک متغیر پیرامونی کافی است تا این شعله‌ها را قوی‌تر از قبل شناور کند.
سعید صادقی که در دیدار با نساجی مازندران دچار آسیب دیدگی شده، همچنان وضعیت مبهمی برای همراهی این تیم در دیدار جام حذفی خواهد داشت.
مدافع راست تیم ملی حضور فیکس در جام جهانی را نشانه گرفته و در این مسیر از بالاترین کیفیت خود طی دو دیدار تدارکاتی اخیر سود برده است.
مدافع راست تیم ملی حضور فیکس در جام جهانی را نشانه گرفته و در این مسیر از بالاترین کیفیت خود طی دو دیدار تدارکاتی اخیر سود برده است.
رهبر انقلاب اسلامی ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی اعضای دوره‌ نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کردند. بر اساس این حکم، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی همچنان رئیس مجمع خواهد بود و نامی از حسن روحانی رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم که در دوره هشتم به عنوان رئیس قوه مجریه و عضو حقوقی در مجمع حضور داشت در میان اعضای دوره نهم دیده نمی‌شود.
بعد از شیخ دیاباته اکنون دیگر ستاره پرسپولیس نیز با مصدومیت مواجه شده و این در حالیست که نگرانی برای وضعیت آسیب دیدگی او، به بحث اصلی کادرفنی و پزشکی تبدیل شده بود.
صادقی فر: در برخی موارد که به مشتری صدمه وارد شده، برخورد لازم و حتی پلمب صورت گرفته است؛ این واحد‌های صنفی نباید از بیرون قابل رویت باشند، باید آیفون تصویری داشته باشند، انتشار تصاویر مشتریان تحت عنوان نمونه کار ممنوع است همچنین فعالیت‌هایی تحت عنوان فالگیری در این واحد‌ها ممنوع است.
مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است با وجود جذب لوکادیا، این تیم همچنان نیاز به مهاجم جدید دارد.
مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است با وجود جذب لوکادیا، این تیم همچنان نیاز به مهاجم جدید دارد.
صادق زیباکلام نوشت: آیا جناب رئیسی در فضای انتخابات هم همچنان بسروقت «ستاد امر بمعروف» و سایر دستگاه‌های اجرایی می‌روند و بانها یادآوری می‌کنند که مرعوب جوسازی‌ها نشده و قانون حجاب را قرص و محکم اجرا نمایند؟ یا برعکس، خواهند گفت که: «حجاب یک مقولۀ فرهنگی است و راه حل آن زور و خشونت نیست.
بسیاری از کارخانجات تولید نهاده‌های ساختمانی طی چهار سال گذشته ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت می‌کردند اما از آن زمان تاکنون نه قیمت مصالح کاهش یافت و نه رشد قیمت مسکن کاملا متوقف شد؛ بر این اساس یک کارشناس مسکن معتقد است بازار مسکن، نه از ارز ترجیحی بلکه از تورم تاثیر می‌گیرد که دولت باید تلاش کند ترمز آن را بکشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ