گاهی افراد توجهی به کالری غذا‌ها نمی‌کنند و در دوران کاهش وزن خود به سراغ مواد غذایی فرآوری شده و پرکالری می‌روند و متوجه این نیستند که همین مواد غذایی، در میزان کم هم اثر منفی در رژیم لاغری آن‌ها دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند فرمولی را به‌دست آورند که وضعیت سازه‌ها را برای استفاده مجدد بعد از زلزله تعیین می‌کند.
ژاپن با فرمولی شگفت انگیز و باورنکردنی توانست 4 گل به اسپانیا زده و به عنوان سرگروه به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان صعود کند.
مرحله دوازدهم از فصل 2023 مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان با برتری راننده هلندی ردبول به پایان رسید.
طبق گفته NHS، وعده‌های غذایی باید بر اساس سیب زمینی، نان، برنج، ماکارونی یا سایر کربوهیدرات‌های نشاسته‌ای باشد که در حالت ایده آل غلات کامل است.
دهمین رقابت از فصل 2023 مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان با برتری راننده هلندی به پایان رسید.
وزارت ورزش در حالی از یک «فرمول مشترک» برای مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها پیروی می‌کند که مجمع فدراسیون بولینگ و بیلیارد و حواشی آن نشان داد دستش در این زمینه روشده است.
مرسدس بنز ئی-کلاس استیت ۲۰۲۴ نسبت به نسل پیشین خود حتی بزرگ‌تر شده است تا فضای داخلی جادارتری را ارائه کند. با اسم رمز اس ۲۱۴ (S۲۱۴)، فاصله بین دو محور این خودرو ۲۲ میلیمتر افزایش داشته و به ۲۹۶۱ میلیمتر رسیده است. این تغییر، فضای پای بیشتری را برای سرنشینان عقب خودرو فراهم می‌کند.
هفتمین مرحله از فصل 2023 مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان با برتری مکس فرستاپن به پایان رسید.
پرسپولیس با تغییر دروازه‌بان و دو مدافع مرکزی، تبدیل به بهترین خط حمله لیگ برتر و البته قهرمان این فصل فوتبال ایران، شد.
پس از آن که به شرکت کنندگان بادام دادیم، آنها را در فواصل هر 30 دقیقه یکبار بررسی کردیم تا ببینیم که بدن چگونه به مصرف بادام پاسخ می دهد. پس از آن یک گام جلوتر رفتیم و نظارت مداوم بر سطح گلوکز شرکت کنندگان را آغاز کردیم.
توت سفید، توت قرمز، شاه‌توت، توت فرنگی و زغال اخته خانواده توت‌ها را تشکیل می‌دهند. توت‌ها را به عنوان نیروگاه‌های مغذی کم کالری می‌شناسند. به عنوان مثال یک فنجان زغال اخته تنها ۴۰ کالری دارد، اما سرشار از ویتامین C و ویتامین K و منگنز می‌باشد؛ و یا توت فرنگی نیز به عنوان یک منبع کم کالری و سرشار از فیبر و انواع ویتامین‌ها و منگنز می‌باشد و به دلیل داشتن آنتی اکسیدان‌ها خاصیت ضد سرطانی دارد. علاوه بر این، خوردن انواع توت‌ها به کاهش سطح کلسترول خون، کاهش فشار خون و کاهش التهاب کمک می‌کند و برای افرادی که اضافه وزن دارند، بسیار مفید است.
پخت باقالی خشک مثل بیرون و به قول معروف به روش بازاری‌ها را می‌توان به سادگی در منزل هم انجام داد. کافیست با دقت مراحل آموزش داده شده در این بخش ما را دنبال کرده و به یک نتیجه مطلوب برسید.
فرمول جادویی برای کاهش چربی شکمی وجود ندارد، اما یک رژیم غذایی کم‌کربوهیدرات می‌تواند سودمند باشد، به خصوص اگر دیابت نوع ۲ هم داشته باشید. لازم نیست از همه کربوهیدرات‌ها پرهیز کنید- فقط مصرف آن‌هایی را محدود کنید که قند خون را به سرعت بالا می‌برند و بدن را وا می‌دارند که چربی ذخیره کند.
میکل آرتتا در نشست خبری قبل از بازی با نیوکسل گفت، آن قدر کار دارند و حواسشان به بازی خودشان هست که نمی‌رسند مسابقات سیتی را به امید لغزش این تیم دنبال کنند.
شماره 9 سیتی که حالا 50 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده و رکورد 92 سال پیش را شکست، بدون توقف پیش می رود و هنوز هیچ فرمولی برای مهار او کشف نشده است.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، می گوید از اینکه تیمش برای سومین فصل متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده خوشحال است.
محققان یک فرمول ذرات نانو مبتنی بر انسولین ابداع کرده اند که تا حدی کنترل قند خون را بهبود می بخشد.
سرجیو کونسیسائو برای پر کردن جای خالی طارمی در دیدار امشب، گزینه هایی را در دسترس دارد.
این دانشمندان در بیانیه‌ای اعلام کرده اند به فرمول نهایی برای یک اثر بخشی جادویی رسیده اند. آن‌ها می‌گویند ابررسانایی را ساخته اند که می‌تواند هدررفت انرژی در مدار‌های الکتریکی را تقریبا به صفر برساند. اگرچه این ادعا هنوز به صورت عملیاتی به اثبات نرسیده، اما آن‌ها مقاله‌ای در این باره را در نشریه نیچر به چاپ رساندند و مراحل آزمایشات شان را منتشر کرده اند.
یکی از موثر‌ترین موارد در رشد مو استفاده از لیمو است.
اگرچه تراکتور قصد فروش آلوز را ندارد اما قرارداد بازیکن پرتغالی تراکتور، مسیر جدایی‌اش را هموار کرده است.
با وجودی‌که در برخی تحلیل‌‌ها آمده است که قرار بود هفته گذشته توافق حاصل و تحریم‌ها نیز لغو شود و به دلیل ناآرامی‌‌ها در ایران این موضوع به تعویق افتاد، اما چنین سناریویی باتوجه به فرمولی که خود تهران در نظر دارد دور از تصور است.
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم حضور پرسپولیس در دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد و خواستار روشنگری و شفاف سازی فدراسیون شد.
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ