نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در شرایطی با تساوی به پایان رسید که عملکرد سرد و کسل کننده دو تیم از یخبندان و سرمای شدید تهران نیز سردتر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دربی دوستانه تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و مس کرمان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.
نیمه نخست فینال تورنمنت کافا با وجود مصدومیت های بازیکنان دو تیم بدون به ثمر رسیدن گل به پایان رسید.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
سی‌امین هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس با تساوی تیم‌های فوتبال آرسنال و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به پایان رسید.
نیمه نخست بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا در شرایطی با تساوی به پایان رسید که ملی‌پوشان ایران نتوانستند در یک نیمه موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه حریف آفریقایی خود داشته باشند.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
دیدار دو تیم فوتبال گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی به پایان رسید.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، پس از تساوی در ۹۰ دقیقه با پیروزی آبی پوشان در وقت های اضافه به پایان رسید.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی که کیفیت بالایی هم نداشت، پس از تساوی در ۹۰ دقیقه با پیروزی آبی پوشان در وقت های اضافه به پایان رسید.
نیمه اول دیدار تیمهای فوتبال استقلال و تراکتور در شرایطی با تساوی به پایان رسیدکه عملکردسردوکسل کننده دو تیم از یخبندان و سرمای شدید تهران نیز سردتر بود
هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی تیم‌های سایپا و شمس آذر قزوین و همچنین تساوی خیبر، فجر و پارس به پایان رسید.
نودونهمین دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان رسید.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال کامرون و صربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه تساوی پرگل به پایان رسید.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال کامرون و صربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه تساوی پرگل به پایان رسید.
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شانس ایران برای صعود افزایش یابد.
دیدار تیم‌های فوتبال خاتون بم و شهرداری سیرجان از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور عصر جمعه (۱۳ آبان ۱۴۰۱) در ورزشگاه فجر شهر بم برگزار و با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.
دیدار حساس تیم‌های فجر سپاسی و استقلال ملاثانی در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال با نتیجه تساوی به اتمام رسید و استقلال رکورد شکست ناپذیری فوتبال ایران را از آن خود کرد.
دیدار حساس تیم‌های فجر سپاسی و استقلال ملاثانی در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال با نتیجه تساوی به اتمام رسید و دیدار خیبر خرم آباد برگزار نشد.
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم نمایش ضعیف و دور از انتظاری داشتند. همین تساوی باعث شد تیم گل‌گهر صدرنشین لیگ در پایان هفته هشتم شود.
دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید.
رقابت دو تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و برابر ذوب آهن اصفهان در یک بازی پرحاشیه نتیجه ای جز تساوی در پی نداشت.
تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پرسپولیس در نخستین بازی فصل خود به تساوی رضایت دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ