سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال قطر به دنبال برطرف‌کردن ایرادات بازی تیمش مقابل اکوادور در مصاف روز جمعه برابر سنگال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر آکردیته اکوادور، ایران را کشوری مهم در منطقه و جهان توصیف و تصریح کرد: اکوادور علاقمند است همکاری در زمینه‌های پزشکی، صنعتی، فناوری و علمی را با ایران گسترش دهد.
چلسی به برایتون گفته رقم درخواستی این باشگاه برای فروش مویزس کایسدو را نمی‌پردازد و به این ترتیب، یونایتد جدی‌ترین مشتری هافبک اکوادوری است.
سلطانی گفت: به نظر من این سفر نمی‌تواند حتی دستاورد سیاسی خوبی برای کشور داشته باشد. البته باید گفت که سه کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا، دیگر آن کشور‌هایی که ایران به لحاظ سیاسی روی آن‌ها حساب می‌کرد، نیستند. چرا که قبلا کشور‌هایی مانند بولیوی تحت حاکمیت او مورالس یا اکوادور هم قرار داشتند که این دو کشور چندسالی است با تغییر دولت‌های آن‌ها از دایره ارتباط سیاسی ایران در امریکای لاتین خارج شده‌اند.
یک بازیکن اکوادوری در جریان یک مسابقه فوتبال با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. در این بین هم تیمی او خود را به داور رساند و درحالی که دست‌های خود را در پشت خود قرار داده بود با سر ضربه‌ای را به صورت داور وارد کرد که منجر به سرنگونی او شد.
تیم ملی اکوادور با درخشش کندری پائز، ستاره جوان این تیم، موفق شد یک پیروزی تاریخی در جام جهانی زیر 20 سال به دست آورد.
در جریان تیراندازی در رستورانی در شهر «مونتانیتا» واقع در اکوادور، ۶ نفر کشته و ۶ تَن هم زخمی شدند.
فدراسیون فوتبال اکوادور می‌گوید فلیکس سانچز را برای پیش‌برد پروژه‌ای میان‌مدت استخدام کرده و به این مربی اسپانیایی اعتماد کامل دارد.
نشریه اسپانیایی as به نقل از یوهانا کالدرون خبرنگار اکوادوری اعلام کرد که فلیکس سانچز در آستانه پذیرفتن هدایت اکوادور است و قید پیشنهاد هدایت ایران را زده!
پلیس اکوادور از شکست عملیات قاچاق ۹ تُن کوکایین جاسازی شده میان یک محموله موز از یکی از بنادر این کشور به مقصد بلژیک خبر داد.
مویزس کایسدو زننده تک گل اکوادور در مصاف با سنگال ناراحت‌ترین بازیکن اکوادوری پس از حذف از جام جهانی بود.
با وجود شکست مقابل سنگال و حذف از جام جهانی، اکوادور یک تیم قابل احترام و شایسته بود.
گوستاوو آلفارو، سرمربی اکوادور، بعد از شکست مقابل سنگال و حذف شدن تیمش از مرحله گروهی جام جهانی ضمن ستایش از بازیکنانش سیگنال خداحافظی با این تیم را ارسال کرد.
تیم ملی فوتبال سنگال در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی برابر اکوادور به پیروزی رسید و راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.
آلیو سیسه، مربی سنگال، ابراز امیدواری کرد که اِنِر والنسیا به بازی فردا نرسد و گفت که برتری مراکش برابر بلژیک به آنها مقابل اکوادور انگیزه داده است.
هلند و اکوادور در دور دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تساوی یک بر یک رضایت دادند که تیر خلاصی به قطر بود و شانس این تیم را برای صعود به دور دوم به صفر رساند.
گوستاوو آلفارو، سرمربی اکوادور، بعد از تساوی مقابل هلند از شاگردانش ستایش کرد و گفت تیمش پا به پای هلند بازی کرد و تساوی عادلانه‌ترین نتیجه ممکن این مسابقه بود.
تیم های ملی فوتبال هلند و اکوادور در دومین دیدار خود به تساوی رسیدند تا تکلیف تیم های صعودکننده در روز آخر مشخص شود.
تیم های ملی فوتبال هلند و اکوادور در دومین دیدار خود به تساوی رسیدند تا تکلیف تیم های صعودکننده در روز آخر مشخص شود.
مردم اکوادور بعد از اولین پیروزی تیم خود در جام جهانی به خیابان ها ریخته و جشن گرفتند.
قضاوت داور دیدار افتتاحیه جام جهانی مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
در اولین دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میزبان، به مصاف اکوادور رفت و قطر با یک نمایش ناامید کننده مقابل اکوادور شکست خورد.
معز علی می‌توانست اولین گل تاریخ قطر در جام جهانی را بزند اما...
تیم ملی اکوادور فهرست نهایی خود برای شرکت در جام جهانی قطر را اعلام کرد و جالب اینجا است که در این لیست نام بایرون کاستیو، بازیکن جنجالی اکوادور، دیده نمی‌شود.
به نظر می‌رسد که پرونده حضور اکوادور در جام جهانی 2022 قطر هنوز به صورت قطعی بسته نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ