باشگاه ملوان با اعلام اینکه نفت مسجدسلیمان در بازی دیروز از بازیکن غیرقانونی استفاده کرده، از این باشگاه شکایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی با یک روز تاخیر از امروز آغاز شد و طبق برنامه قرار است تا یک ماه آینده به صورت متوالی ادامه داشته باشد.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی با یک روز تاخیر از امروز آغاز شد و طبق برنامه قرار است تا یک ماه آینده به صورت متوالی ادامه داشته باشد.
رئیس جمهور سابق آمریکا دو کیفرخواست صادرشده علیه وی در دو پرونده جداگانه را «نشان شهامت» توصیف کرد!
با شکست کرواسی برابر اسپانیا پرونده صعود احتمالی کرواسی به المپیک هم بسته شد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم به دلیل رفتارش پس از بازی با سویا با محرومیت سنگینی از سوی یوفا مواجه می‌شود.
سومین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» در ماده «ترولینگ» دنبال شد که پس از ۶ ساعت تلاش ماهیگیران، اردبیل و خراسان رضوی سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند.
سومین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» در ماده «ترولینگ» دنبال شد که پس از ۶ ساعت تلاش ماهیگیران، اردبیل و خراسان رضوی سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در روزی که بابت اتفاقات بازی با مس دو جلسه محروم و به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان محکوم شد، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابلاغیه جدیدی گرفت.
پرونده هفته هیجدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با بازی های جنجالی بسته شد.
تمام نمایندگی‌های خودرو‌های تسلا در زمان فروش اشتراک «سیستم رانندگی خودکار»، به راننده و کاربران این سیستم هشدار می‌دهند که در تمام طول رانندگی، باید حواس خود را معطوف جاده کنند و حضور راننده در پشت فرمان، کاملا الزامی است.
هاشمی جواهری با گلایه از عملکرد فنی و اخلاقی هیئت فوتبال گفت: بعد از اتفاقات بازی ایران و لبنان باید تغییراتی در هیئت فوتبال استان شکل میگرفت که با این هیئت مدارا شد.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید بررسی پرونده بازی جنجالی ایران و لبنان با لطف رئیس فیفا تعویق افتاده است.
کمیته انضباطی به دنبال برگزاری جلسه با ناظر و داور وسط بازی جنجالی پرسپولیس و نساجی خواهد بود.
کمیته برگزاری مسابقات لالیگا به اتفاقات بازی رئال و وایادولید واکنش نشان داده و شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس را محکوم کرد.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: هر گوشی موبایل در NSA یک پرونده دارد که جست‌وجوها، پیامک‌ها و ارتباطات صاحب آن را بررسی می‌کند. یکی از چهره‌های مشهور که اخیرا پیامی را منتشر کرده بود را دعوت کردند، گفت بیایید در پیام‌های من نگاه کنید که من چقدر تهدید شدم.
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال قطر به دنبال برطرف‌کردن ایرادات بازی تیمش مقابل اکوادور در مصاف روز جمعه برابر سنگال است.
کمیته انضباطی فیفا به پرونده دیدار ایران و لبنان که در مشهد برگزار شد، ورود کرد.
علی احسانی در خصوص پرونده سینا اسدبیگی گفت:تا زمانی که تعیین تکلیف نشده بازیکن می‌تواند بازی کند و موردی ندارد.
در صورت پیروزی ذوب‌آهن در این ماجرا، شکایت فولاد و آلومینیوم نیز به سرانجام می‌رسد و بازی‌های برگزار شده پرسپولیس تاکنون، ۳ بر صفر خواهند شد
مرتضی پورعلی‌گنجی موفق شد مجوز بازی خود را از فیفا دریافت کند.
تنها زمانی می‌توان اشخاص را مجرم قلمداد کرد و اعداد و ارقام فساد را اعلام نمود که آخرین مرحله فرجام‌خواهی متهم صورت گرفته باشد؛ پیش از آن، بیان اسامی و حتی بیان اعداد و ارقام، تنها بازی با روح و روان متهمین و البته مردم است.
با ورود به روز ابتدایی هفته ای که منجر به برگزاری فصل جدید لیگ برتر می شود پرونده بازی های دوستانه تیم های لیگ برتری هم بسته می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ