پس از برگزاری جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون کارگری، تاریخ برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل گزینش قوه قضاییه زمان برگزاری آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
تاریخ برگزاری مجامع انتخاباتی هفت فدراسیون ورزشی از سوی اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان اعلام شد.
زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی مشخص شد.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
با اعلام وزارت ورزش، مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد یازدهم تیرماه برگزار می شود.
با اعلام وزارت ورزش، مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد یازدهم تیرماه برگزار می شود.
با اعلام وزارت ورزش، مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد یازدهم تیرماه برگزار می شود.
با اعلام دبیر کل کمیته ملی المپیک، مجمع فوق‌العاده این کمیته ۱۲ شهریور برگزار خواهد شد.
هفته پایانی سوپرلیگ کاراته 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
یکی از انتقاداتی که همواره به بورس وارد بود، زمان پرداخت سود بود. شرکت‌ها از زمان برگزاری مجمع ۸ ماه فرصت داشتند که سود سهامداران را پرداخت کنند. امروز روابط عمومی سازمان بورس اعلام کرد که مدت زمان پرداخت سود بورسی‌ها کاهش خواهد یافت.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را نیمه اول تیرماه سال 1402 اعلام کرد.
به گفته معاون وزیر ورزش و در صورت عدم بروز موضوع غیرمنتظره و غیرقابل پیش‌بینی، انتخابات فدراسیون‌هایی که پیش از این زمان آنها اعلام شده بود، برگزار می‌شود.
با اعلام فدراسیون فوتبال زمان برگزاری آخرین مجمع عمومی در سال جاری تغییر کرد.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی از برگزاری انتخابات ۹ فدراسیون دیگر تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: مجمع چند فدراسیون دیگر هم در اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.
فدراسیون شمشیربازی طی مکاتبه با وزارت ورزش آمادگی این فدراسیون را برای برگزاری انتخابات اعلام کرده است، البته اعضای هیات رئیسه زمانی را برای تشکیل مجمع پیشنهاد کرده اند که قطعا رد خواهد شد.
فدراسیون شمشیربازی طی مکاتبه با وزارت ورزش آمادگی این فدراسیون را برای برگزاری انتخابات اعلام کرده است، البته اعضای هیات رئیسه زمانی را برای تشکیل مجمع پیشنهاد کرده اند که قطعا رد خواهد شد.
دبیر فدراسیون بدمینتون گفت: هفته آینده در جلسه هیئت رییسه تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی را مشخص و اعلام می‌کنیم.
شستا با اتمام سال مالی منتهی به خرداد، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد و علاوه بر برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به مجمع فوق العاده نیز می رود. همچنین زمان واریز سود سهامداران نیز مشخص گردید. به جزییات این خبر در این مطلب می پردازیم.
در این گزارش می‌خواهیم به اعلام زمان مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در روز یکشنبه ۱۷ مهرماه بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
زمان و مکان برگزاری مجمع فردا سه شنبه انتخاباتی فدراسیون فوتبال مشخص شد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۴۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۰۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
طبق آمارها، بالاترین رقم زیان انباشته مربوط به بانک خصوصی آینده با ۸۱ هزار و ۹۵۵ میلیارد تومان است. پس از این بانک، بانک دولتی ملی، دوم است.
دولت سیزدهم به‌طور رسمی در ۱۴ مرداد ماه روی کار آمد؛ در آن زمان شاخص کل بورس بر روی کانال یک میلیون و چهارصد هزار واحد قرار داشت و طولی نکشید که در بازه زمانی شش‌ماهه شاخص کل بورس با افت‌های پی‌درپی به کانال یک میلیون و صد هزار واحدی نزدیک شد.
به‌رغم وعده دولت برای پرداخت سود سهام عدالت در هفته آخر اسفند، ۸ شرکت بزرگ هنوز سود را به‌حساب سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند.اما علت این عدم تحقق پرداخت در چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ