مادران باردار و مبتلایان به کم و پر کاری تیروئید از مصرف آویشن پرهیز کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبداللهی ناظر موقوفات مدرسه مروی گفت: الآن ما در کوچه مروی حدود صد مغازه داریم؛ ولی سرقفلی آن‌ها به سبب قانون اصلاحات ارضی واگذار شده است. خیلی‌ها می‌گویند اوقاف یا متولی موقوفات خیانت کرده و سرقفلی‌ها را فروخته است در حالی که ما اصلا به کسی چیزی نفروختیم بلکه مال وقفی را به افراد واگذار کردند و ما تنها می‌توانیم اجاره بسیار کمی بابت این موقوفات از آن‌ها بگیریم که تقریبا نزدیک به هیچ است.
تا این جای کار، حتی افرادی که پایگاه اجتماعی و رای بالای قطعی هم دارند، انگیزه‌ای برای حضور در انتخابات در خود نمی‌بینند. حتی به شکل ظاهری نیز تلاشی برای جذب مشارکت کاندیدا‌ها و مردم دیده نمی‌شود. فضای انتخابات نه تنها سرد است، بلکه در حال سردتر شدن است. اگرچه گروه‌های سیاسی و رسانه‌ها گاهی درباره انتخابات حرف می‌زنند، اما کف خیابان‌ها و نزد اقشار مختلف جامعه اصلا حرفی از انتخابات نیست.
ایشان، شایعات افراد مغرض و مریض‌القلب را علیه دستگاه قضا، بسیار بیشتر از واقعیت دانستند اما گفتند: فساد درون قوه را هر قدر هم کم باشد باید ریشه‌کن کنید.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و یکی از نامزدهای اصلی حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ۲۰۲۴ ریاست‌جمهوری می‌گوید اعتقادی به برگزاری مناظره بین نامزدهای انتخاباتی حزب ندارد.
رئیس جمهور گفت: آیین نامه مربوط به تسهیلات نامتعارف کارکنان بانکها اصلاح و به مردم اطلاع رسانی شود.
همیشه باید نسبت به پزشک اعتماد داشت اگر اعتماد ندارید، اصلا نزد او نروید. پس چگونه می‌توان به پزشکی اعتماد داشت ولی با زور درخواست معاینه و ویزیت کرد؟! و بعد هم این‌چنین علیه او اقدام کرد؟ این رفتار محصول بساطی است که عده‌ای علیه پزشکان راه انداخته‌اند، نه می‌توانند بدون آنان زندگی کنند و نه می‌توانند به آنان احترام بگذارند. در هر حال باید منتظر بود و دید که آیا ساختار موجود قادر است که با رسیدگی و تنبیه خاطی، از خودش و از پزشکان و از مردم در برابر این افراد دفاع کند؟ خواهیم دید.
همه افراد در حال پچ‌پچ‌کردن درباره این میزان سکه بودند و آرمین که داشت چهره پر از استرس خود را با لبخندی پنهان می‌کرد، گفت آوا جان بس کن خسته نشدی از این حرف‌ها، خجالت بکش نکن این کارا‌رو! آبرو برام نذاشتی. من حاضرم مهریه‌تو بدم اصلا! حاضرم برم زندان! اما تو این کار رو نکنی، بیا بی‌خیال شیم، بیا برگردیم خونه، اصلا ولش کن هر‌چی که شده رو فراموش کن! بیا برگردیم به خدا حیفه داری زندگی‌مون رو تباه می‌کنی به‌خاطر مسائل الکی، واقعا حیفه بیا برگردیم خونه! خواهش می‌کنم ازت بیا برگردیم!
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: آنقدر میزان سرانه پایین است که اصلا نمی‌توانیم هزینه غربالگری را به صورت جداگانه پرداخت کنیم ما با سرانه ۴۲ هزار تومان در تامین یک وعده غذا برای این افراد مانده ایم و عدد سرانه بسیار پایین است.
روزنامه فرهیختگان نوشت: این افراد اگر می‌بینند با هربار حرف زدن‌شان بخشی از جامعه را دچار التهاب می‌کنند، حداقل «کمتر حرف زدن» یا اصلا «حرف نزدن» را تمرین کنند تا بلکه آرامش جامعه کمتر زیر سایه تهدید این افراد قرار بگیرد و امنیت ملی کشور به مخاطره نیفتد.
رئیس قوه قضائیه گفت: کارکنان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه باید ابتکار عمل به خرج دهند و بررسی کنند که با چه شیوه‌هایی می‌توانند به جلب همراهی هر چه بیشتر افراد مجموعه کمک کنند.
ارتش آمریکا با اصلاح قانون منع جذب متقاضیان دارای مشکل پزشکی، مجوز جذب و استخدام ۷۰۰ نیرو با اختلال رفتاری را صادر کرده است!
پیرهادی گفت: نکته مهم و متفاوت این طرح در صورت رد صلاحیت افراد، اگر داوطلب دفاعیه ای داشت جهت احقاق حق داوطلبان و کاهش اصطکاک های مطرح در بحث احراز صلاحیت ها، در صورت تصویب طرح، کانال ارتباطی بین کاندیداها و شورای نگهبان و دیگر نهادهای نظارتی برای نخستین بار ایجاد می شود.
علی ربیعی نوشت: متاسفانه شنیده می‌شود برخی افراد، اصلاح و متعادل سازی را به معنای عقب‌نشینی قلمداد کرده و مدعی هستند که عقب‌نشینی یعنی تا به ناکجا عقب رفتن که البته به نظرم نظریه‌ای غلط بوده و دامی بیش نیست که منجر به پیچیده‌تر شدن اوضاع و عدم حل قضایا می‌شود.
در پی فراخوان گروهک‌های معاند و ضد انقلاب، عناصر تروریستی و مسلح با سوء استفاده از حضور برخی مردم، اقدام به تیراندازی به سوی مردم و حافظان امنیت کردند و در این حمله پنج نفر به شهادت رسیدند و پنج نفر زخمی شدند. یک زن سالخورده و یک کودک هم در میان شهدا دیده می‌شوند.
باهنر گفت: اصولا بحث ارشاد با امکانات فیزیکی و سخت افزاری اصلا مفهوم ندارد. به تعبیر درست، مسئله ارشاد با سخت افزاری، بگیر و ببند و برخورد فیزیکی حل نمی‌شود؛ جنس ارشاد اساسا نرم افزاری، مذاکره، تعامل و گفتگو است.
عناصری که در قضایای اخیر مرتکب قتل و جرح دیگران شدند، با خود سلاح به همراه داشتند، اموال مردم را به آتش کشیدند، در نظم اجتماعی اختلال ایجاد کردند، مانع از کسب و کار مردم شدند، خوف ایجاد کردند و آرامش مردم را به هم زدند، هر چه زودتر شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
عناصری که در قضایای اخیر مرتکب قتل و جرح دیگران شدند، با خود سلاح به همراه داشتند، اموال مردم را به آتش کشیدند، در نظم اجتماعی اختلال ایجاد کردند، مانع از کسب و کار مردم شدند، خوف ایجاد کردند و آرامش مردم را به هم زدند، هر چه زودتر شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
متاسفانه شکافی میان دانشجویان و جامعه ما رخ داده است. بخشی از اتفاقات اخیر به دلیل هیجانات بوده‌اند. این رفتارها در فضای دانشگاه عادی نیست. شکل ناسزاگویی، خشم و نفرت یک امر عجیب است. این افراد با کسانی که میل به تجزیه ایران دارند، همسو و همسنگر هستند.
نگاهداری افزود: قبل از این اعتراضات، رهبران اپوزیسیون ایرانی خارج از کشور به دو دسته تقسیم می‌شدند؛ منافقین و بازماندگان رژیم پهلوی. این افراد، جایگاهی در افکار عمومی داخل ایران نداشتند و اصلا ارتباط عاطفی در جامعه ایران نمی‌توانستند برقرار سازند. اما چهره‌های جدیدی در جبهه اپوزیسیون خارج از کشور ظهور کرده‌‌اند.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در این جلسه همچنین گزارشی از سوی دادستان کل کشور در خصوص اتفاق زندان اوین به سمع و نظر اعضای کمیسیون رسید و با توجه به بررسی مستندات، اقدام صورت گرفته از داخل خود زندان و به صورت برنامه‌ریزی شده و از قبل طراحی شده رخ داده است.
وی با بیان اینکه در جریان تجمعات اخیر ‌افرادی حضور داشتند که اصلا اطلاعی از سیاست و جریان فوت مهسا امینی ندارند، تاکید کرد: برخلاف بزرگ‌نمایی رسانه‌های معاند، تعداد افراد حاضر در تجمعات اخیر مرکز استان کردستان به 200 نفر هم نمی‌رسید.
علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خبر از منع حضور افراد دارای پرونده و یا محکومان قطعی قضایی در انتخابات فدراسیون فوتبال داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ