مجمع انتخاب رئیس هیات کشتی مازندران در شرایطی روز پنجشنبه برگزار خواهد شد که برخی نامزدها به مهندسی شدن این انتخابات و چیدمان اعضای مجمع معترض هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: ما ساحت علمی و هنری در مدارس داریم اما ساحت‌های سیاسی، عبادی و اخلاقی چندان برقرار نیستند.
سالاری گفت: ضرورت دارد مقدار دستیابی به اهداف این پیوست‌ها در برنامه‌های آینده به‌دقت بررسی و تحقق برنامه‌های توسعه‌ای گذشته در این حوزه، با بررسی شاخص‌های مختلف پایش شود.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم توجه به موضوعات حفاظت و آموزش در فعالیت باغ‌های وحش تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت گفت: برای اینکه بتوان هر سال مراسم اربعین را به شکل بهتری برگزار کرد باید مراسم هر سال را آسیب شناسی کرد و در جهت بهبود روندگام برداشت.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای تاکید کرد که بیانیه‌های افراطی و جنایات رژیم کی‌یف، لزوم تداوم عملیات نظامی در اوکراین را توجیه و تایید می‌کند.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای تاکید کرد که بیانیه‌های افراطی و جنایات رژیم کی‌یف، لزوم تداوم عملیات نظامی در اوکراین را توجیه و تایید می‌کند.
وزیر نیرو در بخشنامه‌ای به شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تأثیر بهره‌وری بر اقتصاد و لزوم توجه به بهره‌وری آب و انرژی ابلاغ کرد.
ساوجبلاغ- رئیس سازمان بازرسی کل با تأکید بر لزوم توجه به حبس زدایی گفت: پیشگیری از تصرف اراضی در دستور کار باشد.
وزارت کشور: ضمن تأکید بر غیر قابل تردید بودن حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور خاطر نشان می شود که با توجه به پایبندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
یکی از شروط واردات خودرو را لزوم واردات خودروی اقتصادی اختصاص داده ایم؛ این سخن وزیر صمت حدود شش ماه قبل است. وعده‌ای که با توجه به صحبت اخیر سخنگوی وزارت صمت، قرار نیست محقق شود؛ چراکه قدرت خرید مردم کم شده است!
رئیس دانشگاه تربیت مدرس بر لزوم توجه به صادرات و تبادل فناوری در پارک علم و فناوری دانشگاه و تقویت فرهنگ ارتباط دانشجویان و اساتید با پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان تأکید کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه تاکید شد تا پیشنهادات برای ارتقای افزایش منابع درآمدی و کاهش ناترازی بودجه مورد توجه باشد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در برنامه هفتم توسعه باید به «حمل‌ونقل دریایی» و «اقتصاد دریامحور» توجه جدی داشته باشد.
نماینده مردم چابهار با اشاره به لزوم برخورد قاطع با مقامات پکن، استفاده از ادبیات دیپلماتیک متناسب با چنین اقدامی را ضروری دانست و تأکید کرد: «سفیر چین حتما باید احضار شود نه این‌که بگویند ما سفیر را خواسته‌ایم. چرا که ادبیات دیپلماتیک هم فوق‌العاده مهم است که متاسفانه آن انتظاری که از وزارت امور خارجه داشتیم برآورده نشد.»
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بهینه کردن و نوسازی حمل و نقل عمومی باید در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گیرد و جزو تصمیمات قطعی و اولویت‌های اصلی باشد.
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم توجه به ماهیت اجتماعی مراکز کار آفرینی شهرداری تهران تاکید کرد.
سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از پروژه‌های فرهنگی ، در منطقه ۲ شهرداری تهران حضور پیدا کرد.
وزیر امور خارجه ایران با معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشر دوستانه، روز دوشنبه در محل اقامت وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کردند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برای تأمین منابع مالی نمی‌توان منتظر ماند، زیرا استفاده از فناوری‌های نوین می‌تواند بسترساز جذب درآمد شود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در سال‌های گذشته نسبت به سفر اربعین خانواده شهدا فاطمیون و شیعیان افغانستانی توجه به اندازه ای نشده است.
مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: باید با نگاهی جامع به اسلام به عنوان یک تمدن بیندیشیم؛ این نگاه باید در کالبد آموزش و پرورش رسوخ کند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر لزوم توجه بانک مرکزی به شفاف سازی امور و رفع چالش‌های پیش‌رو تاکید کرد و خواستار توجه به گزارش‌های شورای انتظامی بانک‌ها شد.
اکنون که بیش از 110 سال از اکتشاف این کالای راهبردی در جنوب ایران می گذرد، واحد انتشارات اداره کل روابط عمومی وزارت نفت با درک عمیق از لزوم توجه به تاریخ پر فراز و نشیب صنعت نفت ایران و نیاز به روایت یک دست، جامع و مستند، چند سال است که با تکیه بر تحقیقات تاریخی-علمی، محصولات فرهنگی در زمینه «تاریخ صنعت نفت ایران» را تولید کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ