ژوزه مورینیو، سرمربی رم به دلیل رفتارش پس از بازی با سویا با محرومیت سنگینی از سوی یوفا مواجه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرعابدزاده هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است اما این در حالی است که پرونده حضور او در فوتبال ایران و اسپانیا هنوز باز است.
گرگان-پرونده‌ کثیرالشاکی مجتمع تجاری زرین گرگان با حضور سر زده رئیس دستگاه قضا، بدون ارجاع به دادگاه حل و فصل نهایی شد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برنامه عملیاتی سال جاری دستگاه قضای استان ناظر بر مدیریت هدفمند و هوشمندانه، گفت: پرونده‌های مُسن و معوق در اولویت رسیدگی قضایی قرار گیرد.
آیا دانشمندان نازی که به دنبال ساخت سلاحی بودند که بتواند ارتش‌های متفقین را به عقب براند، برای پیروزی در جنگ جهانی دوم، یک یوفو با قابلیت سفر در زمان ساخته بودند؟ قطعا نه. اما با این وجود، افسانه‌های زیادی در محافل توطئه و همچنین در بین دوستداران فرازمینی‌ها و یوفو‌ها به گوش می‌رسد.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
بارسلونا قصد دارد پس از منتفی شدن پیوستن نیمار به این باشگاه، برای جذب ژوائو فلیکس اقدام کند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: پرونده فوت دو کودک اهوازی از طریق سقوط در دریچه‌های روباز فاضلاب شهری، با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده اند.
باشگاه اینتر همچنان به دنبال ستاره ایرانی پورتو است.
یوفا چند روز پیش تایید کرد بارسا به خاطر پرونده نگریرا از حضور در لیگ قهرمانان محروم نخواهد شد ولی اوساسونا به دلیل پرونده تبانی بازیکنانش که مربوط به یک دهه پیش است، از لیگ کنفرانس محروم شد.
بارسلونا گزارشهای امروز درباره احتمال حذف شدنش از فصل آینده لیگ قهرمانان به دلیل پرونده نگریرا را تکذیب کرد.
دیگر چیزی تا اعلام حکم نهایی یوفا در مورد پرونده نگریرا نمانده است. حکمی که می تواند روی برنامه‌ریزی بارسا در تابستان اثر مستقیم بگذارد.
یوفا همچنان در انتظار رای نهایی دادگاه ایتالیا در مورد پرونده تخلفات یوونتوس است و اگر تا قبل از ماه ژوئن حکم صادر نشود، به شکل مستقل اقدام خواهد کرد و یووه باید منتظر جرایمی سنگین باشد.
لیونل مسی منتظر حکم یوفا در پرونده نگریراست و اگر بارسا از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود، بازگشت او نیز منتفی خواهد شد.
لیونل مسی منتظر حکم یوفا در پرونده نگریراست و اگر بارسا از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود، بازگشت او نیز منتفی خواهد شد.
کمیته انضباطی یوفا برای تعیین تکلیف پرونده رسوایی داوری بارسلونا ضرب‌الاجل تعیین کرده و قبل از ماه ژوئن حکم اولیه را صادر خواهد کرد.
یوفا امروز به باشگاه بارسلونا اطلاع داد که به خاطر پرونده نگریرا، تحقیقات رسمی خود را شروع کرده است.
یوفا آماده است تا شدیدترین جریمه ممکن را برای بارسلونا درباره پرونده انریکز نگریرا در نظر بگیرد.
بارسلونا مطمئن است که یوفا و فیفا در پرونده موسوم به بارساگیت دخالت نخواهد کرد و از این بابت خیالش راحت است.
اگر باشگاه بارسلونا به خاطر قضیه بارساگیت در اسپانیا جریمه نشود، احتمال ورود فیفا و یوفا به این پرونده وجود خواهد داشت.
یکی از مسائلی که مشاهده یوفو در ۴۳سال قبل را معتبر می‌کند افراد دخیل در ماجرا هستند. شاید افراد عادی در مشاهده اشیای پرنده اشتباه کنند، اما در این ماجرا اکثر افراد، کارشناسان زبده هوایی ایران بوده‌اند.
همشهری نوشت: ۴۷ سال قبل در شب ۲۸ شهریور مشاهده یک شیء پرنده ناشناس در آسمان تهران باعث رویارویی ۲ جنگنده اف- ۴ ارتش با آن شد؛ هنوز این حادثه پر از راز‌های کشف نشده است، اما یکی از معتبرترین موارد مشاهده یوفو‌ها در جهان با اسم پرونده اف- ۴ شناخته می‌شود. پرونده مشاهده یوفو در آسمان تهران به خاطر آن که پای نیرو‌های زبده هوایی و خلبانان جنگنده هم به آن کشیده شد در جهان بسیار حائز اهمیت است که نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا را هم به تهران کشاند.
تمام ۱۱ نفری که درباره شیء مشکوک پرنده تهران گزارش دادند، افراد تحصیل کرده، باهوش و فنی بودند. همین، مسئله را پیچیده کرده است، چون در بسیاری موارد، گزارش‌های مربوط به رصد یوفو را آدم‌های معمولی گزارش می‌دهند که سندی هم برای حرفشان ندارند.
واحد تازه‌تاسیس پنتاگون برای پیگیری گزارش‌های مرتبط با «یوفو» یا همان اجسام ناشناخته پرنده، «چند صد» گزارش جدید دریافت کرده است.
یوفا از آغاز تحقیقاتش در مورد پرونده اتهام فساد مالی باشگاه یوونتوس خبر داد که این می‌تواند منجر به اعمال مجازات‌هایی علیه این باشگاه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ